Itsenäiset naiset

Anonyymi-ap

Hauska on välillä päästä kuulemaan sivusta kuinka eräät paikalliset naiset kuuluttavat kovaan ääneen miten nykynaiset ovat itsenäisiä ja voimaantuneita… ajavat kuitenkin miestensä ostamilla hulpeilla maastureilla 🤣

31

1134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajan itse ostetulla ja omilla rahoilla maksetulla autolla. Eikä ole ukkoakaan riesana.

• Anonyymi

Saitko perintönä isäsi rahat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä joka päivä töitä teen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä joka päivä töitä teen.

Mies tekee töitä, nainen leipoo kotona näin on aina ollut ja hyvä onkin olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain ketuttaa kun naiset,. eivät ole enää hellan ja nyrkin välissä. Suomi pysähtyisi, ilman naisten työssäkäyntiä.

• Anonyymi

Äläpäs nyt, kuitenkin haluaisit miehen vierellesi jakamaan arjen ylä ja alamäet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä käymällä sain rahat, eikä ole tarvinnut leuhkia kylillä itsenäisyyttä. Hyvin menee, kateelliset naukuu, kun pärjään itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää pärjätä itse, kotona loikomalla ei elä. Omilla rahoilla kun tulee toimeen, ei ole ukon armopalojen varassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää pärjätä itse, kotona loikomalla ei elä. Omilla rahoilla kun tulee toimeen, ei ole ukon armopalojen varassa.

Hyvin pärjää nainen kotona loikoilemalla ja kotia hoitamalla jos on hyvätuloinen elättäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin pärjää nainen kotona loikoilemalla ja kotia hoitamalla jos on hyvätuloinen elättäjä.

Kuka jää kotiin loikomaan ukon rahoilla. Naisilla oma ammatti ei olla kyökkipiikoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka jää kotiin loikomaan ukon rahoilla. Naisilla oma ammatti ei olla kyökkipiikoja.

Suurinosa naisista, jotka haluavat hienon elämän. Näitä näkee myös Kiteellä, hulpeat maasturit jne

• Anonyymi

Naiset ensin vaikka heikoille jäille.Varmaan sillä maasturilla uppoaa sitten varmasti kun on niin "kalanahne".

• Anonyymi

”Itsenäiselle” naiselle on lottovoitto jos ukko sattuu kuolla kupsahtamaan ja jättää jälkeensä hyvät perinnöt ”surevalle” leskelle. Sitten voikin esittää hienoa ladya naisystäväpiirissä 😁

• Anonyymi

Kai sitä sillon on onnistunu elämässä...
        Niinsanotusti tienannu kerralla kunnon tilin selällään tai kontillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sitä sillon on onnistunu elämässä...
        Niinsanotusti tienannu kerralla kunnon tilin selällään tai kontillaan.

Monen naisen kohtalo ja jopa päämäärä, voidaan puhua varmaan saavutuksesta. Miltähän tuntuu maata läähättävän isomahaisen ”isännän” alla? No onneksi ne ovat varsin lyhyitä suorituksia kun jo ukko laukeaa. Silmät kiinni voi miettiä mitkä kengät tai korut saisi ukoltaan sitten palkkioksi ruinata 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monen naisen kohtalo ja jopa päämäärä, voidaan puhua varmaan saavutuksesta. Miltähän tuntuu maata läähättävän isomahaisen ”isännän” alla? No onneksi ne ovat varsin lyhyitä suorituksia kun jo ukko laukeaa. Silmät kiinni voi miettiä mitkä kengät tai korut saisi ukoltaan sitten palkkioksi ruinata 😁

Sortavalan tuliaiset😂

• Anonyymi

Jotkut saanu vain ukon velat niskaansa, jos ukko kupsahtanut. turha määkiä kenenkään tilannetta. Taitaa olla kova katkeruus naisia kohtaan, tämän ketjun aloittajalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on katkeraa litaniaa. Eiköhän jokainen elä omaa elämää.

• Anonyymi

Taitaa V tuttaa, kun naiset eivät ole enää nyrkin ja hellan välissä. Ollaan itsenäisiä, eikä kukaan määräile. Itse hankittu omat rahat, omalla työllä. Eikä tarvii passata vätkylä ukkoa.

• Anonyymi

Tässä puhuttiinkin niistä ns. itsenäisitä naisista jotka ajavat miestensä ostamilla hulpeilla maastureilla ja tälläytyineinä sitten kylillä kehutaan, kuinka itsenäisiä ja voimaantuneita ollaankaan. Unohtaen kätevästi, että oma ukko on kaiken maksanut 😁

• Anonyymi

Ehkä äitisi oli vain rakastunut isääsi.

• Anonyymi

Miksi ostaa tai ottaa koko lehmää, kun maitoa saa litran purkissakin , sanoi muinoin eräs henkilö! 🤔

• Anonyymi

Ei tarvii kehua ja kuulutella. itse ostetulla autolla ajan ja omilla rahoilla hankituilla. Eikä tarvii katella ja passata kaljua kaljamaha ukkoa.

• Anonyymi

Mutta kuitenkin mietit harva se ilta että miksi olet tehnyt vääriä valintoja elämässäsi, ja toistat samat virheet kerta toisensa perään.

• Anonyymi

Mieluumminko havainnoit naisten ajavan 1990-luvun autoilla, pieruverkkarit jalassa ja merirosvohuivi päässä ässälle ostamaan Kotimaista-olutta.

• Anonyymi

Juntti einari kateellinen, kun kaikki naiset ei ole nyrkin ja hellan välissä. Naisillakin on ihmisarvo, tienaa itse omat rahat ja tekee niillä mitä haluaa.

• Anonyymi

Juu kyllähän jotkut pärjää omillaan, tunnistaa yleensä miehekkäistä kampauksista (lue lyhyet hiukset) ja myös miehekkäästä käytöksestä.

Kyllähän oikeasti naiselliset naiset tykkäävät, että mies hoitaa talouspuolen.

• Anonyymi
      UUSI

Pidä vaan yksinäs kateellisena hauskaa. Auto ostettu omilla rahoilla, sekös sovinisti sikaa vituttaa. Ei tarvii sietää haisevaa örkkiä, joka pikkupennun asteella.

• Anonyymi
        UUSI

Kerro vaan totuus, sait leskenä perinnöt rikkaalta mieheltä tai sitten mies on auton ostanut. Jos ei suoraan, niin jonkun mutkan kautta. Ei siinä mitään hävettävää ole, niin on aina ollut.

• Anonyymi
      UUSI

Ovat kovin vaienneet ekonnommismimmien äänet ahneudesta joka antaa lisää ruokahaluja.

• Anonyymi
      UUSI

Kakin pitäisi ilmaantua tuijottamaan pistävä kiihko silmissään pian. Hangaskarjulta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      34
      8634
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4713
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      36
      4694
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      195
      3642
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2993
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      42
      2778
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2716
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2423
    9. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      65
      2116
    10. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      169
      2096
    Aihe