Näkemiset saa mut vaan niin haluamaan et voisitko repiä jos vaatteet mun päältä
Alkaa olla tukalaa
Tiedätkö et kaikki sun
16
383
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin näimme viimeksi?
- Anonyymi
Viikko sitten vai oliko se kuukausi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikko sitten vai oliko se kuukausi
Toisen näit viikko sitten ja toisen kuukausi sitten niinkö?
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Mulla on sama olo hänen suhteen, mutta pakko vaan hillitä itsensä aina. Tähän asti se on onnistunut, mutta en tiiä kauanko enää onnistuu...
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Kyllä se on selvää nyt.
- Anonyymi
Joskus tuli mietittyä jot kuinka kauan naista voi härnätä ennen kun kiusaus on vastustamaton tosilla se aika on yllättävänkin lyhyt haasteeksi jäi aikoinaan vaan kuinka tehdä se edes koskematta siveästä kasvatuksesta johtuen taas NAINEN ei tee sitä julkisella ilman minkäänlaista näkösuojaa siihenkin tuli mietittyä varmaan miljoonia eri vaihtoehtoja kuinka se voisi ehkä olla siitä huolimatta mahdollista
- Anonyymi
Kerran yksi mies kiusasi minua niin että aina kun olin tulossa hän lopetti. Jatkoi 1,5h vaikka sanoin etten pidä tälläisestä. Halut alkoivat laskea moisesta kontrolloinnista jo 30min jälkeen. Tuolloin jo ilmaisin etten pidä. Lopulta vain kävelin ovesta ulos enkä ole takaisin mennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran yksi mies kiusasi minua niin että aina kun olin tulossa hän lopetti. Jatkoi 1,5h vaikka sanoin etten pidä tälläisestä. Halut alkoivat laskea moisesta kontrolloinnista jo 30min jälkeen. Tuolloin jo ilmaisin etten pidä. Lopulta vain kävelin ovesta ulos enkä ole takaisin mennyt.
Lotus
- Anonyymi
Sun pitää repiä ne ihan ite.
- Anonyymi
Voi kun joku sanoisikin mulle näin. Parasta se olisi korvaan kuiskattuna. Hän mies, minä nainen. 1kk pitää paikkansa.
- Anonyymi
Tiedän mun tuulipuku suhisee vastustamattomasti.
- Anonyymi
Ja mitkä reidet niitä suhisuttaakaan... :Q
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitkä reidet niitä suhisuttaakaan... :Q
Ei mulla ole kuin tuulitakki 😳
- Anonyymi
Mulla on sulle ilmanen neuvo: pidä silmät kiinni.
- Anonyymi
Jos päästäisiin joskus itse asiaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576047
- 755349
- 994365
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603408- 443010
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462045
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773