Huhtikuussa 37 Daciaa kilpiin

Anonyymi-ap

Immeiset ovat tulleet järkiinsä. Vain 37 Daciaa kilpiin huhtikuussa. Mahorkka haisee ja jenkemi tuoksuu. Näin se vaan menee.

15

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Montako bmw:tä paaliin kyseisenä ajankohtana ?

• Anonyymi

37 ilmeisesti. Hankkivat paalattujen tilalle oikeat autot.

• Anonyymi

Hahahahahahahhnh. Haaveilkaa pojat bemusta. Haaveilkaa!

• Anonyymi

Jenkemin vienoa tuoksua ohjaamossa ei voita kyllä mikään

• Anonyymi

Se on just näin. Kerran kun nuuhkinut jenkemiä sitä haluaa uudelleen. Se koukuttaa

• Anonyymi

Suomessa Dacian myynti on hidastunut korkean hinnan takia ja ihmisetkin ovat köyhempiä kuin 5 vuotta aiemmin

• Anonyymi

Dacia on menettänyt täysin ainoan myyntivalttinsa eli hinnan. Samalla rahalla saa merkittävästi parempaa niin kestävyydessä kuin mukavuudessa. Jos erityisesti ranskalaisiin on mieltynyt niin clion saa 19000€ tai capturin 28000€. Kun samaan aikaan hinnat alkaen sandero on 16000€ ja välttävillä varusteilla 19000€ ja dusterin hinta kiikkuu jo 30000 eurossa. Hullu saa olla jos vielä dacian ostaa.

• Anonyymi

Näinhän se kaupassa aina menee, välillä kauppa käy ja välillä ei yhtä hyvin.
      Kannattaa kuitenkin tehdä tästä asiasta iso ja lisätä siihen näitä "hauskoja" aspekteja, näin mt-potilaat saavat mielensä hyväksi ja iloa elämäänsä.

• Anonyymi

Kyllähän mt-potilaillakin pitää olla halvat huvit. Niuva on muutoin niin virikkeetön paikka ja Dacia-siipi täynnä. Suoli on henkireikä.

• Anonyymi

Aloittaja ressukka ei ole koskaan Dacciassa edes istunut, joten ei voi tietää miltä autossa tuoksuu.

No hyvä, että saat vähän raitista ilmaa polkiessasi ruosteisella jopollasi s-markettiin kaljan hakuun. Sitten tosin taas katkeruus kasvaa keskikaljaa hörppiessä ja voit suoltaa tänne tuota perätöntä sontaa.

• Anonyymi

Väärin väärin ja vielä kerran väärin. Olen ajanut Dacialla, oli erään Volvo-huollon sijaisautona. Kauhee katiska oli. Ja jenkemi tuoksui kabiinissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin väärin ja vielä kerran väärin. Olen ajanut Dacialla, oli erään Volvo-huollon sijaisautona. Kauhee katiska oli. Ja jenkemi tuoksui kabiinissa.

Taitaa se jenkemi olla sinulle tuttu aine.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa se jenkemi olla sinulle tuttu aine.

Se on sinullekin tuttu aine. Sitä on käytetty Dacian sisustuksessa. Siitä se vieno tuoksu tulee.

• Anonyymi

Aloittajasta en tiedä, mutta minä istuskelin vuoden päivät päivittäin dacia sanderossa (vm2021, 40tkm). Aivan hirveä paskaläjä oli koko vehje, paloi polttimoita, meni raidetangonpäät, kytkin alkoi täristää vimmatusti liikkeelle lähdöissä, kuskin puolen etujarru kitisi kuin ratikka kiskoilla aina jarruttaessa, puhallus humppasi nopeuttaan moottorin kierrosluvun mukaan. Loppupeleissä mekaanikko sanoi että moottorin sivuääni viittaa alkavaan jakoketjuvikaan. Kävin hemmetin kyytiä vaihtamassa corollaan, nyt on sama vuosi tällä ajettu ja ei niin mitään toimii vaan kuin ajatus. Nauttikaa te niistä dacioista, minä nautin corollasta.

• Anonyymi

Pietarin trollitehtaan DISSAUSTA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      99
      3396
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3153
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      220
      2699
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2279
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      32
      1609
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1456
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1446
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      13
      1325
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13