Kuinka puolustaa ja selittää puolustamatta

Anonyymi-ap

Lähtökohta: Pasanen ei tunne Senssua, he eivät ole tavanneet, soitelleet, eivätkä tiedä toisistaan mitään. Senssu väärensi oppilaskortin vuosiluvun huonosti ja otti siitä pimeässä valokuvan.

Pasanen vastaa Senssun puolesta kahdeksalla selityksellä yön ja aamun aikana ilman selittelyä: (kommentit suluissa)

1. Meillä on Senssun kanssa samana päivänä syntymäpäivä, mutta eri vuonna

(kuinkas sattuikaan)

2. Nyt tuo vuosiluku, mitä väliä mitä siinä on, kuka viitsii väärentää tuollaisen kortin, ja vielä erikseen liimata siihen väärän vuosiluvun, minusta siinä ei ole euron merkkiä vaan punnan, miksi joku lisäisi sellaisen jos haluaa jotain väärentää... tuo on itseasiassa merkki aitoudesta

(Sillä on väliä koska se on väärennös, joten joku viitsii väärentää)

3. Senssu laittoi tänne aikaisemmin kuvan jossa oli hänen ajokorttinsa

(Ei laittanut, vaan laittoi ajoneuvoluokat kortin takaa, eli valehtelet)

4. En usko että Senssun nimi on Jorma, luulen sen olevan ruotsinkielinen, ja niitä ei montaa ole, mutta se on vain aavistus, ei tieto...

(Miten kenenkään tuntemattoman nimi perustuu sinun uskoosi, tai aavistukseesi koska et tunne miestä, oletko meedio?)

5. Tuolle vuosiluvulle voi olla montakin syytä, mutta ihan viimeisin on se että joku väärentää koko kortin, en edes usko että Senssu sellaiseen edes kykenisi

(Mitkä ne syyt voi olla?)

6. Tuo ikäiset ukot osaa huonosti tietotekniikkaa, samoin vuonna 1960 syntyneet, jotka eivät ole erikseen asiaan perehtyneet, minä perehdyin.

(Ja seli seli ja seli seli, vai oliko tuo tunnustus?)

7. Minusta siinä ei ole euron merkkiä vaan punnan

(Miksi siinä on punnan merkki ja sen jälkeen vuosiluvun alla mustekynällä kirjoitettua?)

8. "Voi sinua resupekkaa en puolustele ketään, yritän vain osoittaa että sinun loogisissa päätelmissä on paljon ongelmia, siis todella paljon, yritä nyt takoa siihen päähäsi minä ei ole senssu"

(Mutta juurihan sinä puolustelit hänen olemassaoloaan ja keksit hänelle jopa harvinaisen ruotsalaisen nimen, joita ei kertomasi mukaan ole montaa?)

18

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Pasanen siis tiesi vielä myös Senssun Vaasan teknisen koulun opiskelijayhdistyksen kortin historian Senssun puolesta, vaikka ei ole lähelläkään koskaan edes käynyt.

Tuon opiskelijakortin kanssa kävi niin että "Senssulla" oli kova paine todistaa olevansa olemassa. Niinpä hän kaivoi jonkun kuolinpesän jäämistöistä todennäköisesti isävainaansa opiskelijakortin, tajusi että vuosikuku ei täsmää Senssun tarinaan, joten väärensi ikivanhaan korttiin alkeellisesti vuosiluvun.
      Väärennöksessä ei ole käytetty tietotekniikkaa, vaan tussia, kumia ja jotakin vanhaa leimasinta, jota painettaessa korttiin siihen on jäänyt punnan merkki edellisten käyttöjen jäljiltä.

Sattumalta Pasasen isä oli konemiehenä Iso-Britanniaan matkaavalla rahtilaivalla, joten myös leimasin on niiltä ajoilta jäänteitä suoraan kuolinpesästä. Pasasella on kaihi silmissään ja erittäin heikko näkö, joten tuherruksesta tuli huono.
      Suoranaista valhettakin suoltaa Senssun ajokortista ja muusta.

• Anonyymi
      UUSI

Voi rakas lapsi teit asiasta ihan uuden avauksen, mutta kuin minä en ole Senssu, sen enempää kuin sinäkään, yritä takoa se päähäsi, taistelet vain tuulimyllyjä vastaan asiaa mitä et voi koskaan voittaa..

• Anonyymi
        UUSI

Et niin koska Senssua ei ole olemassakaan. Opiskelijakortista on väärennöksen lisäksi peitelty se etunimenkin alkuosa, kun sitä et jaksanut väärentää. Kaikki muu teksti kortissa on ehjää ja selkeää, paitsi vuosiluku on täynnä virheitä. Muun muassa pisteviivasta puuttuu pisteitä, koska sitä on sutattu.

Huomaat sen kai itsekin? https://ibb.co/LdRr9cKj

• Anonyymi
        UUSI

Yritän vain auttaa sinua heräämään tuosta mielisairaudesta johtuvasta DID-unestasi huomaamaan, että sinulla ei ole Senssu nimistä kaveria.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et niin koska Senssua ei ole olemassakaan. Opiskelijakortista on väärennöksen lisäksi peitelty se etunimenkin alkuosa, kun sitä et jaksanut väärentää. Kaikki muu teksti kortissa on ehjää ja selkeää, paitsi vuosiluku on täynnä virheitä. Muun muassa pisteviivasta puuttuu pisteitä, koska sitä on sutattu.

Huomaat sen kai itsekin? https://ibb.co/LdRr9cKj

Voi rakas lapsi edelleenkin ei sinulla ole resursseja muutakin kattiloihin, luuletko ihan oikeasti että jos väärentäisin jonkun paperin tai kortin olisin valinnut saman syntymäpäivän kuin minulla on, ja olisin myös laittanut vuosiluvun oikein, tuon punnan merkki voi johtua monestakin syystä, kortti on vanha, joten se voi olla kulunut... mikä on todennäköisin selvitys... enkä tiedä mistä punnan merkki on tullut eikä se edes kiinnosta minua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi edelleenkin ei sinulla ole resursseja muutakin kattiloihin, luuletko ihan oikeasti että jos väärentäisin jonkun paperin tai kortin olisin valinnut saman syntymäpäivän kuin minulla on, ja olisin myös laittanut vuosiluvun oikein, tuon punnan merkki voi johtua monestakin syystä, kortti on vanha, joten se voi olla kulunut... mikä on todennäköisin selvitys... enkä tiedä mistä punnan merkki on tullut eikä se edes kiinnosta minua.

Selitykset ne vaan jatkuu ja jatkuu:

"tuon punnan merkki voi johtua monestakin syystä, kortti on vanha, joten se voi olla kulunut... mikä on todennäköisin selvitys... enkä tiedä mistä punnan merkki on tullut eikä se edes kiinnosta minua"

(Näyttää kiinnostavan kovastikin kun selität ja selität tuntemattoman Senssun puolesta)

Annetaanpas Senssun selittää vaihteeksi, hän virkkasi näin:

"En ota kantaa mitä vanhoissa korteissa on räpelletty jonka suurennoksella osoitat mutta sen tiedän että euroaikaan Vaasan teknillinen koulu ei ollut enää mainitun niminen"

Ohhoh.... Et siis ota kantaa siis omaan opiskelijakorttiisi etkä sen väärentämiseen, mutta katsoit sen olevan tärkeä todiste siitä että olet rakennusteknikko, vaikka kortissa ei näy edes kenenkään nimeä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin ihmettelen motivaatiota kirjoittaa tänne, kirjoittajia on vain kaksi ryhmää, Thaimaasta oikeasti kiinnostunut, ja toisena reppanat poikamiehet joita kiinnostaa vain halpa pipari, tai lähes ilmainen... heille tietysti pattaya on paratiisi, koska saanti muualta on pyöreä nolla, ja viiden vuoden välein leikitään kahden viikonmiljonääriä, jos massit on tiukoilla täällä voi leikkiä miljonääriä ilman seurauksia, kunhan tekee sen puskista, kumpaan ryhmään kuulut laiffila.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Selitykset ne vaan jatkuu ja jatkuu:

"tuon punnan merkki voi johtua monestakin syystä, kortti on vanha, joten se voi olla kulunut... mikä on todennäköisin selvitys... enkä tiedä mistä punnan merkki on tullut eikä se edes kiinnosta minua"

(Näyttää kiinnostavan kovastikin kun selität ja selität tuntemattoman Senssun puolesta)

Annetaanpas Senssun selittää vaihteeksi, hän virkkasi näin:

"En ota kantaa mitä vanhoissa korteissa on räpelletty jonka suurennoksella osoitat mutta sen tiedän että euroaikaan Vaasan teknillinen koulu ei ollut enää mainitun niminen"

Ohhoh.... Et siis ota kantaa siis omaan opiskelijakorttiisi etkä sen väärentämiseen, mutta katsoit sen olevan tärkeä todiste siitä että olet rakennusteknikko, vaikka kortissa ei näy edes kenenkään nimeä?

Tämä koko "Senssun" tarina "rakennusteknikosta" juontaa siihen rakentamista käsittelevään kirjaan, jonka Tikkakosken 8000 tunnin koelentävä lentokapteeni kertoo saaneensa isältään, ja kirjan olevan vuosimallia 1930. Satua alusta loppuun niin Bumba kuin Zumbakin. Ainoa mikä on totta, niin hänellä on iso rasvamaksa ja päätä on kuvattu todella usein eri sairaaloissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä koko "Senssun" tarina "rakennusteknikosta" juontaa siihen rakentamista käsittelevään kirjaan, jonka Tikkakosken 8000 tunnin koelentävä lentokapteeni kertoo saaneensa isältään, ja kirjan olevan vuosimallia 1930. Satua alusta loppuun niin Bumba kuin Zumbakin. Ainoa mikä on totta, niin hänellä on iso rasvamaksa ja päätä on kuvattu todella usein eri sairaaloissa.

Kiitos kun kerrot, mutta taas väärin kirja oli painettu vuonna 1960, siis samana vuonna kun synnyin sain sen kun täytin 18 vuotta syntymäpäivälahjaksi, mistä keksit että se olisi kirjoitettu vuonna 1930, tuollaiset eivät ole ihan tervettä touhua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kun kerrot, mutta taas väärin kirja oli painettu vuonna 1960, siis samana vuonna kun synnyin sain sen kun täytin 18 vuotta syntymäpäivälahjaksi, mistä keksit että se olisi kirjoitettu vuonna 1930, tuollaiset eivät ole ihan tervettä touhua.

"en usko että Senssun nimi on Jorma, luulen sen olevan ruotsinkielinen, ja niitä ei montaa ole, mutta se on vain aavistus, ei tieto... "

Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh Hehheh heh heh hehheh heh heh!!!

• UUSI

Onpas paljon sanoja ... minusta ... se on hauskaa.

Kyllä opiskelijakortissa on minun nimeni, siis sama kuin kaikissa muissakin korteissani.

Olen kysynyt tuolla toisaalla että laittaako Laiffi vaihtaria ajokorttiani vastaan.

Sukunimeni viimeinen kirjain on R ja voin toki julkaista etunimeni viimeisen kirjaimen mutta vain tapauksessa että Laiffi aijaa jotain merkityksellistä itse.

Laiffin osalta merkityksellisiä on syntymäaikansa, Vantaa ja ammattipätevyytensä.

• Anonyymi
        UUSI

Voihan se olla Frank Sinappi-Ketsuppi, tai ihan mitä vaan sanot, mutta Pasanen sinä olet.

• Anonyymi
      UUSI

Pasasen isä asui Porissa, kun taas Senssun esittämässä vanhassa kelakortissa on kotipaikkana Ulvila, joka on parin kilometrin päässä Porista https://ibb.co/JjD74J9n
      On pieni paikka tämä maailma, kun "molemmat" hesaäijät liikkuu täsmälleen samoilla seuduilla.

• UUSI

Olen esittänyt sinulle Laiffi tarjouksen mutta sinä jatkat valitsemallasi linjalla, jolla toiminnallasi et pääse jutuissasi yhtään pidemmälle.

Vaasa koska Vaasa on synnyinkaupunkini, jossa oppisekelin ja myös armeijan kävin.
        Ulvila, koska olen asunut tuolloin Friitalassa.
        Olen asunut myös monella muullakin paikkakunnalla.

Sinä Laiffi et asu Vantaalla, etkä ole insinööri, yhtään sen enempää kuin ei ole rakas Kymppisikään rakennusteknikko.

• Anonyymi
        UUSI
        SENSSU kirjoitti:

Olen esittänyt sinulle Laiffi tarjouksen mutta sinä jatkat valitsemallasi linjalla, jolla toiminnallasi et pääse jutuissasi yhtään pidemmälle.

Vaasa koska Vaasa on synnyinkaupunkini, jossa oppisekelin ja myös armeijan kävin.

Sinä Laiffi et asu Vantaalla, etkä ole insinööri, yhtään sen enempää kuin ei ole rakas Kymppisikään rakennusteknikko.

Voit lopettaa Pasanen nyt ne puheet niistä tarjouksistasi. Ne on nyt lopullisesti nähty.
        Jorma asuu vain muistoissasi ja kattilassasi.

• Anonyymi
        UUSI

Laiffilan on ihan turha edes esittää mitään, jos mies ei pysty maksamaan 100 velkaansa, aijailee kattiloita tuntemattomien päähän, ei varmasti ole dippi-inssi, se on ainoastaan palstan heikoin lenkki, ja varsin avohoitopotilas, sekä 100köyhä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laiffilan on ihan turha edes esittää mitään, jos mies ei pysty maksamaan 100 velkaansa, aijailee kattiloita tuntemattomien päähän, ei varmasti ole dippi-inssi, se on ainoastaan palstan heikoin lenkki, ja varsin avohoitopotilas, sekä 100köyhä.

Paljon on jälleen sanoja samasta aiheesta, vaan ei ole Satasenköyhällä edes kelakorttia jossa lukee Vantaa.

• Anonyymi
        UUSI
        SENSSU kirjoitti:

Oppisekelin? Mitä se on? Numbamaista sanasokeutta ja kirjoitusvirheitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6324
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3160
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1716
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe