tapaamiseen.
Ymmärsin, että, jos nähdään, on se viimeinen kerta.
Vielä on n. kuukausi
22
412
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaan ensimmäinen kerta eron jälkeen. Haluan sinut kokonaan loppuelämäksi ❤️
- Anonyymi
Kuin myös❤️sivusta
- Anonyymi
No miksi sitten...
- Anonyymi
Ei me tavata ikinä mies.
Naiselta - Anonyymi
Tuskin nähdään….mutta ihanaa leikkiä ajatuksella
- Anonyymi
Mikään edellisistä ei ole ap:ltä.
- Anonyymi
Miksi viimeinen? Oliko naiselle?
- Anonyymi
Miehelle. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle. ap
Minne menet tapaamaan itseäsi viimeistä kertaa palstasetä- peilin eteenkö?
- Anonyymi
En ole tietoinen mistään tapaamisista kesäkuussa, joten ohi.
- Anonyymi
Näin sinut eilen autossa aamulla ✌🏻
- Anonyymi
Mä myös sinut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä myös sinut
Et voinut nähdä minua 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voinut nähdä minua 😅
Niinkö…hän katseli silloin kyllä puhelinta 😀
- Anonyymi
Minun kaivattu on tällä hetkellä oman kaivatun tykönä.Meni töiden jälkeen.On jo monasti tehnyt niin.
- Anonyymi
Nämä ap:n jälkeiset viestit eivät ole ap:ltä. Keskustelevat keskenään, vaikka eivät liity mitenkään alkuperäiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ap:n jälkeiset viestit eivät ole ap:ltä. Keskustelevat keskenään, vaikka eivät liity mitenkään alkuperäiseen.
Tuo on ihan normaalia anonyymipalstalla. Jos haluat varmistua siitä, että tekstisi ei mene sekaisin, rekisteröi nimimerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ihan normaalia anonyymipalstalla. Jos haluat varmistua siitä, että tekstisi ei mene sekaisin, rekisteröi nimimerkki.
Mun ei ainakaan kannata rekisteröityä. Harvoin kommentoin mitään jos, niin korjaan valheita.
En myöskään aloita keskusteluja. Reunusten sivupuolelta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämä yksin joikaava palstasetä ole luonut näitä nimimerkkejä huru mykke🥱
- Anonyymi
Et vastaa mitään. Onko se merkki, ettei minun pitäisi tullakaan?
- Anonyymi
Siltä näyttää, sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä näyttää, sivusta
Älkää kukaan vaan säntäilkö mihinkään palstasedän ehdotusten takia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006514
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313890törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303305Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471043Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889