Jättäisit vain mut rauhaan

Anonyymi-ap

Jos haluat olla sen kanssa 😔 kärsin siitä. Älä sano enää että välität tai rakastat. Se on turhaa jos tapailet muita etkä pyynnöistä huolimatta voi IRL sanoa mitään.

31

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitäkö oikeasti haluat?

• Anonyymi

Tahtoisin tietenkin olla sydämesi ainoa ja saada rakastaa sinua. Tiedät miten paljon rakastan. Se vain sattuu kun en tiedä mitä tapahtuu enkä voi luottaa.

• Anonyymi

No en todellakaan kun ihanaa seksiä

• Anonyymi

Kyllä minä rakastan sinua, mutta rakastan sitä toista vaan enemmän ja syvemmin.

• Anonyymi

Sitten sinun pitää unohtaa minut ja keskittyä siihen toiseen jos en ole elämäsi rakkaus etkä halua tehdä enempää muttet voi tehdä tätä minulle. Olen halunnut suojella koska välitän sinusta niin äärettömän paljon.

• Anonyymi

En jaksa uskoa että rakastaisit häntä syvemmin kun et ole päästänyt minusta irti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa uskoa että rakastaisit häntä syvemmin kun et ole päästänyt minusta irti

En edes tiedä kuka olet. Kunhan ajankuluksi länkytin jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En edes tiedä kuka olet. Kunhan ajankuluksi länkytin jotain.

Just niin
        Ajatelkaa jos joku pari eroaa nyt
        Kun lukee näitä ku luulevat
        Että täällähän se muru on ...!
        Eikö edes nuuo asiat pidä sanoa irlis...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten sinun pitää unohtaa minut ja keskittyä siihen toiseen jos en ole elämäsi rakkaus etkä halua tehdä enempää muttet voi tehdä tätä minulle. Olen halunnut suojella koska välitän sinusta niin äärettömän paljon.

Ei kannata uskoa varmuudella kelle täällä viestiä paiskoo.. Älkää nyt herran tähden eläkö palstatodellisuutta oikeana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei oo toista
        En oo sanonu ku ei sua ees kiinnosta mitä mulle
        Kulkuu.
        Ja koska en kiinosta sua
        Jokin mun pituutta sivuava asia kiinnostaa mutten minänja mun elämä !

En kysele sultakaan muuta ..
        En oo sulle lihas tärkeämpi.. niin saat samas takasi
        Sitä saa mitä tilaa!
        Naiselta sivusta.

• Anonyymi

Näin tulee tapahtumaan.

• Anonyymi

Millä tavalla en ole jättänyt sua rauhaan? Kirjoitan täällä palstalla, mutta en sulle. Jos oikeasti yhtään tunnet minua, niin tiedät, että yritän ihan aina olla mahdollisimman reilu kaikille. Sinä et ole ollut oikeassa reilu minua kohtaan, täysin päinvastoin, etkä täälläkään yrittäessäsi häiritä ja manipuloida.

• Anonyymi

piti olla "oikeassa reilu minua kohtaan"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

piti olla "oikeassa reilu minua kohtaan"

"oikeassa elämässä reilu minua kohtaan"

• Anonyymi

Kumpi manipuloi pahemmin. Sano onko mun pelko turhaa? Tiedät etten oikeasti halua että unohdat vaan sun syliin haluan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi manipuloi pahemmin. Sano onko mun pelko turhaa? Tiedät etten oikeasti halua että unohdat vaan sun syliin haluan

Etkö ollenkaan kunnioita vapauttani tehdä niin kuin itse valitsen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ollenkaan kunnioita vapauttani tehdä niin kuin itse valitsen?

Mitä sinä valitset? Sinä riistät minun vapauden ja olet saanut rakastumaan niin syvästi. Tiedät miten toivon läheisyyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä valitset? Sinä riistät minun vapauden ja olet saanut rakastumaan niin syvästi. Tiedät miten toivon läheisyyttä

Voinko luottaa siihen, että et tule häiritsemään minun tai hänen elämää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Häiritsemään miten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitut sä mitää rakasta ku höpöttää sitä palstalla .
        Palstalle tullaa itkee ja höpötäänn kun
        Kaikki on jo menny jo vituiksi eikä
        Oikeaati enöö tavoitella miitää irllii ja muita
        Tää on purku paikka ei mikään yhteydenotto tai yhteydenpito väline !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Häiritsemään miten?

Tiedätkö, että empaattinen ihminen pystyy olemaan onnellinen toisen puolesta? Narsistinen sen sijaan suuttuu siitä, jos toinen on onnellinen. Saat rauhassa selvittää, että kumpi olet mielestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, että empaattinen ihminen pystyy olemaan onnellinen toisen puolesta? Narsistinen sen sijaan suuttuu siitä, jos toinen on onnellinen. Saat rauhassa selvittää, että kumpi olet mielestäni.

Miten mä olisin onnellinen että olet toisen kanssa jos sua rakastan ja olet monta vuotta toivonut ihan samaa. Olet ihan samallainen. Et ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan

• Anonyymi

Miten hän ei oo ollu sulle reilu???? Mitä sä oikein odotat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten mä olisin onnellinen että olet toisen kanssa jos sua rakastan ja olet monta vuotta toivonut ihan samaa. Olet ihan samallainen. Et ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan

Minä rakastan sinua, mutta sinä et halua edes tavata minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja saat rauhassa selvittää myös kumpi SÄ olet mun mielestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä rakastan sinua, mutta sinä et halua edes tavata minua.

Tuo ei ole totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tulisin häiritsemään teidän elämää tapahtui mitä tahansa?

• Anonyymi

Matkat mua eli ponit vain olennaisen asian sanottavaksi.
      Vaikka sitte se ätit itst kun oot muka tyly ja kylmä ja muuta paskaa ..
      Kun et oo tottunut asiatekstiin .
      Vastsuksen noin 10 sanaa per virke
      Ja lyhyesti .
      Kyllä sä opit.
      Mut sen jälkernnlakast analydoimasta tunteita sun muuta tilpehööräi tekstiin ...
      Taas näkee miten mun pää toimii toisin kuin valtaosalla ..

• Anonyymi
      UUSI

Oot sä kyllä niin hullu ja vink vonk aivoiltasi parempi pysyt poissa vaan kun et muuhun pysty et mitään muuta ajattele kuin itseäsi ja omia tarpeitasi narsisti sinä olet suoraan sanottuna miten joku ihminen voi olla noin tyhmä aivoiltaan ei osaa edes käyttäytyä hienosti no en voi sille mitään jos tyhmä olet oikea lapatossu nainen

• Anonyymi
      UUSI

Entäs jos onkin mies, vielä pahempaa??!!!!

• Anonyymi
      UUSI

Ap aloittaa, ap kommentoi. Tätä tämä aina on.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      90
      6352
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3170
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe