Esittää iloista, koska viimeinenkin ilonpilkahdus mun päivistä katosi, kun mun ihastus sinuun haihtui. Se äityi pakkomielteeksi, vaikka taistelin sitä vastaan. Mä en oo se ihminen kenet näit aluksi. Älä siis yritä piristää mua, se ei auta. Olen vain kyyninen ja katkera.
N>M
En jaksa enää
41
527
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se mitään. Minäkin yritin päästä vaan sun pöksyihin niillä naurettavilla lurituksilla. 🤣 Kaikki on nyt hyvin.
- Anonyymi
Niinpä. Oon niin ruma ja lihavakin ettei siinä ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä toisen puolesta kiusaa täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä nyt niin ruma ole. On mitä paljon pahempiakin. Sinulla on sopivasti ylimääräistä. Ei tarvitse kuin max 10-15kiloa tiputtaa, jos haluat kesäkuntoon.
- Anonyymi
Olisit tehnyt mies sen edes. Et pysty ees siihen. Siks susta eroon haluan. Puhut paljon mutta..
- Anonyymi
Millä lurituksilla? 🙂
- Anonyymi
Yritin olla kannustava. Älä menetä toivoa vielä. Onhan niitä lääkkeitäkin, kuten ozempic!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin olla kannustava. Älä menetä toivoa vielä. Onhan niitä lääkkeitäkin, kuten ozempic!
Tollaseen painonpudotukseen joku lääke josta tulee oireita?
Olen urheillut ikäni niin mä en tarvi mitään naurettavaa hömppää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollaseen painonpudotukseen joku lääke josta tulee oireita?
Olen urheillut ikäni niin mä en tarvi mitään naurettavaa hömppää.Syötkö sitten liikaa vai miksi niitä liikakiloja on kertynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syötkö sitten liikaa vai miksi niitä liikakiloja on kertynyt?
Sehän ei sinulle kuulu. 😉 Et oo mun personal trainer. Kuuluu vain sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän ei sinulle kuulu. 😉 Et oo mun personal trainer. Kuuluu vain sille.
Ja Sivusta. En oo aloittaja. Mäkin sotken täällä nyt koska aloitus on feikki. Sen mustisvaimon juttui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä nyt niin ruma ole. On mitä paljon pahempiakin. Sinulla on sopivasti ylimääräistä. Ei tarvitse kuin max 10-15kiloa tiputtaa, jos haluat kesäkuntoon.
Mistä tiedät kelle puhut??
- Anonyymi
Kaikki on nyt hyvin? Paskanmarjat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syötkö sitten liikaa vai miksi niitä liikakiloja on kertynyt?
Katse sinne omaan siippaan. Olis suotavaa senkin tehdä jotakin asialle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIIN ruma, eli en kauniskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on nyt hyvin? Paskanmarjat.
Ai berkule ne marjat unohtui. Täytyy käydä ostamassa. Tänx.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIIN ruma, eli en kauniskaan
Käy hyvällä maskeeraajalla. Lisäksi peittävät vaatteet. Kyllä sinusta ihan siedettävän saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä toisen puolesta kiusaa täällä.
Kuka ensinnäkään pitäisi tätä katkeran palstaäijän teatteria minään? Aliarvioit muita aika rankasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät kelle puhut??
Sitä sinä autuas et tule varmaan koskaan ymmärtämään, että mihin tämä hönön miehen hönö dialogiteatteri perustuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy hyvällä maskeeraajalla. Lisäksi peittävät vaatteet. Kyllä sinusta ihan siedettävän saa.
Joka aamu mäskit naamaan ammattilaisen avulla? Jotenkin keinottoman oloista aloittajaäijä tämä katkera itsesi kanssa kirjoittelu, joista yksinkertaiset ihmiset on saavinaab nyansseja
- Anonyymi
Toisena esiintyvä aloittaja. Ei jatkoon. Sori.
- Anonyymi
Jep. Aloitus on kiusaa.
- Anonyymi
Yrität siis edelleen väittää jostain syystä, että tämä naisia yleisesti esittävä on joku tietty nainen, joka ”näyttelee” jotakin muuta yksilöä niin, että tämä yksilö on tunnistettavissa, niinkö elämänkoulupropagandista? Lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Aloitus on kiusaa.
Mutta ketä häiritsee nämä katkeran äijän kellariteatterit mm siitä syystä jos ja kun näkee selvästi mikä on motiivi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrität siis edelleen väittää jostain syystä, että tämä naisia yleisesti esittävä on joku tietty nainen, joka ”näyttelee” jotakin muuta yksilöä niin, että tämä yksilö on tunnistettavissa, niinkö elämänkoulupropagandista? Lol
Koulutettu väki ostaa tämmöistä teiniskeidaa. Ei ole suutarin lapsella kenkiä.
- Anonyymi
Feikki ap, feikki ap.
- Anonyymi
No en kyllä ole
- Anonyymi
Koita olla sille miehellesi mukavampi niin en tarttis kiusata viatonta naista joka ei teille ole mitään pahaa tehnyt. Tai jos olet itse se mies niin olet ihan kauhea. Tuo selittää kyllä monta asiaa. Näen tuon läpi. Tämä on selvästi minun kiusaamista.
- Anonyymi
Mun ihastus ei häviä. T. Se jota yritätte aloituksella kiusata.
P. S. Se kommentti hävisi jossa luki et aloittaja ruma kolmekymppinen. 🙄 Oot kyl possu ja julkea hirviö. En halua nähdä.- Anonyymi
Okei hyvä näin. Milloin saan siis nähdä taas ihanan hymysi?
- Anonyymi
Nämä sinun monologeina vedetyt kokonaisuudet ei ikäänkuin nivoidu aloittajaäijä toisiinsa, mutta siitähän imbelsillit digaa
- Anonyymi
Odettelee noin kauan loppuuhan se.
- Anonyymi
Palstasedän sairasta höpötystä.
- Anonyymi
Niin kyllä, tässähän oikein kovasti korostetaan jonkun abstraktin naisen rumuutta
- Anonyymi
Vapaa pudotus alkoi ei kiinnosta muut.
- Anonyymi
Voit mennä äitymään kaatopaikalle
- Anonyymi
Mene sinä nainen kohti syvempää ”terrapiaa” mikäli uskottelet itsellesi että sinun herjaamisten kohde esittää sinua palstasedän kimaroissa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006444
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303863törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283240Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3741761- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471003Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879