Rakas, me ollaan totta yhdessä 🥰🥹 Kauniita unia 💕
Sä oot täysin totta
24
344
Vastaukset
- Anonyymi
🧃🧔
- Anonyymi
hyvää huomenta, olen jo noussut ylös, suukkoja ja halauksia päivääsi.<3
- Anonyymi
Ylösnoussut 🤭😂
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja yötä🩵
- Anonyymi
Hyvää huomenta. Oon jo herännyt❤️
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja kivaa päivää♥️
- Anonyymi
❤️
❤️
- Anonyymi
olkaa ihmeessä mutta muistakaahan maksaa viime vuodet mitä ootte vienyt ja estänyt. muuten laillisesti hakataan ja kunnolla 😘
- Anonyymi
ja mitä yritätte tehdä tai teette sitä hakataan, Karman lailla, vittu että tekee kutaa meinaan 😘😂
- Anonyymi
vuodesta 100.000 euroa, kiitos tänne. pihisteletye våhl ja otatte turpaan jospa raha löytyisi kasaan 😂😘 ja kiusaa päälle 😂😈
- Anonyymi
Sinähän se palstaäijä vaatimattomalla tuulella olet, laita nolla perään
- Anonyymi
sille Jennille erikseen ja Anniinalle myös korvausvaateet perään, samoin Mirka ja Marko, ja siitä mt jahdista korvausta peliin, muuten hakataan ja osan summasta laitoin jo teidän hakkauksien, saatte kokea itse, sekä naiset että miehet 🤫😂😘
- Anonyymi
taidat tehdä Polle seuraavat vuodet ihan muuta kuin poliisin töitä 😘😂😈
- Anonyymi
Mitä ehdottaisit aloittajaäijä ”hänelle”🥱 esim koululaisliikenteen ohjausta tai avarnille aulaemännäksi? Tarvii vain hymyillä ja painaa nappia, mikä voisi mennä pieleen
- Anonyymi
ja Lasten hoitsu joille vieneet, etsii ja hakkaa, tietävät miten niille viety, ja laita vähän huonoa, rahaan ja vainoa ja kiusaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂🐇😂🐇😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
se potkija Vaalea nainen, joko sille tai tilaajalle, tee samoin 😂
- Anonyymi
Vornasen sanoin, katsotaan nyt oikeuden päätös ensin. Kekekeke roosperi roosperi.
- Anonyymi
Susanna ja kumppanit nyt aloitetaan perintö ja ota Soile mukaan, peritään takaisin ja ota hakkaamalla, koko porukkaa ja puput hakkaa rahaksi ja tekee kiusaa 😂 kannattaa, miettiä miten uhraa ja miten jahtaa ja pilss elämiä ja hakkaa alas. odotan jo, ette liity nyt tuleviin rahoihin 😂 tiedätte pian mitä ootte tänne tehän yt, ja en ollut velkaa kellekään 😂😈
- Anonyymi
pitihän minunkin sitä hakkaamista ja muuta, kestää, hyvin joudayte tekin 😂ja vielä syyttömälle teitte ettekä antanut mitään, turpaan ja saatanan oo vaa ja työn ja rahaa ja kotiin ja elämään, ja yhtä kauan ja kovaa 😂😂😂😂😂😂🤯😂😂😂😈😈😈😈😈😂😂😂😂
- Anonyymi
Minä olen velkaa vain rahassa ja, kaikille kerrottu miksi, kovin ymmärtäväistä ja, kerrottu että asia järjestyy kun syylliset alkavat maksamaan ja lopettavat työhakkaulset ja muut juttunsa mitä tänne tehneet 😂 jää kivasti yli, nyt odotellaan ihan niitä omia rahoja, ei korvauksia, sitten haetaan teiltä lisää sen mukaan mitä on ja, mitä vieneet. en ollut kellekään velkaa, tehnyt kiusaa tai mitään. joten neuvotellaan, ehdotuksia esiin ja hakataan takaisin ja, myös naisia tietävät miten vievät 😂 ja mitä ne valheet ja muut sai aikaan. ja koteja ja perhettä myös 😂😈🤯
- Anonyymi
Palstasedällä on näitä vihollisia kertynyt. Ettei vaan luku kasvaisi koko ajan, seuraava askel saattaa olla että joku poistaa kokonaan pallolta. Kannattiko
- Anonyymi
Tää meni n-n. Kivaa päivää hänelle ☺️☀️😍 itsellä meni ihan pipariksi ku nukuin liian pitkään 🤭😃 t. Ap
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1505902
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603378- 442980
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763