Kropastani?
Pidätkö sä mun
36
661
Vastaukset
- Anonyymi
En näe sitä niin vaikea sanoa.
- Anonyymi
Entä sinä minun? Nainen sivusta 🩷💫.🔥
- Anonyymi
Sulla hennapetteri on täydellinen kroppa
- Anonyymi
Pidän, hyvin kaunis ehkä jopa kuin muotoiltu.
- Anonyymi
😆😂🤣😅😪🥱😴
https://www.youtube.com/live/jc_-tAfJegw?si=gG8tvFga9Oc4Ikfv - Anonyymi
Tuu pian näyttään. Ihan varmasti miellyttävän näköinen. En eka tapaamisen aikana nähnyt sua rakas kunnolla. Lupaan koskettaa maagisella tavalla. Tehdä kaiken että noi höpsöt ajatukset haihtuu pois mielestäsi. Kelpaat mulle muista se kun rupeat nukkumaan haluan että unohdat kaiken turhan. Lähetän otsallesi lämpimän suukon sinne kauas. Nuku hyvin kultarakas. 🩷🤣💫🔥 Nainen sivusta
- Anonyymi
Aikuinen mies raapustelee itselleen tällaista. Kaikkea sitä näköö kun lukoo tjsp.
- Anonyymi
Huomenta liekkirakkauteni❤️🔥mies sivusta
- Anonyymi
Milloin sinä naiseksi olet muuttunut?
- Anonyymi
Todella viehkeä.
- Anonyymi
Kuka kenen useimmiten ulkonäössä jotain on mikä uteliaisuuden herättää
- Anonyymi
En arvioi sun kroppaa. Keho rauha. En pidä tuollaisesta käytösestä muutenkaan.
- Anonyymi
Ihana ☺️
- Anonyymi
Näytäpä miten, hieropa nännejä ja heiluta kieltä silleen villisti.
- Anonyymi
pidä hänen miehen kropasta paljon.
- Anonyymi
Ihastuin kokonaisuuteen. Aivoissa klikkasi. En ole tutustunut lähemmin vartaloosi mies mutta olisihan se mukavaa.
- Anonyymi
Ihanan miehen kroppa on aina ihana.
- Anonyymi
Ihanista ihanin 👩🍒🍒🍒🍒🍒🥰🥰🥰💋💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanista ihanin 👩🍒🍒🍒🍒🍒🥰🥰🥰💋💦
❤️
🔥
❤️
- Anonyymi
Mä suorastaan rakastan sitä. Varsinkin niitä napakarvoja ❤️🤭
- Anonyymi
Kasvaako jollain navassa karvoja? Vai yritätkö vaan täällä saada jonkun miehen (mun) näyttämään huonolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvaako jollain navassa karvoja? Vai yritätkö vaan täällä saada jonkun miehen (mun) näyttämään huonolle?
En yritä saada näyttää sua huonolta vaan hyvältä haniseni❤️😘
- Anonyymi
...hiirenpolusta puhumattakaan.
- Anonyymi
Olenhan minä havaintoja tehnyt, salaa vilkuillut vähän joskus, ihan vähän. Olet upea nainen ja niin uskomattoman kaunis. vkh.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta. 😁
🙃🙃🤫🙂🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta. 😁
🙃🙃🤫🙂🙂
- Anonyymi
Tottakai pidän. Sinulla on upea peppu ja isot rinnat. Mitä muuta voisi toivoa?
- Anonyymi
Lääh puuh
- Anonyymi
Laitanko rusketusvoidetta
- Anonyymi
Litteää vatsaa
- Anonyymi
Tiedoksi miehelle, että mä en kysele täällä tai missään muuallakaan kenenkään mielipidettä kropastani. Se ei ole täydellinen, mutta se on kohtuullisen terve. Mä pystyn tekemään asioita, joita haluan. Ja vaikka mun kroppa on kaukana täydellisestä, mihin mä ikinä menenkään, miehet kattelee mua. Ei kyllä tarvitsisi, jos multa kysytään.
- Anonyymi
nää on miehen alotuksia, sivusta naiselta
- Anonyymi
Tykkään kovasti kaivattuni kropasta, mutta kehtaako sitä täällä enää ylistää, etten ole liian tunkeileva ja riko rajoja. 🪑
Vanhempi nainen - Anonyymi
Tykkään tietysti, kokonaisuus näyttää silmääni mukavalta. Tärkeintä kuitenkin on yhteensopiva kiva luonne ja joustavat tavat elää.
- Anonyymi
Pidän hänen miehekkäästä kropasta, selvähän se.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425814
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753