Juuri niin, SE LEGENDAARINEN Nissan Primera, jonka Man asiantuntevasti haaverin jälkeen korjasi
Joko Primera on katsastettu?
9
889
Vastaukset
- Anonyymi
On käytetty vaan ei näytetty menikö läpi. Yleensä nämä sankarit näyttelee heti, kun hyväksytty. Ei tainnut mennä läpeen.
- Anonyymi
Ja kissan paskat, japanilaisessa Nissanissa oli LEGENDAARISTA vain ruoste.
Auto josta ruoste söi alle kymmenessä vuodessa konepellin, samassa ajassa ruoste irroitti taka-akselin, lisäksi ruoste söi lattian ja kuljettajan penkistä tuli satasen vauhdissa kelkka.
Metsämanin brittiläisessä Nissanissa saattaa olla LEGENDAARISTA vain se, että metsäman saattoi melkein melkein saada Primerassa kopaista sormella pi##ua.
Turhaan Nissan Primeraa ei kutsuttu pimperoksi syystä, että jotkut peräkamarin pojat ja työmies Niilot uskoivat saavansa Nissanilla pi##ua.
Metsäman ei tosin kerro asian oikeaa laitaa, mikä on LEGENDAARISTA vaikka muuten esiintyy kyseisen touhun asiantuntijana.
Ennen haarojenvälisiin asioihin viehkoutuneita kutsuttiin "lettutieteen vihtoreiksi".- Anonyymi
Taas kerran tuli täysilaidallinen asiaa ja autohistoriaa. Kiitos👵❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas kerran tuli täysilaidallinen asiaa ja autohistoriaa. Kiitos👵❤️
Äitistähän se siinä kertoili.
- Anonyymi
https://youtu.be/z7BwaH4iOQM?si=bBWZ9yejp1FCN6xC
"Perkele, jo tulloo aatoja, koko Suomen aatot".
Tuota samaa virttä virttä veisannut jo 7000 videon verran. - Anonyymi
Laittaa ikkunaa raolleen, kameran hevonvittuun ja pitää turpansa kiinni, niin ne piästöt tassaantuu.
- Anonyymi
Tiiättekö millä Popedasta sai ”sen”hajun pois.
Suojeluskunnan manttelilla löyhyyttelemällä. - Anonyymi
Manni kokeili kielellään löyhyttee ajellessaan Kuopioon.
Mikä vika sen päässä riivaa kun kieli lipoo kuin kyykäärmeellä?- Anonyymi
Oli menossa päiväkahville akallesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893