ROSKAKORI

Anonyymi-ap

Mikä on sisälläsi, minkä haluaisit sylkäistä ulos jäytämästä sisintäsi. Mikä tunne tai ajatus on esteenä ilollesi ja hyvälle olollesi.
Rykäise se ulos ja vapaudu tunnekuormasta.

26

410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt on sen verran paljon kaikkea, ettei jaksa luetella.

• Anonyymi

Rakastan häntä miestä ja se ei ole sallittu tunne.

• Anonyymi

J kirjain muuttui U kirjaimeksi . Ei sen ihmeempää.

• Anonyymi

Hyj! U on ällöttävä.

• Anonyymi

Oon itksekäs kakkapää. Mun kuuluu olla yksin koko loppu elämä. En ole ansainnut kainaloa tai suukkoa.

• Anonyymi

Noh kaikki on p*skaa. Olen yksin, asun yksin, eikä kukaan välitä auttaa. Olen aivan rikki ja uupunut kaikesta, koska olen ollut viimeiset 3 kuukautta koko ajan menossa, siksi olen nyt uupunut ja olen vain levännyt enkä ole jaksanut tehdä mitään muuta ku levätä. V*tuttaa kaikki. Eikä ole edes puolisoa joka voisi auttaa tässä kaikessa. Rakkauden kaipuu on hiton suuri. Ja sitä ei ole näkyvissä tulevaisuudessa, ainakin tuntuu siltä. Pitää jaksaa hoitaa kaikki asiat yksin, vaikka ei meinaa jaksaa, mutta on pakko jaksaa, koska ei kukaan muu voi hoitaa mun puolesta niitä asioita, koska olen aikuinen. Enkä edes osaa/halua pyytää apua, koska olen aina pärjännyt yksin, niin minä pärjään nytkin! Kävi mitä kävi, minä kyllä pärjään! En ole luovuttaja tyyppiä. Olen rikki, mutta riittävä. Olen hauras, mutta hitto mä oon kestävä! Niinku Suvi Teräsniskan biisissä lauletaan. Onneksi musiikki auttaa aina ja musiikki ei koskaan jätä yksin! ❤️❤️‍🩹

• Anonyymi

"..eikä kukaan välitä auttaa... Eikä ole edes puolisoa joka voisi auttaa tässä kaikessa. ...Pitää jaksaa hoitaa kaikki asiat yksin, vaikka ei meinaa jaksaa, mutta on pakko jaksaa, koska ei kukaan muu voi hoitaa mun puolesta niitä asioita..."

Sulla on kuitenkin onnellinen kuvitelma siitä, että puolison saaminen voisi auttaa noihin asioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"..eikä kukaan välitä auttaa... Eikä ole edes puolisoa joka voisi auttaa tässä kaikessa. ...Pitää jaksaa hoitaa kaikki asiat yksin, vaikka ei meinaa jaksaa, mutta on pakko jaksaa, koska ei kukaan muu voi hoitaa mun puolesta niitä asioita..."

Sulla on kuitenkin onnellinen kuvitelma siitä, että puolison saaminen voisi auttaa noihin asioihin.

No siis joo kyllä ajattelen niin, koska yleensä jos on hyvä ja oikea puoliso, niin hän auttaa silloin, kun mulla on vaikeaa ja uupumus vaivaa, niin silloin se on oikeastaan puolison velvollisuus auttaa silloin kaikessa. Ja tietenkin, jos hänellä olisi vaikeeta joskus, niin silloin minä autan häntä kaikessa. Niin se vaan menee tai ainakin pitäisi mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis joo kyllä ajattelen niin, koska yleensä jos on hyvä ja oikea puoliso, niin hän auttaa silloin, kun mulla on vaikeaa ja uupumus vaivaa, niin silloin se on oikeastaan puolison velvollisuus auttaa silloin kaikessa. Ja tietenkin, jos hänellä olisi vaikeeta joskus, niin silloin minä autan häntä kaikessa. Niin se vaan menee tai ainakin pitäisi mennä.

Juu, noin sitä vois luulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, noin sitä vois luulla.

No ei ehkä kaikilla ole niin, jos jollakin jolla on parisuhde, niin jos heillä menee huonosti, niin silloin tuskin toinen tai kumpikaan ei välttämättä jaksa tai halua auttaa sitä toista. Mutta tuo on mun unelma hyvästä ja oikeasta parisuhteesta. Ja mä tiedän ja uskon, että se oikea tulee vielä mun elämään tavalla tai toisella. Olen ansainnut sen. Uskon, että se tapahtuu vielä tämän vuoden aikana.

• Anonyymi

🫂 vähän on samat fiilikset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🫂 vähän on samat fiilikset.

Eli siis minkälaiset fiilikset? Tuossa oli aika paljon asiaa niin mihin niistä samaistut?

• Anonyymi

Surullista, että tunnet noin, mutta haluatko tasavertaisen kumppanin jota itsekin tuet ja autat välillä vuorostasi vai vain ilmaisen palvelijan auttamaan sinua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista, että tunnet noin, mutta haluatko tasavertaisen kumppanin jota itsekin tuet ja autat välillä vuorostasi vai vain ilmaisen palvelijan auttamaan sinua?

Tietenkin haluan tasavertaisen kumppanin, jota itsekkin autan välillä silloin, kun tarvii apua!

• Anonyymi

🤢
      🤮
      ⬇️
      🐸
      🗑️

• Anonyymi

Rykäisin

• Anonyymi

Reppu on täynnä kaikkea. Pohjimmainen syy on addikti-päihdeperheessä, suorittamiset (työ ym.), mt-ongelmat ym. Pohjan päälle on kasautunut oma kyvyttömyyteni käsitellä sitä kaikkea tai on ollut huonoksi koettuja tapoja käsitellä. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, tuo epävarmuutta, itsetunto välillä nollassa huolimatta suorituksistani. Oman tasonsa tuo huoli läheisistäni mm. sisaruksestani. Saattaa yhden kävelyn aikana pikakelata koko toisen elämän ja kuinka tuskaista se on ollut, vierittää kyyneleet. Ostan karkkipussin ja kaivaudun peiton sisään tuntien, että kukaan ei helpota oloani. Sitten nukahdan.

• Anonyymi

🫂

• Anonyymi

Ihastuin naimisissa olevaan työkaveriin ihan tosissaan. Hyi minua. Tässä on kohta pari vuotta menny ihastuksen kourissa, vaikka yritän unohtaa ne tunteet.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Liiallinen varautuneisuus. Sulkeutuneisuus. Epäluuloisuus.

• Anonyymi
      UUSI

Arkuuden voisin heittää roskakoriin.

• Anonyymi
      UUSI

Sinne tästä joutaakin.

• Anonyymi
        UUSI

Älähän nyt! Kyllä se aurinko paistaa sinnekin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      86
      6338
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3160
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1716
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe