epävarmuuden hetkellä kuinka välitön, aito, omalaatuinen ja luonnonlapsimainen olet. Noiden takia rakastun sua eniten, vaikka olet niin paljon muutakin, kuten todella kaunis, syvällinen, intuitiivinen, positiivinen ja se vangitseva hymy.
Muista aina mahdollisen
17
621
Vastaukset
- Anonyymi
Omalaatuinen ..
Mut muut oli ihana kuulla ja etenkin tuo rakkaus jos sitä tunnet❤️ - Anonyymi
Sattuipas osuvasti oikeaan hetkeen ja osuu kaikki muukin paitsi just nyt en usko että kaivattuni rakastaa minua.
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus
- Anonyymi
No oli kyllä ,tää auttaa jaksamaan vaikkei ittelle oliskaan.Olet valon tuoja arvostan.
- Anonyymi
Kaunis kiitos, vaikka tämä ei ehkä minulle ollutkaan☺️
- Anonyymi
Kauniisti leperrelty itselöä ai ensimmäiseksi heräis kysymys että mitä ny tällä oletit saavuttavas tai saavas johtunee toki maailmasta jossa mä olen kasvanu mu silti
- Anonyymi
So this sounds border-line psychotic, run
- Anonyymi
Kiitos, kun sanot noin. Yritän muistaa.
Sivusta - Anonyymi
Kaunis kiitos! En tiedä oliko minulle mutta osuu kyllä 😊
- Anonyymi
En muista, ei edes osu.
- Anonyymi
kiitti. :3
- Anonyymi
:3
- Anonyymi
Olipa kiva viesti, sai hymyn kasvoille❤️🤗
- Anonyymi
No kiitot. 😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576047
- 755349
- 994365
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603408- 443010
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462045
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773