HSY aloittaa kompostin tarkastukset toukokuussa - heinäkuussa tarkistetaan viitisensadasta kompostista niiden sisältöä ynnä toimintaa pääasiassa pääkaupunkiseudulla https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/41b8cb1e-6d4f-4f90-8a15-36a4f64fe57d
Kompistitarkastusten aikaa
11
326
Vastaukset
- Anonyymi
Sille tarkastajalle vihjeenä, että ottaa Kompostin käynnistettä matkaan. Jolla saa elvyttää kuolleen kompotin taas eläväksi.
- Anonyymi
Ei taida olla Haapavedellä yhtään, niin vihreää ja korkeasti koulutettua, joka kelpaisi tähän uuteen vaativaan kompostintarkastajan virkaan?
- Anonyymi
ja mitä vttua tuokin liittyi haapaveteen mikä tämän palstan aihe on
- Anonyymi
Haapaveellä on paljon niitä kompostia. Sietää tarkistaa!
- Anonyymi
Lapsia voi nyt pelotella… komposti setän tai tätin tulolla….
- Anonyymi
Siellä ne taitaa vuskata,kun on niin paljon rottia.
- Anonyymi
Tervetuloa tarkastuksille … kahveet kyllä tarjotaan !
- Anonyymi
Se on tarkistettava kaikenlaisten eliöitten varalta mm siimahäntäisten.
- Anonyymi
Semmoista kaverin puolesta kyselen mitä tapahtuu jos hän ei läpäise kompostitarkastusta?
- Anonyymi
Kun komposti menee läpi, voi sitä jatkaa. Kun ei mene läpi, on se aloitettava alusta.
- Anonyymi
Tarkistetaanko paskatunkiot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048