Nainen miksi pidät ilkeän/tyhmän esittämistä pahana asiana, luotatko itse muka naivisti jokaiseen

Anonyymi-ap

Luotatko itse muka kaikkiin ihmisiin niin sokeasti, että uskallat näyttää heille aidot puolesi? Minusta on oman ja muiden turvallisuuden edunmukaista esittää välillä ilkeämpää tai tyhmempää kuin on, jos kokee itsensä uhatuksi, elämme kuiteskin maailmassa jossa on paljon pahoja ihmisiä. Älykkyyden ja heikkouden näyttäminen voi olla todella huono liike, koska sitä voidaan hyväksikäyttää, toivottavasti nainen älyät tämän, maailma ei nimittäin muutu puhtaalla naivilla hyvyydellä, tarvitaan tietty kataluus ja viekkaus, jotta se herkkä ja empaattinen johtaja voi päästä valtaan ja luoda korruptoituneesta systeemistä paremman, tiedät nainen että pystyn siihen.. sä tiedät mun aidon luonteen, tiedät feikkiluonteen ja tiedät että osaan myös olla katala ja manipuloiva, tiedät että en ole ihan niin kiltti kuin sä, ymmärrät must kaiken, tiiät et jokaisel mun teol ja sanal on ollut joku merkitys, joskus oppeja, joskus stragista harhauttamist, joskus sun suojelua pahoilt voimilta, tiiät sen.

19

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjoitustyyli ei täsmää häneen.

Mitä nää manipulointiviestit oikein keskellä yötä on?

• Anonyymi

Ilmeisesti sama vainoaja, josta jo rikoskeissi meneillään.

• Anonyymi

"miksi pidät ilkeän/tyhmän esittämistä pahana asiana"

Koska maailma ei tarvi yhtään lisää ilkeyttä ja tyhmyyttä. Ne pilaa kaikkien elämän.

• Anonyymi

No maailma on julma ja katala. Joskus pitää sopeutua ja esittää jotain mitä ei oo jotta voi selviytyä.

• Anonyymi

Mun ei tarvi ainakaan esittää tyhmää. :-)

• Anonyymi

Jänit ittui maatta tolkkuen tolkkuen

• Anonyymi

Selvittelyn makua

• Anonyymi

Ilkeys jää sieluun ja huomaat että siitä on tullut osa identiteettiäsi.
      Ole puolestani ilkeä tai mitä vain.
      Käyttäytymisen muuntelijasta tulee ihminen joiden kanssa muut ovat aina varpaillaan, lähipiiri omaa samat käyttäytymismallit ja henkilön luotettavuus rapisee .
      Kun se on ihmisen toimintastrategia, et välttämättä kuuluu ihmisiin joiden kanssa haluaisin viettää aikaa.

• Anonyymi

muulla ei ole väliä minulle luin sillä että me emme sovi toisillemme eikä suunnitelmat ja muut asiat täydennä toisiaan. luulet minua toiseksi henkilöksi jolle tekisit hyvää, tai monellekin eri tyyliselle. tämä ratkaisee ja monen eri tyyppisen ihmisen kohdalla.

• Anonyymi

sama kuin yhteistyöjutuissa, eivät sovi minuun. ja yhteydet katkeaa. jotain jää, eri tyylistä ja sopii minulle

• Anonyymi

Minä lähden nyt nukkumaan itseäni tästä pois ja kohti muutosta. ja vapaudun myös päivisin enemmän tekemään. välillä jotain yhteen juttuun annan mutta samalla voi tehdä jotain pientä.

• Anonyymi

Mulle tulee näistä kirjoituksista olo hyvin häiriintyneestä ihmisestä. Jolla o jotenkin epäreilistinen kuva itsestään ja kaikkivoipaisuudestaan liiallinen suuruuden kuvitelma sekä myös ylikorostunut oikeudentunto. Tunne elämän ongelmia laajasti.

• Anonyymi

Huomasin minä, se lintuhommakin 😄

• Anonyymi

Semmonen vanha sanonta: Linnun ei tarvitse luottaa oksaan millä istuu, koska sillä on siivet.

• Anonyymi

Lintu kyllä tietää mihin oksalle asettuu.

• Anonyymi

Mitä jos luottaisit siihen voimaan, joka voittaa kaiken?

• Anonyymi

Esittäminen kuulostaa kovin rasittavalta ja kuluttavalta. Minun "oma itseni" ei ole mikään ihmeempi turvallisuusriski. Miksi olisi?

• Anonyymi

Sä se jaksat omia mun tekstejä
      Vaikkei ne oo sulle eikä Veeraltasi.
      Nainen sivusta.

• Anonyymi

Riippuu mitä haetaan takaa ilkeydellä ja tyhmyydellä. Mikä on motiivisi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      161
      6120
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5359
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4375
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3750
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3418
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      3020
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2357
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2099
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      2055
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1783
    Aihe