HSY aloittaa kompostin tarkastukset toukokuussa - heinäkuussa tarkistetaan viitisensadasta kompostista niiden sisältöä ynnä toimintaa pääasiassa pääkaupunkiseudulla https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/41b8cb1e-6d4f-4f90-8a15-36a4f64fe57d
Kompistitarkastusten aikaa
11
280
Vastaukset
- Anonyymi
Sille tarkastajalle vihjeenä, että ottaa Kompostin käynnistettä matkaan. Jolla saa elvyttää kuolleen kompotin taas eläväksi.
- Anonyymi
Ei taida olla Haapavedellä yhtään, niin vihreää ja korkeasti koulutettua, joka kelpaisi tähän uuteen vaativaan kompostintarkastajan virkaan?
- Anonyymi
ja mitä vttua tuokin liittyi haapaveteen mikä tämän palstan aihe on
- Anonyymi
Haapaveellä on paljon niitä kompostia. Sietää tarkistaa!
- Anonyymi
Lapsia voi nyt pelotella… komposti setän tai tätin tulolla….
- Anonyymi
Siellä ne taitaa vuskata,kun on niin paljon rottia.
- Anonyymi
Tervetuloa tarkastuksille … kahveet kyllä tarjotaan !
- AnonyymiUUSI
Se on tarkistettava kaikenlaisten eliöitten varalta mm siimahäntäisten.
- AnonyymiUUSI
Semmoista kaverin puolesta kyselen mitä tapahtuu jos hän ei läpäise kompostitarkastusta?
- AnonyymiUUSI
Kun komposti menee läpi, voi sitä jatkaa. Kun ei mene läpi, on se aloitettava alusta.
- AnonyymiUUSI
Tarkistetaanko paskatunkiot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008960
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265508- 534661
- 914494
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663293Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621