Miksi sanot pahasti

Anonyymi-ap

Aika ajoin? Mikä saa sinut olemaan ilkeä kaivatullesi?

60

724

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole ikinä sanonut ilkeästi. Olen ehkä joskus "kritisoinut", koska haluan kannustaa ja tukea häntä. Ehkä olen joskus vähän liian suorapuheinen.

• Anonyymi

Missä kritisoinut

• Anonyymi

Ehkä olet ”vähän” ollut kriittinen 🤔 Mikä hänen toiminnassa ärsyttää?

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä olet ”vähän” ollut kriittinen 🤔 Mikä hänen toiminnassa ärsyttää?

Sivusta

Ei mikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään.

Miksi sitten haluat kriittisesti ja suorapuheisesti kannustaa ja tukea häntä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten haluat kriittisesti ja suorapuheisesti kannustaa ja tukea häntä?

Tätä keskustelua ei voi jatkaa koska sellainen ei kuulu mihinkään palstoille. Mutta toivon niin paljon että hän pärjää parhaalla mahdollisella tavalla ja hommat sujuu. Moikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä keskustelua ei voi jatkaa koska sellainen ei kuulu mihinkään palstoille. Mutta toivon niin paljon että hän pärjää parhaalla mahdollisella tavalla ja hommat sujuu. Moikka.

Ok. Töks. Sujuu varmastikin tietenkin... Lounasta mutustellessa ainakin itsellä.
        Moikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Töks. Sujuu varmastikin tietenkin... Lounasta mutustellessa ainakin itsellä.
        Moikka.

Jatketaan toivottavasti hänen kanssaan joskus livenä.. maistuvaa lounasta sinulle. 🙂😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatketaan toivottavasti hänen kanssaan joskus livenä.. maistuvaa lounasta sinulle. 🙂😋

Eiköhän se live onnistu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se live onnistu

Ai esim keskustelupalstalla nillittäjän yksilön kanssa? No siinä vedät varmasti yhtä linjaa palstasedän kanssa, eli tämän jolle vastasit- rakkaus voittaa😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai esim keskustelupalstalla nillittäjän yksilön kanssa? No siinä vedät varmasti yhtä linjaa palstasedän kanssa, eli tämän jolle vastasit- rakkaus voittaa😆

Just täällä ja palstasedän kanssa. Uuuh!😲😯👍

• Anonyymi

En oo sanonu. Sanoin hyvästi.

• Anonyymi

Mulla iskee epävarmuus säännöllisin väliajoin. Silloin olen kriittinen, pettynyt, alakuloinen ja muutenkin vähän daiju. Kuitenkaan en tykkää ilkeilystä yhtään, enkä sellaista pääsääntöisesti harrasta. Pikemminkin pyrin paikkailemaan toisten töykeyksiä ja ilkeilyjä tai korjaamaan omia tökeröitä juttuja.

• Anonyymi

Toisinaan voi olla jopa tuollekin syytä etenkin jos toinen pitää saada ajattelemaan kuinka itse käyttäytyy toista kohtaan tai kuinka kohtelee

• Anonyymi

Harvoin ilkeilemällä mikään menee perille eli ilkeily on luonnekysymys. Sitä on tai ei ole. Ja ilkeät ihmiset nyt harvemmin ketään kiinnostaa kun sellaisen kanssa ei ole ihanaa se yhteiselo. Ilkeän pitäis miettiä mikä itsessä on vialla kun pitää muille olla aina vittuilemassa ja tehdä asialle jotain.

• Anonyymi

Vihaiset ja ilkeät viestit eivät ole minulta ainakaan. Vaikea kuvitella, että haluaisi olla ilkeä jos ei ole edes tapahtunut mitään.

• Anonyymi

Samoin ajattelen.

• Anonyymi

Totta. Ilkeiden on tosiaan syytä selvittää asiantuntijan kanssa mikä siellä omassa päässä mättää.

• Anonyymi

Eikö kysymys olekaan irl tapahtumista vaan viesteistä, tännekö?
        Ja en ole ollut ilkeä.

• Anonyymi

Kun alkaa ilkeilemään, voi sanoa, se peli on pelattu siinä vaiheessa loppuun, et ole enää sen jälkeen edes mikään vaihtoehto, saati kaivattu.

• Anonyymi

Näin juuri, ei kai kukaan kaipaa kiusaajaa.

• Anonyymi

Tämä totta. Syy löytyy kun katsoo peiliin luonne ei ole sellainen mikä mitenkään kiinnostais ketään.

• Anonyymi

En ole kertaakaan sanonut hänelle mitään ilkeää, en ole sellainen ihmisenä, ei ole mitään aihetta myöskään.

• Anonyymi

Eiköhän se tuollaisissa tilanteissa johdu siitä, että itsellä on paha olla ja huono tunteiden säätely haittaa sitten kommunikointia.

• Anonyymi

Ilkeät ihmiset sopivat toisilleen, en halua sekaantua sellaiseen.

• Anonyymi

En ole sanonut, enkä sano ilkeästi livenä enkä palstalla. Ei ole mitään syytä sellaiseen, eikä siihen kannata muutenkaan vastata ilkeilyllä.

• Anonyymi

En ole ilkeä

• Anonyymi

Piilo piru olet 👹gubbe!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piilo piru olet 👹gubbe!

Totta. Täys prkele🪓🪓🪓

• Anonyymi

Kyllä huomattu myös. Miten tuollaista kukaan sietää.

• Anonyymi

En ole ilkeä töissä vain ja silloin pois täältä.

• Anonyymi

En mä ole ollut ilkeä hänelle ikinä. En kasvotusten, enkä täällä. Mä tykkään hänestä, hän on ihana. Mut en mä myöskään voi alkaa roikkua hänessä. 🤭

• Anonyymi

Haluatko roikkua hänessä sitten vai?

• Anonyymi

En mielestäni ole kauhean pahasti sanonut. Ainakaan en kommentoi koskaan ulkonäköjuttuja eikä kauheasti muutenkaan hauku. Mutta kommentoin terävästi, jos koen tulleeni kaltoin kohdelluksi.

• Anonyymi

Gubbe ei ole mikään älyn jättiläinen,ei tajua mikä on oikein ja mikä väärin,ei myöskään tajua,mikä on toisen ja mikä omaa esim toisille tärkeä esineet ja Vaatteetym.kodin sisustus! Puhuu väärää tietoa toisista ihmisistä,siis tuhoo joittenkin elämät täysin! Lähettää takas sinne,mistä o tullutkin,oisko vielä pedari?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe ei ole mikään älyn jättiläinen,ei tajua mikä on oikein ja mikä väärin,ei myöskään tajua,mikä on toisen ja mikä omaa esim toisille tärkeä esineet ja Vaatteetym.kodin sisustus! Puhuu väärää tietoa toisista ihmisistä,siis tuhoo joittenkin elämät täysin! Lähettää takas sinne,mistä o tullutkin,oisko vielä pedari?

Elää koko ajan toisilta varastamalla!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja transukin vielä tuntuu olevan.

• Anonyymi

Ei tämä tule koskaan loppumaan. Odotan sitä hetkeä... kun saalis lähtee liikkeelle

• Anonyymi

Ilkeys näyttää kukoistavan täällä ja huvinsa kullakin 😃
      Elämää eihän se oisikaan
      jos tyyni ois’ virran pinta.
      Se taistelu vasta on elämää
      kun taisto on elämän hinta.

• Anonyymi

Koska mä voin. T. M (m)

• Anonyymi

Onneksi kolmen kirjaimen naisia on useampi kappale täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi kolmen kirjaimen naisia on useampi kappale täällä.

Minä luin tuon niin, että se oli "terveisin M-mies".

• Anonyymi

Oon huomannut sen kyllä.
        En vaan tiedä miksi.
        Ehkäpä oot tyytyväinen kohta....

• Anonyymi

Ite tunnistan noiksi M, B, Veija varmaa ehkä joku muukin.

• Anonyymi

En ole ikinä ollut ilkeä kaivatulleni. 😌

• Anonyymi

osaanks käsitellä tunteit no ennnii

• Anonyymi

En ole ollut ikinä ilkeä hänelle. Toivottavasti hän ei ole tulkinnut mitään ilkeydeksi. Nyyh! Ikävä

• Anonyymi

Oisko myös noitten lisäksi kissojen tappelut
      🐈🐈🐈🐈‍⬛

• Anonyymi

Tosta gubesta kukaan tappele,no en tiedä näistä transupiireissä?Olet romani,niin sinuna jättäisin kaivatut rauhaan,ei ne sua oikeestitarvi,koska.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosta gubesta kukaan tappele,no en tiedä näistä transupiireissä?Olet romani,niin sinuna jättäisin kaivatut rauhaan,ei ne sua oikeestitarvi,koska.....

Mistä näet, kuka on romani. Mieluusti olisin romani, ennenkuin tollanen manipuloija ja paskanpuhuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla gubbe vähän tylsää taas kun ns trollaat itseäsi?

• Anonyymi

Tyytymättömyyden ilmaisua.

• Anonyymi

Ketään naista varmaan kiinnosta sinun kitinä ja kehoittelu ja jankkaus, jos oot se palstasedän naisperformansseihin avautuja

• Anonyymi

Olisi varmaan voinu sanoa paljon pahemminkin, mutta o asta mielestä olen hillinnyt aika hyvin.

• Anonyymi

Hän on joskus ilkeillyt. Toivottavasti ei tahallaan. Loukkaa, kun ei pahoittele. Nauraa vaan ja tulee jälkikäteen juttelemaan niin kuin ei mitään.

Yksi ikävä muisto hänestä on aika tyhmä juttu. Kerran töissä kohdatessamme sai minut innostumaan ja tunsin lapsenomaista iloa, mutta hän pilasi sen. Teki sellaisen klassisen tylyn tempun. Ja häntä nauratti. Hän näytti nauttivan siitä, että sai pilata tunnelman. Eihän siellä saa olla riemukas, kaikkia pitää vtuttaa vaan.
      Tiedän kyllä olevani lapsellinen, kun sellaista itken vieläkin täällä. Se on vain niin inhottava muisto, ja hän voisi korjata sen asian vieläkin. Jos hän haluaisi.

• Anonyymi

Voi ei, toivottavasti en ollut minä. En ainakaan muista tuollaista. Mutta ei se silti sano sitä että olisin voinut tuollainen olla. Joskus saatan olla liian sisällä omassa tunnemaailmassa ja joku tilanne muistuttaa jostain vanhasta kokemasta vääryydestä tms ja tulee käyttäydyttyä impulsiivisesti. Siihen sekoittuu tunteet, joita ei saisi sinua kohtaan olla. Olen paljon kivempi ihmisille, joita kohtaan mulla ei ole ihastuksen tunteita 🥲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei, toivottavasti en ollut minä. En ainakaan muista tuollaista. Mutta ei se silti sano sitä että olisin voinut tuollainen olla. Joskus saatan olla liian sisällä omassa tunnemaailmassa ja joku tilanne muistuttaa jostain vanhasta kokemasta vääryydestä tms ja tulee käyttäydyttyä impulsiivisesti. Siihen sekoittuu tunteet, joita ei saisi sinua kohtaan olla. Olen paljon kivempi ihmisille, joita kohtaan mulla ei ole ihastuksen tunteita 🥲

Tuskin kukaan normaali ihminen muistaa sellaisia pikku juttuja. Ei varmasti hänkään. En uskalla kertoa, että pahoitin (taas) mieleni, kun en täysin ymmärtänyt vitsiä. Vika on minussa, kun olen liian herkkä ja kaikenlaista muutakin.

Miksi on helpompi olla kivempi muille kuin hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kukaan normaali ihminen muistaa sellaisia pikku juttuja. Ei varmasti hänkään. En uskalla kertoa, että pahoitin (taas) mieleni, kun en täysin ymmärtänyt vitsiä. Vika on minussa, kun olen liian herkkä ja kaikenlaista muutakin.

Miksi on helpompi olla kivempi muille kuin hänelle?

No sanopas muuta🩷

• Anonyymi

Mä mietin välillä samaa. Välillä hän sanoo mulle ohimennen jotain loukkaavaa, ehkä edes itse tajuamatta sitä. Mä en tiedä itkeäkkö vai nauraa näille. Hän on mm. ohimennen sanonut mua tyhmäksi. Ei hän sitä ehkä edes tajunnut. Mä oon kyllä vähän tyhmä, kun annan ne anteeksi. 🤔

• Anonyymi

Jopa sinulla on taas älyllisesti vajaa äijä uskottava esitys menossa näille piiip

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      161
      6120
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5359
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4375
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3750
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3418
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      3020
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2357
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2099
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      2055
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1783
    Aihe