Menen tänään noin kello 16.45 alkaen keskustan uimahalliin ja runkkaan kyrpääsi samalla suuhun ottaen nussien suullani kyrpääsi kunnes laukeat suuhuni paineella ja runsaasti spermaa suuhuni pumpaten ja loput spermastasi runkkaisin naamalleni siten että naamani olisi spermastasi irstaasti töhritty !!! Olen muutaman kerran päässyt ottamaan suuhun kyrpää niinkauan kun se on purkautunut suuhuni spermaa pumpaten!!! Tunnistat minut tatuoinneista vasemmassa olkapäässäni on kotka ja oikeassa kädessä olkapään alapuolella kuva naisesta! Suihkussa hyväilen kyrpääni vähän ja jos huomaat minut runkkaamaan vähän aikaa niin ole rohkea ja runkkaamaan omaa kyrpääsi siten että huomaan sinun olevan kiinnostunut saamaan runkkauksen ja suihinoton esimerkiksi höyrysaunassa tai pienessä saunassa tai pukuhuoneen vessassa!!! Mä yritän ehtiä ennen 17.00 paikalle ja olen todella kiimainen ja haluaisin todella runkata ja ottaa suuhun kyrpääsi kunnes laukeat paineella ja runsaasti spermaa suuhuni pumpaten!!!
Runkkaan ja otan suuhun suullani nussien kyrpääsi loppuun asti tänään keskustan uimahallissa!!!
Anonyymi-ap
1
173
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeileppa tipahtaa parvekkeelta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327