"Putin kätteli perjantaina Punaisella torilla sekä Kiinan että Pohjois-Korean sotilaita. Näin Venäjä viestii maailmalle, ettei se ole yksin."
Kyllä kyseinen psykopaatti on maailmassa ypöyksin ja kun vihdoin haudataan johonkin kulkukoirien hautausmaalle mätänemään, kellään ei tule ikävä.
Kuole pian, please!
Putin on vielä raukkamaisempi, mitä on tiedetty - varsinainen mulkero
6
129
Vastaukset
- Anonyymi
jos vaikka jäisi hautaamatta, mistäs noita venäläisiä välinpitämättömiä pystyissi ennustamaan
- Anonyymi
Putin on Raukka ei uskalla kohdata selenskyä kasvokkain neuvottelussa rauhasta!
- Anonyymi
kun ei ole pakotietä siinä tilanteesta
- Anonyymi
Pelottaa...
- Anonyymi
Putler ei ole yhteenkään tapaamiseen osallistunut, missää hän joutuisi Livenä ottamaan kantaa asioihin. Hän on tyhmä, joka on tullut KGB:n koulutuksessa esiin.
Päässyt tuohon asemaan Lenskin Mafia veljien nostama, hoitamaan rahat silloisille Lenskin katurotille.
Putleria isot pojat skruuvasivat nuorena poikana. - Anonyymi
Koskas venäjä nahkoihinsa sopisi tämä muiten markeille hyökkääjä
Venäjältä laaja vaaratiedote Suomenlahdelle
Kuukausia kestävä vaaratiedote annettiin maanantaina Suomenlahdella liikkuneille aluksille.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b1571398-05eb-4fc0-9f1e-e47139c66183
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013