...näyttäisi latautuvan, näytössä vilkkuu "C" ja kun painan virta-päälle painiketta niin ei tapahdu mitään vaikka ollut latauksessa monta tuntia. Akku (Nikkelimetallihydridi) tuntuu kyllä hieman lämpimältä.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Tuskinpa vaan. Et kertonut, mikä merkki/malli, niin en usko, että sinulla edes puhelinta on!
- Anonyymi
Technophone (Nokia) 415, maksoi 3250,00 markkaa vuonna1994 Kuitti näyttää melkein uudelta vaikka 30 vuotta vanha. Akkua ladattu viimeksi noin vuonna 1999 eli varmaan akku kaput.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Technophone (Nokia) 415, maksoi 3250,00 markkaa vuonna1994 Kuitti näyttää melkein uudelta vaikka 30 vuotta vanha. Akkua ladattu viimeksi noin vuonna 1999 eli varmaan akku kaput.
Eipä Suomessa ole nmt-verkkoakaan enää, joten turha kapistushan puhelimesi on, vaikka saisit sen toimimaankin.
- Anonyymi
Annoin olla yön yli latauksessa, aamulla totesin jotta puhelin ei käynnistynyt ja akku oli pullistunut yhdestä kohtaa. Laitoin toisen akun siihen ja lataukseen ja äskön kun tulin kotiin niin käynnistyy kun painaa virtapainiketta. Kysyy tosin "Avainta", no hitostako minä sitä muistan...🙁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494