Mitä suosittelette.
Kotkassa halpaa parturia jolle pääsee ilman aikaa? Pitäisi poikien hiukset leikata.
12
282
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä sulle yli-innokas parturoija,joka markkinoi itsesään toisella palstalla työn jäljestä ei tietoa, mutta leikkaa ilmaiseksi ja väkisin
https://www.vauva.fi/keskustelu/6051524/kaverin-uskomaton-kaytos-olen-hyvaa-hyvyyttani-ostanut-kotiparturin-eika-han- Anonyymi
En tosin tiedä onko tää kotkasta. Tuskin.
- Anonyymi
Hairlekiini on hyvä.
- Anonyymi
Minä mies kävin jumalniemessä, hinta johon sisältyi pesu ja hieman päänahan hierontaa 39€. Olen tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä mies kävin jumalniemessä, hinta johon sisältyi pesu ja hieman päänahan hierontaa 39€. Olen tyytyväinen.
Oliko kyseessä alapäänahan hieronta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kyseessä alapäänahan hieronta?
Ei ollut kyseessä.
- Anonyymi
Mutta eiks kaikki parturit ovat.
- Anonyymi
Eikö tuossa Prismassa aina perjantaisin ole vapaita aikoja tarjolla.
- Anonyymi
Pitää olla halpa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla halpa.
Kotkansaarella halpa.Lähellä Hyvätuuli kauppaa.
- Anonyymi
Kotkan saarella on paljo halvemmat parturit, ku missää muualla kotkassa. mutta palvelu ei ole kotimaista, mutta itse olen oikein tyytyväinen
- Anonyymi
Nopea, halpa ilman jonotusta, aina pesu kuuluu samaan hintaan. 10€ säästön voit käyttää marketissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733394Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1321111
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84899
- 34830