Taas valittavat lehdessä. Voi niissä hoitajissakin olla vikoja. Jouset menee krapulaisena töihin , mielestäni kaikille hoitajille pitäs aina joskus viikonlopun jälkeen tehdä myös huumetesti
Eteläisen kotiavustajat
3
126
Vastaukset
- Anonyymi
Niin näky olevan sama juttu lehdessä. Varmaan noissa hoitajissa on monenlaista sakkia, mutta silti ihmetyttää, että piti pitää ns. ravisteleva koulutus.
Joka tapauksessa koskaan ongelmat ei ratkea sillä, että ne lakaistaan maton alle ts. ollaan hiljaa niistä, vaan ne on syytä ottaa sellaisenaan ja ryhytyä maahdollisimman pian pian ratkoon konfliktia - halusi tai ei. Ihme pomoja, jos nyt vasta tajusivat, että ongelmiin ylipäänsä kannattaa puuttua, seliseli ja vieläpä huono sellainen. Itsekin olisin parempi esihenkilö kylmiltäni, se kun on pitkälti persoonasta, asenteesta, elämänkokemuksesta sekä tunne&järki -ongelmien ratkaisukyvystä kiinni
lajijasuris - Anonyymi
Muistaakseni lehdessä oli siitäkin maininta että tämä juttu on sovittu jo. Siks ihmettelenkin kuin se taas oli lehdessä.
- Anonyymi
Mä muistan lukeneen, että on sovittu mutta jotain silti jäänyt hampaan koloon eli ei taaskaan ole ongelmia käyty kunnolla läpi. On ne ongelmat mitä vaan ja johtuupa sitten työntekijästä tai esihenkilöstä tai muista syistä, niin tollanen ei ole kovin hyvä tapa ratkoa tulehtunutta tilannetta. Ei varsinkaan, jos halutaan vahvistaa kotihoidon ja ylipäänsä hoitoalan vetovoimaa! Management by perkele eli töykeä käskytysjohtaminen ei toimi silloinkaan, kun olisi pääsyy työntekijän asenteessa
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181