Hauska on välillä päästä kuulemaan sivusta kuinka eräät paikalliset naiset kuuluttavat kovaan ääneen miten nykynaiset ovat itsenäisiä ja voimaantuneita… ajavat kuitenkin miestensä ostamilla hulpeilla maastureilla 🤣
Itsenäiset naiset
31
1134
Vastaukset
- Anonyymi
Ajan itse ostetulla ja omilla rahoilla maksetulla autolla. Eikä ole ukkoakaan riesana.
- Anonyymi
Saitko perintönä isäsi rahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä joka päivä töitä teen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä joka päivä töitä teen.
Mies tekee töitä, nainen leipoo kotona näin on aina ollut ja hyvä onkin olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain ketuttaa kun naiset,. eivät ole enää hellan ja nyrkin välissä. Suomi pysähtyisi, ilman naisten työssäkäyntiä.
- Anonyymi
Äläpäs nyt, kuitenkin haluaisit miehen vierellesi jakamaan arjen ylä ja alamäet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä käymällä sain rahat, eikä ole tarvinnut leuhkia kylillä itsenäisyyttä. Hyvin menee, kateelliset naukuu, kun pärjään itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää pärjätä itse, kotona loikomalla ei elä. Omilla rahoilla kun tulee toimeen, ei ole ukon armopalojen varassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää pärjätä itse, kotona loikomalla ei elä. Omilla rahoilla kun tulee toimeen, ei ole ukon armopalojen varassa.
Hyvin pärjää nainen kotona loikoilemalla ja kotia hoitamalla jos on hyvätuloinen elättäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin pärjää nainen kotona loikoilemalla ja kotia hoitamalla jos on hyvätuloinen elättäjä.
Kuka jää kotiin loikomaan ukon rahoilla. Naisilla oma ammatti ei olla kyökkipiikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka jää kotiin loikomaan ukon rahoilla. Naisilla oma ammatti ei olla kyökkipiikoja.
Suurinosa naisista, jotka haluavat hienon elämän. Näitä näkee myös Kiteellä, hulpeat maasturit jne
- Anonyymi
Naiset ensin vaikka heikoille jäille.Varmaan sillä maasturilla uppoaa sitten varmasti kun on niin "kalanahne".
- Anonyymi
”Itsenäiselle” naiselle on lottovoitto jos ukko sattuu kuolla kupsahtamaan ja jättää jälkeensä hyvät perinnöt ”surevalle” leskelle. Sitten voikin esittää hienoa ladya naisystäväpiirissä 😁
- Anonyymi
Kai sitä sillon on onnistunu elämässä...
Niinsanotusti tienannu kerralla kunnon tilin selällään tai kontillaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sitä sillon on onnistunu elämässä...
Niinsanotusti tienannu kerralla kunnon tilin selällään tai kontillaan.Monen naisen kohtalo ja jopa päämäärä, voidaan puhua varmaan saavutuksesta. Miltähän tuntuu maata läähättävän isomahaisen ”isännän” alla? No onneksi ne ovat varsin lyhyitä suorituksia kun jo ukko laukeaa. Silmät kiinni voi miettiä mitkä kengät tai korut saisi ukoltaan sitten palkkioksi ruinata 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monen naisen kohtalo ja jopa päämäärä, voidaan puhua varmaan saavutuksesta. Miltähän tuntuu maata läähättävän isomahaisen ”isännän” alla? No onneksi ne ovat varsin lyhyitä suorituksia kun jo ukko laukeaa. Silmät kiinni voi miettiä mitkä kengät tai korut saisi ukoltaan sitten palkkioksi ruinata 😁
Sortavalan tuliaiset😂
- Anonyymi
Jotkut saanu vain ukon velat niskaansa, jos ukko kupsahtanut. turha määkiä kenenkään tilannetta. Taitaa olla kova katkeruus naisia kohtaan, tämän ketjun aloittajalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monen naisen kohtalo ja jopa päämäärä, voidaan puhua varmaan saavutuksesta. Miltähän tuntuu maata läähättävän isomahaisen ”isännän” alla? No onneksi ne ovat varsin lyhyitä suorituksia kun jo ukko laukeaa. Silmät kiinni voi miettiä mitkä kengät tai korut saisi ukoltaan sitten palkkioksi ruinata 😁
Kyllä on katkeraa litaniaa. Eiköhän jokainen elä omaa elämää.
- Anonyymi
Taitaa V tuttaa, kun naiset eivät ole enää nyrkin ja hellan välissä. Ollaan itsenäisiä, eikä kukaan määräile. Itse hankittu omat rahat, omalla työllä. Eikä tarvii passata vätkylä ukkoa.
- Anonyymi
Tässä puhuttiinkin niistä ns. itsenäisitä naisista jotka ajavat miestensä ostamilla hulpeilla maastureilla ja tälläytyineinä sitten kylillä kehutaan, kuinka itsenäisiä ja voimaantuneita ollaankaan. Unohtaen kätevästi, että oma ukko on kaiken maksanut 😁
- Anonyymi
Ehkä äitisi oli vain rakastunut isääsi.
- Anonyymi
Miksi ostaa tai ottaa koko lehmää, kun maitoa saa litran purkissakin , sanoi muinoin eräs henkilö! 🤔
- Anonyymi
Ei tarvii kehua ja kuulutella. itse ostetulla autolla ajan ja omilla rahoilla hankituilla. Eikä tarvii katella ja passata kaljua kaljamaha ukkoa.
- Anonyymi
Mutta kuitenkin mietit harva se ilta että miksi olet tehnyt vääriä valintoja elämässäsi, ja toistat samat virheet kerta toisensa perään.
- Anonyymi
Mieluumminko havainnoit naisten ajavan 1990-luvun autoilla, pieruverkkarit jalassa ja merirosvohuivi päässä ässälle ostamaan Kotimaista-olutta.
- Anonyymi
Juntti einari kateellinen, kun kaikki naiset ei ole nyrkin ja hellan välissä. Naisillakin on ihmisarvo, tienaa itse omat rahat ja tekee niillä mitä haluaa.
- Anonyymi
Juu kyllähän jotkut pärjää omillaan, tunnistaa yleensä miehekkäistä kampauksista (lue lyhyet hiukset) ja myös miehekkäästä käytöksestä.
Kyllähän oikeasti naiselliset naiset tykkäävät, että mies hoitaa talouspuolen.
- AnonyymiUUSI
Pidä vaan yksinäs kateellisena hauskaa. Auto ostettu omilla rahoilla, sekös sovinisti sikaa vituttaa. Ei tarvii sietää haisevaa örkkiä, joka pikkupennun asteella.
- AnonyymiUUSI
Kerro vaan totuus, sait leskenä perinnöt rikkaalta mieheltä tai sitten mies on auton ostanut. Jos ei suoraan, niin jonkun mutkan kautta. Ei siinä mitään hävettävää ole, niin on aina ollut.
- AnonyymiUUSI
Ovat kovin vaienneet ekonnommismimmien äänet ahneudesta joka antaa lisää ruokahaluja.
- AnonyymiUUSI
Kakin pitäisi ilmaantua tuijottamaan pistävä kiihko silmissään pian. Hangaskarjulta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348634- 434713
- 364694
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1953642- 132993
- 422778
- 312716
- 442423
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise652116- 1692096