SDP on nyt 25,4%
SDP on reilut 25 prosenttia SUUREMPI kuin kok viimeisessä gallupissa.
9
118
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvältä näyttää
- Anonyymi
SDP on SUOMEN toivo
- Anonyymi
Gallupeja riittää, mutta vaalit ova 2 v päässä ja sitä ennen ehtii tapahtua monelaista.
- Anonyymi
Muuttuuko kokoomuslaisten valehteleminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuttuuko kokoomuslaisten valehteleminen?
Petteri luo uusia vaihtoehtoisia totuuksia.
Monistettu jo osalle eduskuntaryhmää.
- Anonyymi
Puoluekannatus se on aina ollut SDP:lle tärkeintä, talouden hoitaminen onkin ollut toissijainen asia. Sen takia tässä liemessä nyt ollaan. Oppositiosta on aina vuosi toisensa jälkeen löytynyt ratkaisu ja kansa uskoo vielä vappusatasiin.
No nyt kun SDP oli kuntavaali voittajissa voi Antti hoitaa asiat kaikille reilummin ja näin varmistaa voiton eduskuntavaaleissa, ikävä kyllä tyhjästä on hiukan huono jakaa reilummin kun ei voi ottaa rajoittamattomasti lainaa ihan noin vain.
saas nähdä kannatusluvut kahden vuoden päästä kun SDP joutuu muiden mukana karsimaan kunnallisia palveluja ja tekemään ikäviä päätöksiä joihin äänestäjät eivät välttämättä olekkaan kovin tyytyväisiä koska joudutaankin ehkä ottamaan reilummin eikä antaminen onnistukkaan.
Eduskuntavaaleihin on vielä kaksi vuotta ja sitten nähdään miten käy, moni asia muuttuu siihen mennessä. Ehkä jopa puolueiden kannatukset.- Anonyymi
SDP hoitaa orpoismin mokia.
- Anonyymi
Niin, entäs sitten??!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244