Sä oot täysin totta

Anonyymi-ap

Rakas, me ollaan totta yhdessä 🥰🥹 Kauniita unia 💕

24

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🧃🧔

• Anonyymi

hyvää huomenta, olen jo noussut ylös, suukkoja ja halauksia päivääsi.<3

• Anonyymi

Ylösnoussut 🤭😂

• Anonyymi

Hyvää huomenta ja yötä🩵

• Anonyymi

Hyvää huomenta. Oon jo herännyt❤️

• Anonyymi

Hyvää huomenta ja kivaa päivää♥️

• Anonyymi

❤️
        ❤️

• Anonyymi

olkaa ihmeessä mutta muistakaahan maksaa viime vuodet mitä ootte vienyt ja estänyt. muuten laillisesti hakataan ja kunnolla 😘

• Anonyymi

ja mitä yritätte tehdä tai teette sitä hakataan, Karman lailla, vittu että tekee kutaa meinaan 😘😂

• Anonyymi

vuodesta 100.000 euroa, kiitos tänne. pihisteletye våhl ja otatte turpaan jospa raha löytyisi kasaan 😂😘 ja kiusaa päälle 😂😈

• Anonyymi

Sinähän se palstaäijä vaatimattomalla tuulella olet, laita nolla perään

• Anonyymi

sille Jennille erikseen ja Anniinalle myös korvausvaateet perään, samoin Mirka ja Marko, ja siitä mt jahdista korvausta peliin, muuten hakataan ja osan summasta laitoin jo teidän hakkauksien, saatte kokea itse, sekä naiset että miehet 🤫😂😘

• Anonyymi

taidat tehdä Polle seuraavat vuodet ihan muuta kuin poliisin töitä 😘😂😈

• Anonyymi

Mitä ehdottaisit aloittajaäijä ”hänelle”🥱 esim koululaisliikenteen ohjausta tai avarnille aulaemännäksi? Tarvii vain hymyillä ja painaa nappia, mikä voisi mennä pieleen

• Anonyymi

ja Lasten hoitsu joille vieneet, etsii ja hakkaa, tietävät miten niille viety, ja laita vähän huonoa, rahaan ja vainoa ja kiusaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂🐇😂🐇😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

se potkija Vaalea nainen, joko sille tai tilaajalle, tee samoin 😂

• Anonyymi

Vornasen sanoin, katsotaan nyt oikeuden päätös ensin. Kekekeke roosperi roosperi.

• Anonyymi

Susanna ja kumppanit nyt aloitetaan perintö ja ota Soile mukaan, peritään takaisin ja ota hakkaamalla, koko porukkaa ja puput hakkaa rahaksi ja tekee kiusaa 😂 kannattaa, miettiä miten uhraa ja miten jahtaa ja pilss elämiä ja hakkaa alas. odotan jo, ette liity nyt tuleviin rahoihin 😂 tiedätte pian mitä ootte tänne tehän yt, ja en ollut velkaa kellekään 😂😈

• Anonyymi

pitihän minunkin sitä hakkaamista ja muuta, kestää, hyvin joudayte tekin 😂ja vielä syyttömälle teitte ettekä antanut mitään, turpaan ja saatanan oo vaa ja työn ja rahaa ja kotiin ja elämään, ja yhtä kauan ja kovaa 😂😂😂😂😂😂🤯😂😂😂😈😈😈😈😈😂😂😂😂

• Anonyymi

Minä olen velkaa vain rahassa ja, kaikille kerrottu miksi, kovin ymmärtäväistä ja, kerrottu että asia järjestyy kun syylliset alkavat maksamaan ja lopettavat työhakkaulset ja muut juttunsa mitä tänne tehneet 😂 jää kivasti yli, nyt odotellaan ihan niitä omia rahoja, ei korvauksia, sitten haetaan teiltä lisää sen mukaan mitä on ja, mitä vieneet. en ollut kellekään velkaa, tehnyt kiusaa tai mitään. joten neuvotellaan, ehdotuksia esiin ja hakataan takaisin ja, myös naisia tietävät miten vievät 😂 ja mitä ne valheet ja muut sai aikaan. ja koteja ja perhettä myös 😂😈🤯

• Anonyymi

Palstasedällä on näitä vihollisia kertynyt. Ettei vaan luku kasvaisi koko ajan, seuraava askel saattaa olla että joku poistaa kokonaan pallolta. Kannattiko

• Anonyymi

Tää meni n-n. Kivaa päivää hänelle ☺️☀️😍 itsellä meni ihan pipariksi ku nukuin liian pitkään 🤭😃 t. Ap

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      150
      5902
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5329
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4345
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3730
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3378
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2980
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2347
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1995
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1763
    Aihe