Hei, ajattelin kertoa sulle jotain… Toinen on alkanut pelätä, että meillä on jotain enemmän, vaikka itse asiassa se on juuri niin kuin hän pelkääkin. Ei kai meidän tarvitse salata mitään, mutta onhan se aika hauskaa, että joku huomaa sen, mitä meillä on. Mutta ehkä ei haittaa, että se jää välillä hieman salaiseksi, eikö?”
Onko se näin
15
375
Vastaukset
- Anonyymi
Minuun voit luottaa. En kerro kellekään mitään.
- Anonyymi
Et kerro kun et uskalla
- Anonyymi
Ööö... Haittaa.
- Anonyymi
No tottakai se näkyy. Sitten heidän mielikuvitus hoitaa loput.
- Anonyymi
Joku ajattelee et jäädään kahdestaan tarkoituksella 🤭
Vaikka vältellään ettei vaan tarvitsisi puhua tai ottaa kontaktia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka vältellään ettei vaan tarvitsisi puhua tai ottaa kontaktiaVai keksitkö tän nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka vältellään ettei vaan tarvitsisi puhua tai ottaa kontaktiaNo just näin
- Anonyymi
oo vaa siinä suhteessas😅 ei kiinnosta varattujen kanssa touhuilut
- Anonyymi
Ja toisilla on lupa.
- Anonyymi
höpöhöpö ,tussulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisilla on lupa.
silti ei. aviomies mielessä muuhun en tyydy. skilssejä kaikille kuulu näyttää.
- Anonyymi
Mistä Excel-taulukosta näitä kopioit, kun loppuun jää aina tuo lainausmerkki?
- Anonyymi
Kyllähän tuon huomaa. Ei minulla ole tarvetta salata. Se on menoa sitten. Toki ihan kaikkea ei tarvitse muille kertoa. Kahdenväliset asiat on niitä ja luottamus.
- Anonyymi
Miten haluat sitten että olen ja vaikutan.
Lähdenkö täältä menee,vai mitä haluat viestiä? - Anonyymi
Mulle käy miten tahansa mutta onhan se aika raskasta se salailu. Ja olis hyvä sitten kun nähdään kertoa keneltä salassa. Ja miten pitkään. En varmasti kerro kenellekään.mut tarvitsen rohkaisua sulta, kun en ole kovin hyvä just salaan keneltäkään mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425814
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753