Vielä? Näytänkö yhtään nätiltä?
Pidätkö musta varmasti
24
390
Vastaukset
- Anonyymi
Huomion janoinen kakara.
- Anonyymi
Oot tosi kaunis 🌸
- Anonyymi
oh, my GOD, TUOKAA HAJUSUOLAA.............................OOT NÄTTI, OLEN IHASTUNUT
T.A.- Anonyymi
🤭🤭🤭
- Anonyymi
Ei mikää 🌹mutta kukka kumminkin
- Anonyymi
😖🫢 sweet dziisus sentään
- Anonyymi
Olet erittäin kaunis ja ihana. Siksi rakastuin sinuun.
- Anonyymi
Olen jostain syystä tosi epävarma eikä tämä ole huomionhakua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jostain syystä tosi epävarma eikä tämä ole huomionhakua.
Tiedän. Anteeksi, etten ole kehunut sinua. Olen kyllä yrittänyt näyttää sinulle, että tykkään sinusta paljon. Olet rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Anteeksi, etten ole kehunut sinua. Olen kyllä yrittänyt näyttää sinulle, että tykkään sinusta paljon. Olet rakas.
Kuka aloittaja sinun mielestäsi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin siihen luottaa että olen sulle rakas. Voitaisko me lähestyä enemmän. Auttaako hymy siihen että on helpompi lähestyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin siihen luottaa että olen sulle rakas. Voitaisko me lähestyä enemmän. Auttaako hymy siihen että on helpompi lähestyä
Haluaisin, että lähennytään. Auttaa tietenkin ja lähelle tuleminen ja se, että huomaan selvästi että tykkäät. Minun pitäisi peloista ja epävarmuuksista huolimatta pystyä parempaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin, että lähennytään. Auttaa tietenkin ja lähelle tuleminen ja se, että huomaan selvästi että tykkäät. Minun pitäisi peloista ja epävarmuuksista huolimatta pystyä parempaan.
Huomasitko tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasitko tänään?
Ei nähty tänään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasitko tänään?
Missä nähtiin?
- Anonyymi
Eikö tuo ole vähän rasistista😶🌫️
- Anonyymi
En ole musta.
- Anonyymi
Olet sellainen söpö neiti.
https://www.youtube.com/watch?v=xshWZlc3UZo - Anonyymi
On niistä kuvistas nätteys kaukana 😂
- Anonyymi
Ai Punapään?
- Anonyymi
Kiitoksia.
- Anonyymi
tottakai.oot nätimpi ku mä. kaunis diiva hyvin vtun fine😍 oot naisellinen nainen mistä pidän.vauu
- Anonyymi
En kyllä ikinä kysyisin mitään tälläistä keneltäkään. Jos ei miellytä niin ei. Ihan sama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425824
- 755299
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763