Pleijerit pyörittää...

Anonyymi-ap

Eikä ikävöi ketään😃puhuu lämpimikseen, laittaa ihmisen pyöryksiin. Viestii ahkerasti, antaa itsestään ja tulevaisuudesta ihanan kuvan.
Se on paha jos pleijerit kohtaa toisensa😆siinäpä soppa.
Nyt kysynkin sinulta mies, oletko kohdannut kaltaisesi😜😜

12

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jo tosta sun tekstistä näkee että olet wanna be playeri ja ihan sa*tanan epätoivoinen. Playerin ei tarvi mainostaa itseään tuolleen.

• Anonyymi

Tai sit se vaan haluais olla boss leidi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣mut onki joku vätys muidu joka ei osaa lopuks mitää muuta ku katsella kynsiä ja huulia netistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sit se vaan haluais olla boss leidi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣mut onki joku vätys muidu joka ei osaa lopuks mitää muuta ku katsella kynsiä ja huulia netistä

Todella osuvasti sanottu! Mitenköhän musta jotenkin tuntuu, että kyseessä on eräs yhteinen tuttumme 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 just semmoinen wanna be boss lady! Näyttää ja haisee white trashiltä 🤣🤣🤣🤣 Harmillisesti ei ymmärrä että silikonin lisääminen tai tekoripset ei auta jos ruumiinrakenne on sama kuin murmelilla 😬😬😬

• Anonyymi

Ensimmäinen vastaaja tunnistettu, *ainohar*ainen v*ittupää 🤣💉

• Anonyymi

Taidat puhua itsestäsi kun olet näköjään jostain piikkisirkuksesta! En edes tunne ketään käyttäjää toisin kuin ilmeisesti sinä.

• Anonyymi

Kaltaistani en tule koskaan kohtaamaan olen pitäny osaltani huolen siitä että ei ole mahdollista että olis edes toista samanlaista kuin minä ja mulla ei ole samoja ongelmia edes kuin muilla vaikka olen kuinka yrittäny nopeuttaa haudanlepoon pääsyä ni en ole onnistunu siinäkään sieltä kun ei tarvis enään uuteen aamuun herätä ja si kun sen aamun/päivän on ennalta suunnitellu ni sekin on lopulta tylsääkin tylsempi

• Anonyymi

Palstasedällä taas täysi työ poistatella ihmisten kommentteja 🤣

• Anonyymi

Oletko varma ettei ole leipääntynyt ylläpito kun joku vollaa ota tämä pois sitä ei ole sitten enää- jargonia? Siis kuka vaan muu kuin palstasetä eli AP

• Anonyymi

Vaikea sanoa kun on toden- ja monentuntuisia ihmisiä ympärillä.

• Anonyymi

Heipparallaa kaikille vastaajille😘ei ole palstasedän kirjoituksia vaan minun.
      Koittakaa jaksaa, älkää sieltäkö Pas.aa elämäänne🙏elämän on liian lyhyt tuhlattavaksi❤️rakkautta ja rauhaa kaikille, myös Sinulle joka leikit tunteillani❤️onneksi olen vahva kulkemaan näitä polkuja yksinkin
      Niinhän se menee että sitä saa mitä tilaa🫰

Ap

• Anonyymi

Mikset laita viestiä suoraan jos on noin väärä kuva. Vai odotatko asioiden tapahtuvan jonkin käsikirjoituksen mukaan ja et halua yrittää muuttaa sitä? Se voima meillä kaikilla kuitenkin on käytettävissä.

• Anonyymi

On kohdannut 😂

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      141
      5763
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      72
      5266
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4325
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3700
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3358
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2960
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2337
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1985
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1753
    Aihe