Hauska on välillä päästä kuulemaan sivusta kuinka eräät paikalliset naiset kuuluttavat kovaan ääneen miten nykynaiset ovat itsenäisiä ja voimaantuneita… ajavat kuitenkin miestensä ostamilla hulpeilla maastureilla 🤣
Itsenäiset naiset
54
1591
Vastaukset
- Anonyymi
Ajan itse ostetulla ja omilla rahoilla maksetulla autolla. Eikä ole ukkoakaan riesana.
- Anonyymi
Saitko perintönä isäsi rahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä joka päivä töitä teen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä joka päivä töitä teen.
Mies tekee töitä, nainen leipoo kotona näin on aina ollut ja hyvä onkin olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain ketuttaa kun naiset,. eivät ole enää hellan ja nyrkin välissä. Suomi pysähtyisi, ilman naisten työssäkäyntiä.
- Anonyymi
Äläpäs nyt, kuitenkin haluaisit miehen vierellesi jakamaan arjen ylä ja alamäet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä käymällä sain rahat, eikä ole tarvinnut leuhkia kylillä itsenäisyyttä. Hyvin menee, kateelliset naukuu, kun pärjään itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää pärjätä itse, kotona loikomalla ei elä. Omilla rahoilla kun tulee toimeen, ei ole ukon armopalojen varassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää pärjätä itse, kotona loikomalla ei elä. Omilla rahoilla kun tulee toimeen, ei ole ukon armopalojen varassa.
Hyvin pärjää nainen kotona loikoilemalla ja kotia hoitamalla jos on hyvätuloinen elättäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin pärjää nainen kotona loikoilemalla ja kotia hoitamalla jos on hyvätuloinen elättäjä.
Kuka jää kotiin loikomaan ukon rahoilla. Naisilla oma ammatti ei olla kyökkipiikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka jää kotiin loikomaan ukon rahoilla. Naisilla oma ammatti ei olla kyökkipiikoja.
Suurinosa naisista, jotka haluavat hienon elämän. Näitä näkee myös Kiteellä, hulpeat maasturit jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain äitin perintönä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali ihminen haluaa tienata itse rahansa, eikä elää armopaloilla tai pöydän alle tippuneilla muruilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain äitin perintönä.
Joka taas sai ne mieheltään. ”Itsenäiset” naiset eivät koskaan kerro koko totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali ihminen haluaa tienata itse rahansa, eikä elää armopaloilla tai pöydän alle tippuneilla muruilla.
Ihan yhtä normaalia ellei jopa normaalimpaa on naisen hoitaa kotia ja miehen tuoda leipä eli raha kotiin käymällä töissä. Näin on ollut jo antiikki kreikan ajoilta ja tulee aina olemaan, normaali perheissä siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyajan patalaiskat ja itsekkäät irtoripsiprinsessat eivät olekaan normaaleja.
- Anonyymi
Naiset ensin vaikka heikoille jäille.Varmaan sillä maasturilla uppoaa sitten varmasti kun on niin "kalanahne".
- Anonyymi
”Itsenäiselle” naiselle on lottovoitto jos ukko sattuu kuolla kupsahtamaan ja jättää jälkeensä hyvät perinnöt ”surevalle” leskelle. Sitten voikin esittää hienoa ladya naisystäväpiirissä 😁
- Anonyymi
Kai sitä sillon on onnistunu elämässä...
Niinsanotusti tienannu kerralla kunnon tilin selällään tai kontillaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sitä sillon on onnistunu elämässä...
Niinsanotusti tienannu kerralla kunnon tilin selällään tai kontillaan.Monen naisen kohtalo ja jopa päämäärä, voidaan puhua varmaan saavutuksesta. Miltähän tuntuu maata läähättävän isomahaisen ”isännän” alla? No onneksi ne ovat varsin lyhyitä suorituksia kun jo ukko laukeaa. Silmät kiinni voi miettiä mitkä kengät tai korut saisi ukoltaan sitten palkkioksi ruinata 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monen naisen kohtalo ja jopa päämäärä, voidaan puhua varmaan saavutuksesta. Miltähän tuntuu maata läähättävän isomahaisen ”isännän” alla? No onneksi ne ovat varsin lyhyitä suorituksia kun jo ukko laukeaa. Silmät kiinni voi miettiä mitkä kengät tai korut saisi ukoltaan sitten palkkioksi ruinata 😁
Sortavalan tuliaiset😂
- Anonyymi
Jotkut saanu vain ukon velat niskaansa, jos ukko kupsahtanut. turha määkiä kenenkään tilannetta. Taitaa olla kova katkeruus naisia kohtaan, tämän ketjun aloittajalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monen naisen kohtalo ja jopa päämäärä, voidaan puhua varmaan saavutuksesta. Miltähän tuntuu maata läähättävän isomahaisen ”isännän” alla? No onneksi ne ovat varsin lyhyitä suorituksia kun jo ukko laukeaa. Silmät kiinni voi miettiä mitkä kengät tai korut saisi ukoltaan sitten palkkioksi ruinata 😁
Kyllä on katkeraa litaniaa. Eiköhän jokainen elä omaa elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on monen kiteeläisnaisen kohdalla. Isomahainen isäntä vaatii pesää ja haukkuu monin tavoin naistaan, palkkioksi saa sitten joskus kenkiä, koruja ja rahaa.
- Anonyymi
Taitaa V tuttaa, kun naiset eivät ole enää nyrkin ja hellan välissä. Ollaan itsenäisiä, eikä kukaan määräile. Itse hankittu omat rahat, omalla työllä. Eikä tarvii passata vätkylä ukkoa.
- Anonyymi
Tässä puhuttiinkin niistä ns. itsenäisitä naisista jotka ajavat miestensä ostamilla hulpeilla maastureilla ja tälläytyineinä sitten kylillä kehutaan, kuinka itsenäisiä ja voimaantuneita ollaankaan. Unohtaen kätevästi, että oma ukko on kaiken maksanut 😁
- Anonyymi
Ehkä äitisi oli vain rakastunut isääsi.
- Anonyymi
Miksi ostaa tai ottaa koko lehmää, kun maitoa saa litran purkissakin , sanoi muinoin eräs henkilö! 🤔
- Anonyymi
Ei tarvii kehua ja kuulutella. itse ostetulla autolla ajan ja omilla rahoilla hankituilla. Eikä tarvii katella ja passata kaljua kaljamaha ukkoa.
- Anonyymi
Mutta kuitenkin mietit harva se ilta että miksi olet tehnyt vääriä valintoja elämässäsi, ja toistat samat virheet kerta toisensa perään.
- Anonyymi
Mieluumminko havainnoit naisten ajavan 1990-luvun autoilla, pieruverkkarit jalassa ja merirosvohuivi päässä ässälle ostamaan Kotimaista-olutta.
- Anonyymi
Juntti einari kateellinen, kun kaikki naiset ei ole nyrkin ja hellan välissä. Naisillakin on ihmisarvo, tienaa itse omat rahat ja tekee niillä mitä haluaa.
- Anonyymi
Juu kyllähän jotkut pärjää omillaan, tunnistaa yleensä miehekkäistä kampauksista (lue lyhyet hiukset) ja myös miehekkäästä käytöksestä.
Kyllähän oikeasti naiselliset naiset tykkäävät, että mies hoitaa talouspuolen.
- Anonyymi
Pidä vaan yksinäs kateellisena hauskaa. Auto ostettu omilla rahoilla, sekös sovinisti sikaa vituttaa. Ei tarvii sietää haisevaa örkkiä, joka pikkupennun asteella.
- Anonyymi
Kerro vaan totuus, sait leskenä perinnöt rikkaalta mieheltä tai sitten mies on auton ostanut. Jos ei suoraan, niin jonkun mutkan kautta. Ei siinä mitään hävettävää ole, niin on aina ollut.
- Anonyymi
Ovat kovin vaienneet ekonnommismimmien äänet ahneudesta joka antaa lisää ruokahaluja.
- Anonyymi
Kakin pitäisi ilmaantua tuijottamaan pistävä kiihko silmissään pian. Hangaskarjulta.
- Anonyymi
Hullulla on halvat huvit.
- Anonyymi
taas kateusaloitus. pitää kadehtia naisia jotka ajaa omalla autolla. tai mitä sitten jos ajaisi miehen autolla? karjalaisen pitää aina vertailla itseään toisiin koska itsetunto puuttuu.
- Anonyymi
Ei ole kateudesta kyse eikä siitä, että ajaa miehen ostamalla autolla. Tottakai sillä saa ajaa, mutta silloin ei pidä kehua itseään ”itsenäiseksi naiseksi” jos elelee miehensä tuloilla 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kateudesta kyse eikä siitä, että ajaa miehen ostamalla autolla. Tottakai sillä saa ajaa, mutta silloin ei pidä kehua itseään ”itsenäiseksi naiseksi” jos elelee miehensä tuloilla 😁
Moniko mies elää varakkaan muijan siivellä. eukon perimät isot metsätilat joiden tuotoilla autot ostettu. Juntti Einarilla ei oo ollu eukkoa ja on kateellinen kaikille naisille.
- Anonyymi
Peräkammarin juntti Einari kateellinen naisille, nykyään eletään omilla rahoilla, eikä kenenkään armopaloilla. juntti Einari ollu ikänsä äitin helmoissa ja passattavana. Nyt pitäs saaha uusi passaaja, kuorimaan perunat valmiiksi, kun äitiä ei enää ole.
- Anonyymi
Eikä juntit lohduttajaa pääse sortavalasta kinuamaan.Viron kautta juntit eksyy matkalla.
- Anonyymi
Eiköhän moni nainen tienaa hyvin ja paremmin kuin miehensä. Esim. opettajat ja sairaanhoitajat tuskin ovat köyhiä ja palkka on parempi kuin duunarimiehillä. Mutta sinä väität tietäväsi 100% varmuudella että naiset ei voi mitään autoja ostella.
- Anonyymi
Tässä nyt puhittiin kiteeläisistä, täällä miehet tienaavat paremmin ja moni nainen elää miehensä siivellä.
- Anonyymi
Peräkammarin äitin pojulta, venäjän akat nyysineet joka sentin. Nyt kateellisena vihaa Suomalaisia naisia. Moni ukonturjake menettänyt rahat tilansa ja kaiken venäjän vosuille.
- Anonyymi
Kusihousu ukot kateellisia naisille joilla auto ja ajokortti.Juntit on juntteja ja pyörivät äitin tississä ja vellissä.
- Anonyymi
Juntti Einarit ei o o tullu nykyaikaan. Naiset käyvät töissä, mahtas yhteiskunta romahtaa jos naiset jäis kotiin loikomaan.
- Anonyymi
Ei ole mikään yhteiskunta romahtanut vaikka naiset olivat kotona ja hoitivat sitä, jo tuhansia vuosia sitten aina antiikki-kreikan ajoilta näihin päiviin. Luonnotonta on se, kun naiset yrittävät korvata miehen.
- Anonyymi
Juupa juu... yhden ainoan ihmisen mielipiteestä se tämäkin paskaketju lähti aluilleen. Ja luultavasti oli pelkkää trollausta moinen aloitus.
- Anonyymi
Ei ole trollausta vaan olen oikeasti tuota mieltä
- Anonyymi
MINÄ KÄSKEN KOTONA JA AKAT KUUNTELEE!
- AnonyymiUUSI
Mies ja raha liikkuu ja akka ja hella on kotona?
Ai niin, eihän mulla ole akkaa, vaan ruostunut corolla ja ei ole varaa bensaan.
- AnonyymiUUSI
Kiteen mummoista ei ole syytä puhua naisista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205