Ei hyvä naapurin kerrostaloissa osakeyhtiöt liputettiin ja kelsan vuokratiloissa ei lippunoussut salkoon ei hyvä./entä porrassiivoukset ja saunanpesut.(nyt alkuun heti vilunkipois saadaan nauttia puhtaanapidosta ym.toivotetaan uusi kiinteistöhuolto tervetulleeksi!
Uusikiinteistö huolto !
18
543
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kun turhia liputuksia karsitaan pois. Liputuspäivien merkitys korostuu kun ei liputeta kaikkia höpöhöpö päiviä. Suomessa on nykyään tapana liputtaa jopa sille että naapurin isäntä/emäntä on vaihtanut uudet alushousut.
- Anonyymi
Saas nähdä äitienpäivä,helluntai ja juhannus Saas.mutta kun ne ON liputuspäiviä silloin lippu on myös noustava salkoon
.- Anonyymi
Suositellut liputuspäivät ja viralliset liputuspäivät ovat kaksi eri asiaa... Saahan tässä lintukodossa liputtaa vaikka naapurin kissan synttäreitä jos siltä tuntuu.
- Anonyymi
18/5 tärkeä mutta mikä.tänään oli kyllä ihan turha eurooppapöivä tollaset turhat liputuspäivät pois.
- Anonyymi
Vilunki pois nyt
- Anonyymi
Kyllä ei kelsassa saada pihoja kuntoon katokset täynnä kaikenlaista romua,rikkinäisiä penkkejä kelkkoja,pyöriä ym.nyt uusi kiinteistöfirma näyttäkää mallia että hommahanskassa. Lopussa kiitos seisoo. Onnea uudelle osaavallefirmalle.
- Anonyymi
Niinpä! Kun ruohonleikkuu aika koittaa,ruoho on kerättävä ajopussiin eikä jätettävä nurmenpäälle on hyvin epäsiistinnäköistä.,(sillanpää kun oli ohjaimessa ei jäänyt Nurmi kerämättä ajopussiin meni oli se hyvää aikaa...
- Anonyymi
Kelsassa porraskäytäviä ei siivottu valtavat hiekkamäärät ja milloin lie vettä nähnyt lattiat ym.nyt ihmiset soittkaa että työt tulee tehtyä.
- AnonyymiUUSI
Usein nämä kommentit juuri tulee ei talon asukkailta..on häpyä.
- Anonyymi
Kyllä täällä kelsassa ei pelaa saunapesemättä ja porrasköytävät täynnä hiekkaa milloin lienee märällä pyyhitty,luulevat Kait että asukkat ei huomaa onko siivottu voidaan sanoa kyllä todella seurataan.
- Anonyymi
Nohniin#huomenna äitienpäivä ja lippusalkoon klo8 kahtotaan nousooko.
- Anonyymi
Vuokrataloilla liputetaan pelkät viralliset päivät 01.05. alkaen.
- Anonyymi
Äitienpäivä on virallinen.
- Anonyymi
Kunhan saadaan puhtaanapito kaikissa vuokraasunnoissa kuntoon. Saunat ja portaat.ym(myös vesitorninmäellä.kieajalka uusi huoltopalvelu vielä voinollavhyväkinnjos työt luistaa onneee.
- AnonyymiUUSI
Huomioikaa myös se että kiinteistöhuollon sopimukseen saattaa sisältyä rappujen siivous vain kerta viikkoon mikä ei rapakeleillä ole riittävä.
- AnonyymiUUSI
Niinpä kyllä se riittää,kunhan kertaviikķoon.kyllä se siitä lähtee kunhan pojat oppii siivoamaan., lopussa kiitos "seisoo"
- AnonyymiUUSI
Hyvää työtä ovat tehneet. Ei nyt ihan kannata kaikesta valittaa. Voi tehdä itse ja talkoilla, jos siltä tuntuu. Joutomiehet ja valittajat ovat erikseen. Ei sorruta me heidän tasolleen.
- AnonyymiUUSI
Tai voi muuttaa pois ,on ihan hyvä vaihto ehto on muutenkin jo tarpeeksi tyhjiä vuokraasuntoja. Eikun baanalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2109093
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265678- 544720
- 924639
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703360Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502752- 432651