Paljon mua?
Haluatko miten
49
562
Vastaukset
- Anonyymi
Hassun hauska kysymys. Ja kun ajatellen sua niin tarviiko tähän ees vastata.
- Anonyymi
Ei Kukaan tuollaista halua, joka ei tiedä edes itse onko mies vai nainen! 🖕
- Anonyymi
Pitää vaan hillitysti olla vaikka sisällä sielussa asti palaa rakkauden tuli
- Anonyymi
Haluan tehdä sen vain sinun kanssasi sitten kun sen aika on ja olemme tutustuneet kunnolla ja olemme molemmat valmiita. Keskustellaan myös haluistamme ja mieltymyksistämme ja haave olisi että pystyisimme antamaan toisillemme parhaan mahdollisen nautinnon sitten maataan vierekkäin silitellään ja suukotellaan toisiamme.
- Anonyymi
Mistä sä sitten tykkäät
- Anonyymi
Just noin ajattelen, sinun miehen kanssa!
Odotan sitä aikaa, kun oikeesti voimme
kohdata, tutustua.
Yleensä hymyilyttänyt aina kun sua nähnyt. Kun silmiä sulkenut nähnyt kasvosi ja usein hymyillyt sit tajunnut etten ollut yksin, huh! Nyt kuitenkin kuumottaa ajatella … tulevaisuus kanssasi on haaveeni. Johon kuuluu paljon lämpöä ja rakkautta sekä intohimoa.
- Anonyymi
No vttu. Häntä miestä niin paljon että alakerta ottaa ja lähtee kohta itsekseen hänen luo 😂
- Anonyymi
Olipa ihanan ilmava illustraatio naisesta ilmaville persoonille, palstasetä. Hyhhyh tee tee
- Anonyymi
Mullakin käy varmaan sellainen kehosta irtaantumiskokemus. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa ihanan ilmava illustraatio naisesta ilmaville persoonille, palstasetä. Hyhhyh tee tee
Mene nyt jo siitä palstasetä
- Anonyymi
😂
🤣
- Anonyymi
Tämä vaan on turhaa kun en sais kuitenkaan häntä joka tämän rakkauden synnytti. Voi olla ei tarkoituskaan. Hän vain avasi mun kaikki kanavat auki elämälle ja vapautti näkemään eri tavalla monista asioista. Hän elää omaa elämäänsä ja minä omaani. Saanhan haaveilla kuitenkin!
- Anonyymi
Et saa haaveilla sillä tavoin mitä haaveilet
- Anonyymi
Kaikki saa haaveilla tietenkin... Minä taidan olla vähän erikoinen minulle riittäisi jo pelkkä hyväily suukottelu ja kiimassa kiehnaaminen toisiamme vasten seksikkäissä alusvaatteissa siis hänellä ja voisi siinäkin molemmat tulla kun hinkkaisimme toisiamme ilman varsinaista yhdyntää. Mutta siis haluan häntä paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et saa haaveilla sillä tavoin mitä haaveilet
Jaahas. Tuskin tämä ihminen edes tietää mitä ajattelen hänestä. Ihan salassa haaveilen. No problem!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki saa haaveilla tietenkin... Minä taidan olla vähän erikoinen minulle riittäisi jo pelkkä hyväily suukottelu ja kiimassa kiehnaaminen toisiamme vasten seksikkäissä alusvaatteissa siis hänellä ja voisi siinäkin molemmat tulla kun hinkkaisimme toisiamme ilman varsinaista yhdyntää. Mutta siis haluan häntä paljon.
Juu, tätä mäkin haluan. Kun haluisin joka tapauksessa pidentää rakastelun kestoa.
- Anonyymi
Olen ajatellut sinua paljon viime aikoina… ja olisi ihanaa olla lähekkäin vähän intiimimmälläkin tavalla. Haluaisitko tulla luokseni joku ilta, ihan kahden kesken
- Anonyymi
Ihana kutsu! On se varmaan mulle? Onko?
- Anonyymi
Se olisi ihanaa... En usko että kummallakaan on pokkaa viedä tätä asiaa eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi ihanaa... En usko että kummallakaan on pokkaa viedä tätä asiaa eteenpäin.
Mistä tiedät 😉😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät 😉😘
Oih... Ajattelitko yllättää minut? 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä istun syliisi muiden nähden ja hinkkaan itseäni sinuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peppu näyttää huomenna hyvältä. Tiukat legginsit. Tiedän että sytyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peppu näyttää huomenna hyvältä. Tiukat legginsit. Tiedän että sytyt
Mistä arvasit totta... 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä arvasit totta... 😍
Siksi että olet toivonut ja nyt kannattaa pitää silmät auki. Ne sytyttää muitakin 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi että olet toivonut ja nyt kannattaa pitää silmät auki. Ne sytyttää muitakin 😘
Olet ihana rakas. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä istun syliisi muiden nähden ja hinkkaan itseäni sinuun
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
No hyi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana rakas. ❤️
Miksi olen ihana
- Anonyymi
Kuin mies naista, olen valmis suutelemaan koko kylän kakaroiden edessä tai halaamaan kirkon portaiden juurella, heti konfirmaation loputtua.
https://www.youtube.com/watch?v=a1qwBWKl3es - Anonyymi
Humalaisen kesäillan verran, siitä sitten nakkikioskille jatkoille.
- Anonyymi
🤏
😎🐱 - Anonyymi
Outo kysymys ikäväpalstalla.
Yleensä täällä ikävöidään toista ihmistä eikä haeta kehuja randomeilta. - Anonyymi
Mitkä karjamarkkinat täällä on😄💦
- Anonyymi
Minulle täysin absurdi kysymys. Ystävyys vain, mutta en tiedä kenen kanssa.
- Anonyymi
vietävästi.
- Anonyymi
Haluan todella paljon😘
- Anonyymi
Satasella haluan.
- Anonyymi
Mäkin antaisin satasella
- Anonyymi
Haluan hänen lähelleen. Katsoa niitä kasvoja ja halata pitkään. Kuiskata jotain..
- Anonyymi
Luultavasti nämä on kahden rakastuneen kirjoitteluja täällä. Anteeksi väliintulo.
- Anonyymi
Arvaa tässä en kommentoi
- Anonyymi
Me ei voida saada toisiamme. Me ollaan liian kunnollisia siihen.
- Anonyymi
Todella paljon. Koska rakastellaan sofie❤
- Anonyymi
Kyllä kyllä.
Kuin hänelle - Anonyymi
Joka ilta sama meno täällä. Muutama keskustelija vain. Ei tänne kukaan enää halua kirjoitella.
- Anonyymi
En halua.
- Anonyymi
Aloitus ei ole suomen kieltä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345