Hei. Onko kellään kokemusta tai selviytymistarinoita kihomadoista? Olen saanut tartunnan kai joskus varhaisteininä (olen nyt 22-vuotias) ja tartunta on pysynyt siitä asti. Aluksi vaivaa ei hoidettu muutakun ottamalla lääkettä (pyrvin) äitini tietämättömyyden tai vähäisen kiinnostuksen takia? Eli ei siivottu yms yms. Tämä käytäntö jatkui siis vuosia, eli ainakun oireita minulla ilmaantui niin pyrviniä naamariin ja oireet lähti. Madot varmasti tulleet vastustuskykyisiksi kyseistä lääkettä kohtaan sillä enää se ei auta. Vanhemmalla iällä olen itse tajunnut etsiä enemmän tietoa ja hoitokeinoja mutta tuntuu ettei mikään auta? Hygienia on kunnossa, siivottu on ja sinkkivoide plus paperitaitos rööriin aktiivikäytössä. Lääkäri on määrännyt jo kahdesti vermox-kuurin minulle ja koko perheelle (perheenjäsenet eivät ikinä ole oireillut) toisen kerran kun söin vermoxia, niin söin sitä kuuriluontoisesti, eli 1tabletti kolmena päivänä peräkkäin ja uusinta kahden viikon päästä. Myös vermox kuurin aikana söin pyrviniä. Ongelmana on että lääkkeet eivät tunnu tehoavan millään?? Ei edes kahta päivää ole oireetonta. Olen todella väsynyt ja tämä on hyvin nolo aihe mutta en todellakaan aijo luovuttaa. SOS??!!
Todella sitkeä kihomato
Anonyymi-ap
1
164
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2114880Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html234024Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2283791Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1343072Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1583034Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis632942Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162661Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos652550Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien852345En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132155