Kun katsastaja tulee, saa olla sydän syrjällään pääseekö veneeseen vai putoaako laiturilta veteen. Vanhuus ei ole helppoa.
Toinen pelottava asia on, saako sydänkohtauksen, kun painoa on paljon ja naama punoittaa ja hiki pukkaa ohimoille.
Katsastuksessa ei tietenkään tarkasteta paikkoja koska jos katsastaja kumartuu, se ei pääse enää ylös eikä minusta ole nostamaan niin painavaa ihmistä ahtaassa tilassa.
Sitten täytyy vielä jännittää pääseekö omin avuin veneestä pois.
Katsastus jännittää
6
163
Vastaukset
- Anonyymi
Itse hankittu vaiva!
Meinaan tuo katsastus. - Anonyymi
Hanki nyt vene ensin, niin tiedät juttusi oleva 💩 juttu.
Vesillä olevassa veneessä ei katsastaja kumartele, vaan sinä esittelet varusteet.
Kumartelut tehdään runkokatsastuksessa veneen ollessa poissa vedestä.- Anonyymi
Juurihan minä totesin, ettei kumartele. Muutenhan se olisi siellä veneen pohjalla vieläkin.
Meillä katsastaja tekee molemmat katsastukset kerralla koska ei viitsi tulla kahta kertaa. Ei siitä olisi mitään hyötyäkään koska kummallakaan kerralla varusteet ja vene tarkastetaan kysymällä onko ja vastaukseksi riittää, että on. Ei ole koskaan tarvinnut kantaa näytille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan minä totesin, ettei kumartele. Muutenhan se olisi siellä veneen pohjalla vieläkin.
Meillä katsastaja tekee molemmat katsastukset kerralla koska ei viitsi tulla kahta kertaa. Ei siitä olisi mitään hyötyäkään koska kummallakaan kerralla varusteet ja vene tarkastetaan kysymällä onko ja vastaukseksi riittää, että on. Ei ole koskaan tarvinnut kantaa näytille.Ei kun kerran vuosia sitten piti näyttää samuttimen katsastusleima. Se ei ollut uusi, mutta vanhaa leimaa oli vielä pari päivää.
- Anonyymi
Tilaisuudessa katsastaja voi tehostaa omaa tärkeyttään erilaisilla eleillään ja näyttää olevansa suuri tekijä.
- Anonyymi
Ai siksi se avasi sepaluksensa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733834Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92061Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1121158
- 1131150
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711057Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906