Ketään. Miksen ole sinun ainoa😔
Rakastan sua enemmän kuin
18
370
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin kyl luopua muista miehistä jos ois mies joka pystyis luopumaan muista naisista.
- Anonyymi
En tiennyt, että kukaan edes rakastaa minua. Yksin olen joutunut kärvistelemään.
- Anonyymi
Miksi teit tämän? En voi elää ilman sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teit tämän? En voi elää ilman sua
Sinä kiusaat minua. Tulisit mun luokse jos oikeasti haluaisit. Käpertyisit syliin. Olisit vaan siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kiusaat minua. Tulisit mun luokse jos oikeasti haluaisit. Käpertyisit syliin. Olisit vaan siinä.
On niin ikävä ❤️ heti tulisin ja pussaisin puhki😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin on tosi kova ikävä sua.pusuja❤️😘😘😘
- Anonyymi
Mulla on jo Aino A
- Anonyymi
Mä en tiedä ketä ne muut on.
- Anonyymi
Pelkään että olisin liikaa, minusta riittää useammallekin .
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Käsittämätöntä
- Anonyymi
Näyttää siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää siltä.
Tietenkin sinusta näyttää taas yllättäen kaikki kaikelta ja rynniä merkkaamaan näitä palstasedän höpötyksiä ku jotain ois työn alla
- Anonyymi
Koska olet niin tyhmä päästäsi et ole kenellekkään kiitollinen itseäs vain ajattelet
- Anonyymi
Noi jutut on myös omissa käsissäsi ja voit tuollaisen riippuvuuden katkaista. Jos jotain traumoja tai ensimmäinen seurustelusuhde, se ei helppoa. Roikottaako tahallaan ja miten usein siis näette. Vai kuviteltu juttu?
- Anonyymi
Niin kuka rakastaa ja ketä? Jos oot se T- mies joka on nyt kolmesti minut kieltänyt ja puhunut kuitenkin että olen hänen elämänsä rakkaus ja heti sen perään sanonut ettei tunteita ole, niin haista jo pitkä paska!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535976
- 755329
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462005
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773