Mikäs se tämä sinitukkainen smurffihahmo on mölisemään tuulivoimasta ja arvostelemaan päättäjiä? Varmaan kunnan suurimpia veronmaksajia. Näitä elämäntapa intiaaneja on kyllä joka kylässä älisemässä. Ei ymmärretä käytännön asioista yhtään mitään, ollaan niin kuin kaikki ois hänen puolellaan.
Sinitukkainen
13
1445
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä kuka lue vaan räyhähenkisesti käyttäytyi
- Anonyymi
Kerro lisää..
- Anonyymi
Ei ole kertomista kun en tunne koko ihmistä.
- Anonyymi
Tekikö kipeää kun osui?
- Anonyymi
Ei tehnyt kipeää. En nääs ole tuulivoimaa puolesta enkä vastaan.
- Anonyymi
Vastikkeeton mielikuvaomistus siitä maasta minkä näkee mökkinsä ympärillä ja -osaaminen joka asiassa mistä on joskus kuullut. Ammattina valittaja. Terveisin, yhteisen edun (???) nimissä vihervasemmisto. Tämä antaa täyden tunteen arvostella päättäjiä.
- Anonyymi
Sininen tukka ja pyörörillit= mt- ongelma
- Anonyymi
HUUSKO, joku
- Anonyymi
Maarit M....... on nimi
- Anonyymi
Jospa niillä pyöreillä laseilla näkkee maailman eri tavalla.
- Anonyymi
Huusko?
- Anonyymi
Miks aina samat nimet vuosikymmenestä toiseen? Periytyvätkö jotkut asiat?
- Anonyymi
Varoitusväri kehottaa muita pysymään loitolla myrkyllisistä eläimistä. Hyvä että nykyään osa ihmiskunnastakin on siirtynyt tähän käytäntöön, vieläpä vapaaehtoisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512