kun en saa enää olla menneisyyteni ihmisten kanssa tekemisissä (milläänlailla). Olenko niin kamala ihminen🧐😟
Tyhjä ja hieman surullinen olo
11
307
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko eronnut. Niin niissä läheisissä suhteissa usein käy, jos on huonot välit erotessa. Ei ole sinun syysi välttämättä. Tsemppiä.
- Anonyymi
Jos he aiheuttavat vain harmia niin parempi näin. Uusi elämä on parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
No mietihän mitä sanoit minulle olisiko pitänyt ajatella järkevämmin no eipä se ole enään mun ongelma sä olet sielllä ja mä täällä loppuun asti ja ei nähdä eikä olla yhteydessä olet niin pöllö nainen kuin voit olla ei sulla ole mitään tunteitakaan kun et ota henkilö kohtaisesti kun ja jos haukun sinua sulle ei ketään merkkaa mitään kunhan pelleilet ihmisten kanssa
Usein tuo viittaa kateuteen. Siis kateutta Sinua kohtaan.
- Anonyymi
Sarjassamme lisää palstasedän uusia ja raikkaita kevätnikkejä🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarjassamme lisää palstasedän uusia ja raikkaita kevätnikkejä🥰
😄
- Anonyymi
Itselläni päinvastoin toivottavasti ei tarvitse olla menneisyyden ihmisten kanssa missään tekemisissä. Yksi olisi kelvannut.
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
Ketä kieltää?
- Anonyymi
En ole kieltänyt, sanoin että voin puhua hänen kanssaan.
- Anonyymi
Asiat voi ottaa monella tavalla. Ite oon helpottunut kun ei tarvi olla yhteydessä menneisyyden ihmisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1505902
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603378- 442980
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763