ei taida olla mitään enää.. tyhjän saa pyytämättä, ilman tylytystä..
Haaveet haihtuu..
23
567
Vastaukset
- Anonyymi
Katto kun tuon verta olet ymmärtän et tyhjän saa pyytämättökin niin moni tarjoaa vain pelkkiä kuoria eikö kuori ole tyhjä ilman sisältöä
- Anonyymi
On todellakin. Ymmärsin mistä hänen kenkänsä puristaa jo monia vuosia sitten ja siksi halusin että kaikki kautta rantain kertominen lopetettaisiin ja saisin tehdä rauhassa töitä! En vieläkään ymmärrä miksi niin ei toimittu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On todellakin. Ymmärsin mistä hänen kenkänsä puristaa jo monia vuosia sitten ja siksi halusin että kaikki kautta rantain kertominen lopetettaisiin ja saisin tehdä rauhassa töitä! En vieläkään ymmärrä miksi niin ei toimittu!
Hei projekti tää ketju ei ole sulle. Voisitko ystävällisesti pysyä poissa. Tässä ketjussa ei ole lyhyitä miehiä eikä projekteja.
- Anonyymi
Näinhän toivoit.
T: Mn - Anonyymi
Väärinymmärtäjän hyökkäävä tylytys se vasta viekin viimeisetki tunteet
- Anonyymi
"hyökkäävä"
alkoi naurattaa tässä ikävyyden keskellä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"hyökkäävä"
alkoi naurattaa tässä ikävyyden keskellä..Täällä päin vaatoin 🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä päin vaatoin 🥲
Mikä ihmeen vaatoin tosi hoopolta kuulostaa ja sitä lienee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen vaatoin tosi hoopolta kuulostaa ja sitä lienee
Lapissa on vaadin ja laulussakin lauletaan vaadin vaadin.. mutt mikä on vaatoin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapissa on vaadin ja laulussakin lauletaan vaadin vaadin.. mutt mikä on vaatoin?
Ei ole vaatoimen höpöttäjästä vastaamaan sanoistaan :)
- Anonyymi
Sellainen seesteinen suru.. silti ihme, kun useamman vuoden ongelma verenpaine hätyyttelee jo nuoruuden lukemia.. pari kolme hyvin nukuttua yötä .. vihdoin.. vihdoin vastoin tuoreeks terveeks :)
- Anonyymi
Minä en ole surullinen, mutta se oli väärin että projekti aloitettiin minulta lupaa kysymättä! Ei ketään saa asettaa vuosien ajaksi sellaiseen tilanteeseen, josta hän ei ymmärtänyt mitään moneen vuoteen! Miettikääpä omalta kohdalta miten kauheaa sellaisen olisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole surullinen, mutta se oli väärin että projekti aloitettiin minulta lupaa kysymättä! Ei ketään saa asettaa vuosien ajaksi sellaiseen tilanteeseen, josta hän ei ymmärtänyt mitään moneen vuoteen! Miettikääpä omalta kohdalta miten kauheaa sellaisen olisi!
Mikä hlllvvvttiin takiainen sinä olet kun joka paikkaan tunget sitä projektia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hlllvvvttiin takiainen sinä olet kun joka paikkaan tunget sitä projektia?
no projekti projeksti! se on täerkeä. et ymmärrä.
- Anonyymi
Olisitte voineet kuitenkin asiallisesti keskustella. Siinä ei olisi ollut mitään väärää, päinvastoin. Voi hyvin!
- Anonyymi
Mikäs hyvän tekijä sinä olet?
Oletko ollut sotkemassa joidenkin välejä kenties? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs hyvän tekijä sinä olet?
Oletko ollut sotkemassa joidenkin välejä kenties?Hauska kommentti, kiitos. En ole koskaan rikkonut kenenkään välejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska kommentti, kiitos. En ole koskaan rikkonut kenenkään välejä.
no miksi sitten olet täällä hyvää tekemässä? jotain syyllisyyttä varmasti tunnet jostian
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no miksi sitten olet täällä hyvää tekemässä? jotain syyllisyyttä varmasti tunnet jostian
Kiitos kommenteista. En tunne syyllisyyttä. Täällä vain vatataan kommentteihin (hyväntahtoisesti, toivottavasti.) Ja puretaan tuntoja.
- Anonyymi
Älä ole missään tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa joka tylyttää sinua. Ei ole mitään syytä sietää sellaista. Jotain ilkeyksiä ei pidä kuunnella yhtään.
Etsi itsellesi sellainen ihminen joka aidosti välittää ja haluaa ymmärtää sinua. Ja kun sellaisen kerran jostain löydät, ota siitä kiinni ja älä päästä ikinä irti. Se on kultaakin arvokkaampi ihminen. - Anonyymi
Näin se ikävä kyllä on. E
- Anonyymi
Koen siis samoin kuin AP. E
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koen siis samoin kuin AP. E
Koet siis katiskan olevan tyhjä.. vonkaleet karussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673