Eikä ikävöi ketään😃puhuu lämpimikseen, laittaa ihmisen pyöryksiin. Viestii ahkerasti, antaa itsestään ja tulevaisuudesta ihanan kuvan.
Se on paha jos pleijerit kohtaa toisensa😆siinäpä soppa.
Nyt kysynkin sinulta mies, oletko kohdannut kaltaisesi😜😜
Pleijerit pyörittää...
12
280
Vastaukset
- Anonyymi
Jo tosta sun tekstistä näkee että olet wanna be playeri ja ihan sa*tanan epätoivoinen. Playerin ei tarvi mainostaa itseään tuolleen.
- Anonyymi
Tai sit se vaan haluais olla boss leidi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣mut onki joku vätys muidu joka ei osaa lopuks mitää muuta ku katsella kynsiä ja huulia netistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sit se vaan haluais olla boss leidi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣mut onki joku vätys muidu joka ei osaa lopuks mitää muuta ku katsella kynsiä ja huulia netistä
Todella osuvasti sanottu! Mitenköhän musta jotenkin tuntuu, että kyseessä on eräs yhteinen tuttumme 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 just semmoinen wanna be boss lady! Näyttää ja haisee white trashiltä 🤣🤣🤣🤣 Harmillisesti ei ymmärrä että silikonin lisääminen tai tekoripset ei auta jos ruumiinrakenne on sama kuin murmelilla 😬😬😬
- Anonyymi
Ensimmäinen vastaaja tunnistettu, *ainohar*ainen v*ittupää 🤣💉
- Anonyymi
Taidat puhua itsestäsi kun olet näköjään jostain piikkisirkuksesta! En edes tunne ketään käyttäjää toisin kuin ilmeisesti sinä.
- Anonyymi
Kaltaistani en tule koskaan kohtaamaan olen pitäny osaltani huolen siitä että ei ole mahdollista että olis edes toista samanlaista kuin minä ja mulla ei ole samoja ongelmia edes kuin muilla vaikka olen kuinka yrittäny nopeuttaa haudanlepoon pääsyä ni en ole onnistunu siinäkään sieltä kun ei tarvis enään uuteen aamuun herätä ja si kun sen aamun/päivän on ennalta suunnitellu ni sekin on lopulta tylsääkin tylsempi
- Anonyymi
Palstasedällä taas täysi työ poistatella ihmisten kommentteja 🤣
- Anonyymi
Oletko varma ettei ole leipääntynyt ylläpito kun joku vollaa ota tämä pois sitä ei ole sitten enää- jargonia? Siis kuka vaan muu kuin palstasetä eli AP
- Anonyymi
Vaikea sanoa kun on toden- ja monentuntuisia ihmisiä ympärillä.
- Anonyymi
Heipparallaa kaikille vastaajille😘ei ole palstasedän kirjoituksia vaan minun.
Koittakaa jaksaa, älkää sieltäkö Pas.aa elämäänne🙏elämän on liian lyhyt tuhlattavaksi❤️rakkautta ja rauhaa kaikille, myös Sinulle joka leikit tunteillani❤️onneksi olen vahva kulkemaan näitä polkuja yksinkin
Niinhän se menee että sitä saa mitä tilaa🫰
Ap - Anonyymi
Mikset laita viestiä suoraan jos on noin väärä kuva. Vai odotatko asioiden tapahtuvan jonkin käsikirjoituksen mukaan ja et halua yrittää muuttaa sitä? Se voima meillä kaikilla kuitenkin on käytettävissä.
- Anonyymi
On kohdannut 😂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415763
- 725266
- 994325
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753700Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603358- 442960
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753