Leo XIV, uusi Paavi USA;sta!
Nyt taisi Trump vallata Vatikaanin(kin)...
Uusi Paavi Leksa 14.
5
89
Vastaukset
- Anonyymi
Muutama satamilliä kardinaaleille on pieni hinta katolisen maailman hallinnasta...
Nomen Patre, Fili, i Spiritus Sankti...- Anonyymi
Leksa 14. Sehän on melekeen Lieksa.
- Anonyymi
Muutama sata milliä on suuri summa vatikaanille. Vatikaanin omaisuus on alle 7 miljardia ja talous on jatkuvasti miinuksella. Eläkemenojen maksu tehdään velkarahalla ja vuosittainen budjetti on n 100 milj miinuksella.
Mikäli trumppi haluaa oikeistolaisemman paavin, kuolleen vasemmistolaisen tilalle, niin muutama sata miljoonaa löytynee heti. Hinta on pieni, jos paavi ja vatikaani jakavat Usan ideologiaa tai eivät suhtaudu edesmenneen paavin tapaan siihen negatiivisesti.
- Anonyymi
Hyvä valinta Timo Soinilta.
- Anonyymi
https://pbs.twimg.com/media/Gp_j8NjXkAAX72e?format=jpg&name=medium
Useat mediat uutisoivat 29. huhtikuuta, että Trump haluaisi nähdä itsensä uutena paavina pääsiäisenä kuolleen paavi Franciscuksen tilalla.
– Minä haluaisin olla paavi. Se voisi olla ykkösvalintani, presidentti tokaisi lehdistölle.
IS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225516
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603298- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733