Aina vaan kaupoissa perunat suorassa valossa. Solaniinimyrkkyä kehittyy vaikka ei aivan vihreää näkyisikään pinnassa. Aina vaan jatkuu sama meno.
Vihertää jo
6
133
Vastaukset
- Anonyymi
Totta gubbe. Kyllä sun päässäs on vihertänyt jo kauan.
- Anonyymi
Samaa mietin, että vähän botuliinia ym myrkkyä ei se tuosta ainakaan pahene
- Anonyymi
Kiitos joutomies ernest kommentistasi aloitukseeni. Sinua asia ei koske kyllä.
- Anonyymi
Pirkka perunoissa oli kerran punahometta. Huonoja pottuja muutenkin.
sivusta- Anonyymi
Minä en osta koskaan Pirkka perunoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en osta koskaan Pirkka perunoita.
Itse koko talven ostanut läheisen tuottajan pottuja lähikaupoista. Suht hyviä mutta joissakin kaupoissa ne on valon armoilla koko ajan. Siksi kuorin ne.
Viime kesänä oli katovuosi oman perunan suhteen. Lähes 30v ollut omat perunat eikä koskaan ennen niin huonosti että vain siemenperunat nyt omasta takaa. Omia vain pesen ja höyrytän kuorineen. Kuoressa on kuitua ja vitamiineja ja pimeässä kellarissa ei myrkkysolaniinia pääse muodostumaan.
Syksyä ja omia pottuja odotellen, tai ei nyt innostuta. Odotetaan kesää ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535986
- 755339
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773