Tuo Hilla julkasee Kainun sanomia, Sotkamoa, Kuhmolaista Koti-Kajaania ja Ylä-Kainuuta. Nyt paikallislehtien johtaja Jonna Nikumaa on saanut potkut. Mikä lie syy? Onko nämä lehdet olleet huonoja? Samalla on potkuilla palkitti myös Keskipohjanmaa lehden päätoimittaja.
Hilla Groupissa johtajia irtisanotaan
12
243
Vastaukset
- Anonyymi
On kuulemma räyhännyt henkilökunnalle
- Anonyymi
karu tyyppi
- Anonyymi
Kyllä meni Kainuun sanomat tosia huonoksi kun tämä Hilla Grouppi tuli omistajaksi.
- Anonyymi
Se on ollut pelkkää alamäkeä koko 2000-luvun. Eläkeukot viimeisteli lehden saattohoitoon.
- Anonyymi
Eipä ole enää näkynyt STT:n tuottamia uutisia esim. jääkiekon MM-kisoista. Lehti painetaan Oulussa niin aikaisin edellisenä päivänä, että moni urheilujuttu siirtyy kauemmaksi julkaistavaksi, jos sittenkään. Kainarihan luopui STT:n jutuista säästösyistä ja keskittyi enemmän paikallisuuteen, kuten kajaanilaislähtöiseen jääkiekkoilija Hämeenahoon.
- Anonyymi
Onko ammattitaitoa? Ei rivi toimittajana olo tee johtajaa.
Miten johtaminen on näkynyt? Eiköhän meijän pikkulehet pyöri ihan päätoimittajalla - Anonyymi
on ollu huonoja,yli mielistä
- Anonyymi
Hyvä hyvä. Joka paikassa on liikaa johtajia.
- Anonyymi
Osaavimmat pois toimituksesta ja ilmoitusmyynnistä. Alamäki vain saa lisää vauhtia.
- Anonyymi
paikallislehtien johtja oli alunperinkin aivan turha vakanssi. näkeehän sen siitäkin etteivät lehdet ole viran perustamisen jälkeen ainakaan paremmaksi muuttuneet. johtaminen on ammattitaitoa vaativa työtehtävä,ei asema jossa ollaan
- Anonyymi
Harhaanjohtajia yleensä nää pyrkyrit
- AnonyymiUUSI
Vaihto: https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hilla-group-oyjn-toimitusjohtaja-vaihtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119098
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265718- 544730
- 944667
- 593649
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703370- 513366
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502752- 432651