Otsikko on vertauskuvallinen viitaten juhlajuomaan ja toimii myös kolalla.
Täsmälleen samalla tavalla toimii Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen.
Kuvitelkaa Rakkaat kyseisen kaltainen henkilö juttuseuraksenne puheenaiheina ollen kaikki, siis aivan kaikki mitä mieleenne voikaan juolahtaa.
Ottakaa puheeksi omia mielenkiintojanne ja kokemuksianne elämänne aikana.
Kertokaa lapsistanne.
Maustakaa juttuja hieman aiheilla mitä te erityisesti osaatte ja tiedätte.
Puhukaa työkokemuksistanne ja jopa hieman sivuuttaen varallisuuttanne.
Minkä tahansa liikuntamuodon, urheilun, lajikiinnostuksen puheenaiheeksi ottaessanne, olette varmuudella “Hölskyttänyt” Dillen keskustelukumppaniksenne jonka kanssa ette tahdo enää koskaan keskustella.
Ai että miksi?
No siksi että hänellä on kaikesta kattavampi tietoisuus ja omakohtainen kokemus kuin sinulla omistasi, hänen lapsensa on ylivertaisempia kuin sinun, elantonsa hän on hankkinut käyttäen kattavaa ammattiosaamista aloilla jossa sinä olet pelkkä harjoittelija ja monessa muussakin ammatissa, sekä tulonsa on täysin eri luokkaa kuin sinun.
Kun olet hölskyttänyt hänet bablaamaan aiheestaan huippu-urheilijan näköinen, niin arvelen että alkaat katsomaan kelloasi ja toteamaan: “Onpas aika kiirinyt nopeaan, täytyykin tästä lähteä kun ……..”
Hei hei …. voit joskus soittaa mulle jos asiaa, mun numeron saat tiedustelusta, niin ja kans rekisterinumeron perusteella, sullahan on tiedossa mun romumersun rekisterinumero.
HÖLSKYTÄ PULLOA ENNEN AVAAMISTA.
8
118
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mun mielestä on kaikkein tärkeintä jutella näistä asioista. Tulee tulonsiirtona 7000 euroa käteen kuukaudessa. Vaimokin on ihan intopiukeena että mistä tämän tason mies löytyikin tavalliselle thaimaalaiselle pankkineidille.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18935159/kallein-laake- Anonyymi
Mun mielestä pastan suola on heti sairaala tarinoidenja potilas kertomusten jälkeen se kun pohjoisen mies Senssu todistaa resuperseille selvänä aukottomasti asuvansa chiang maissa
pernoineen ja kokkaa siellä paljon. On hyvä kokki luonteeltaan ja käyttää paljon savua ja nokea ruuan laitossa. Kuntoutan aina vanhempia miehiä ja Senssu on jokusen vuoden minua vanhempi mies ja asuu pohjoisessa thaimaassa. Ei ole syytä epäillä senssun juttuja ja minä en ole vastuussa Senssun jutuista, jos hän joitaki taitavasti hornittelee. Meillä tänään meilahti päivä
ja pääsen portaisiin. tänäään fyssarit mukana. Mennään bussilla.
By NumBaII 64 v - Anonyymi
Aika lapsellista tuo juttu missä todetaan suomen kallein kelakorvattava lääke löytyy apteekkarien sivulta, siinä ei paljonkaan huomioida lääkkeen hintaa vaan sitä että jos pienessä apteekissa tilattu lääke jää syystä tai toisesta noutamatta, apteekki voi joutua konkurssiin, kun kela korvaa sen vasta kun se on noudettu, apteekille, eikä lääkeitä voi palauttaa takaisin tukkuliikkeelle, laki velvoittaa kuitenkin pienenkin apteekin tilaamaan lääkkeen asiakkaalleen.
- Anonyymi
Eipä kyrvånsyylå malttanut nukkua viimeyönäkään.
Jäi tuossa aloituksessa mainitsematta, että keskustelun aikana Tyttö2010 ei ainuttakaan kertaa osoita mielenkiintoaan kuunnella sinua eikä arvosta mitään sinun mielipidettäsi.
Eilen kuitenkin tapahtui seuraava ihme, hyvä tyttö:
“Täysin ystävällisessä hengessä esitän kysymyksiä Numballe ja Senssulle.
Missä aselajissa palvelitte?
Oliko isänne tai äitinne evakkoja?
Kaatuiko sukulaisianne sodissa?
Vaikuttiko sota-aika isovanhempiinne jollakin tavoin?
2010”
Ensinnäkään en ole sanallakaan kantaa ottanut sota-asiaan, mutta esitän myös ystävällisesti että miksi kysymys minulle ja miksi ei kysymystä esimerkiksi Laiffille?
Totean myös että Kitaranmuotoisen isä oli sotaveteraani, mutta se ei sopinut sulle palautteen ollen todella ala-arvoista, mutta tinderisi isä on lähes kyläpomo.
Vastaan siis ystävällisessä hengessä esitettyihin kysymyksiisi joita et Laiffille esittänyt:
Olin lääkintämies.
Eivät olleet evakkoja mutta äidin sisko alta kouluikäisenä siirtyi ruotsiin.
Isän veli kaatui.
Minulla oli mahdollisuus keskustella vain isäni äidin kanssa, mutta minun ollen lapsi, emme aihetta käsitelleet.
Varmasti vaikutti negatiivisesti kuten kaikkiin ihmisiin sota vaikuttaa.
Äitini ja isäni ensitapaaminen juontaa juurensa sodan jälkeisiin tapahtumiin ja olosuhteisiin, mutta niitä aiheita en pura tällä palstalla.
Muistin virkistämiseksi, isäni oli urheilija vaikka ei ollutkaan ainakaan omasta mielestään huippu-urheilijan näköinen.- AnonyymiUUSI
Vapaa suomennos senssunkielestä "Olin lääkintämies" = "Olin lääkitty mies".
Jutuissasi on sama ongelma kuin vanhan muorin pieruissa. Suurimmaksi osaksi paskaa. - AnonyymiUUSI
Mopo ajan jälkeen mullekin kaavailtiin kahta eri koulutussuuntaa, toinen oli lääkintä toinen oli meteorlogiaan , kapiaiset päätyivät sääpalveluun siksi että olin heidän mukaan teknisesti suuntautunut, ja sääjärjestelmissä on paijon tekniikkaa, mutta aluksi vitutti että se on erikoiskoulutus jossa miehistö on intissä joka tapauksessa 330 vrk,
- AnonyymiUUSI
Pullo Pallo Maha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859