Lumi suli ja kepu lemuaa. Lietteen alkupää ja loppupää nähtävissä öljysoratiellä. 77-tiekin pätkältä kuin kylvöpelto, lieköhän kylvettykin maisemapelloksi.
Kepu lemuaa
15
197
Vastaukset
- Anonyymi
Persut rupee öykkäröimään kun kannatus on nollissa.
- Anonyymi
Ei tarte olla persu, jotta huomasin lieteroiskeet
- Anonyymi
Ei muuta kun kepulit pesemään tiet mitkä likaavatkin paskaa ei saa toisen tontille ajaa saati yleisille valtion teille. Taitaahan Kuopiosta löytyä myös alan firma kaveriksi ja eihän se saa olla rahasta kiinni.
- Anonyymi
Joku sentään tekee töitä ;) Pitäiskö sinunkin?
- Anonyymi
Niinpä näkkyy nämä työnkiertäjät taas olevan vauhdissa.Päivät makoovat ja yöt tekevät näitä aivopieruja . Missä lie olleet kun järkeä jaetttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä näkkyy nämä työnkiertäjät taas olevan vauhdissa.Päivät makoovat ja yöt tekevät näitä aivopieruja . Missä lie olleet kun järkeä jaetttiin.
Taijettiin olla opiskelemassa parempiin hommiin ettei tarvii koko ikkeesä paskoo ajjoo ja sotkee teitä.
- Anonyymi
Oliko kyse työnteosta vai tien paskaamisesta
- Anonyymi
Auto pesuun. Tulin Kuopiosta Pulkonkosken kautta Kiuruvedelle. Tie oli lietteessä. Eikö sen paikka ole pellossa muokattuna. Kuka maksaa pesun?
- Anonyymi
Kiuruveden matonpesu paikalla pese pösö.
- Anonyymi
Persut haisee!
- Anonyymi
Kyllä tästäkin viestiketjusta näkee, miten yksinkertaisia Kepulaiset on. Ei ainakaan järki päätä pakota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tästäkin viestiketjusta näkee, miten yksinkertaisia Kepulaiset on. Ei ainakaan järki päätä pakota.
Siitä huolimatta hyvvee huomenta jokkaiselle!
- Anonyymi
Eipä taija yksikään persu paskahommiin lähtee ovat enempi puku ja kauluspaitamiehiä. Omistavat osakkeita ja kiinteistöjä ja fiilistelevät.
- Anonyymi
Niin ovat todellakin kravattimiehiä 😆eivätkä ole rötöksiä tekemässä ja toisia kusettamassa
- AnonyymiUUSI
Joko ne tienpaskoomiset on pesty vai pitivätkö äitienpäivää. No tulevalla viikolla saattaa homma jatkua eihän ne vähällä usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2039003
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265548- 534671
- 914539
- 593629
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703330Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262866Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502732- 432631