Tässä nykymaailmassa kaikki tekee muutenkin ihan mitä lystää. Mistään ei välitetä, eletään ko pellossa.
Ihan sama....
5
141
Vastaukset
- Anonyymi
Petetään, jätetään, sekaannutaan lapsiin ja ties mitä.
- Anonyymi
Psalmit 49:7-21 FB38
"[7] He luottavat tavaroihinsa ja kerskaavat suuresta rikkaudestaan. [8] Kukaan ei voi veljeänsä lunastaa eikä hänestä Jumalalle sovitusta maksaa. [9] Sillä hänen sielunsa lunastus on ylen kallis ja jää iäti suorittamatta, [10] että hän saisi elää iankaikkisesti eikä kuolemaa näkisi. [11] Vaan hänen täytyy nähdä, että viisaat kuolevat, että tyhmät ja järjettömät myös hukkuvat ja jättävät toisille tavaransa. [12] He luulevat, että heidän huoneensa pysyvät iäti ja heidän asuntonsa polvesta polveen; he nimittävät maatiloja nimensä mukaan. [13] Mutta ihminen, mahtavinkaan, ei ole pysyväinen: hän on verrattava eläimiin, jotka hukkuvat. [14] Näin käy niiden, jotka itseensä luottavat, ja heidän perässään niiden, jotka mielistyvät heidän puheisiinsa. Sela. [15] Kuin lammaslauma heidät viedään tuonelaan, kuolema heitä kaitsee, jo huomenna oikeamieliset astuvat heidän ylitsensä; tuonela kalvaa heidän hahmoansa, eikä heillä ole asuntoa. [16] Mutta minun sieluni Jumala lunastaa tuonelan vallasta, sillä hän ottaa minut huomaansa. Sela. [17] Älä pelkää, jos joku rikastuu, jos hänen talonsa komeus karttuu. [18] Sillä kuollessaan ei hän ota mitään mukaansa, eikä hänen komeutensa astu alas hänen jäljessänsä. [19] Vaikka hän eläissänsä kiittää itseään siunatuksi, vaikka sinua ylistetään, kun vietät hyviä päiviä, [20] täytyy sinun mennä isiesi suvun tykö, jotka eivät ikinä enää valoa näe. [21] Ihminen, mahtavinkin, on ymmärrystä vailla, hän on verrattava eläimiin, jotka hukkuvat."
Kun katsoo muihin ihmisiin, sitä näkee aina lopulta syntiä ja se helposti yllyttää syntiä itsessäkin. Jeesus on täydellinen ja viaton. Katse pitää olla hänessä uskon kautta, että voi pahaa vastustaa.- Anonyymi
Mistähän se uskokin tulee? Joka kannattaa sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän se uskokin tulee? Joka kannattaa sua
Tiedosta.
- Anonyymi
Tosi harvoin saarnaajat puhuu siitä, mitä se on kun rakastuu ja miten paljon sitä kautta ihminen voi oppia Jumalasta. Aivan kuin niistä ei kukaan ikinä olis rakastunut.
Itse kyllä uskon ja luulen, että Jumala näkee jokaisessa ihmisessä sen, mikä on hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415793
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603358- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753