vaikkei tuntematonta kai voi rakastaa. Muistan erilaisia asioita viime vuosilta. Esimerkiksi pakkasilman, kuun taivaalla ja pitkän pitkän kaipauksen.
Tai ehkä olen vain hullu.
Mille sinä tuoksut rakkaani
mille sinä tuoksut
Mikä on luontosi
kun seisot edessäni paljaana
Yön hämy ympäröi minua
kun katson sinua
olet niin lähellä
että kuulen luidesi liikkeen
Mille sinä tuoksut rakkaani
mille sinä tuoksut
Uskon että rakastat minua nainen
17
590
Vastaukset 17
- Anonyymi
Huhhuh, olipa upea teksti. Oikeasti! 🤩
- Anonyymi
Kiitos 😅
t.ap
- Anonyymi
Voit olla oikeassa.
- Anonyymi
Olen etsinyt sinua koko ikäni.
https://youtu.be/me3Jobzmo7w?feature=shared - Anonyymi
Olet oikeassa tuntematonta ei voi rakastaa, mutta omia mielikuviaan voi.
- Anonyymi
Itseasiassa sinä olet väärässä.
Ikävä kyllä, tuntematonta voi rakastaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa sinä olet väärässä.
Ikävä kyllä, tuntematonta voi rakastaa.No niin voikin.
- Anonyymi
Luut ja tuoksut. Kyllä tossa äijä pistänyt parastaan 😂
- Anonyymi
Tuo luiden liikkeen kuuleminen on aidosti ihan mieletön kielikuva. Tällä palstalla kukaan ei ole päässyt vastaavaan runoissaan.
Terv. kirjallisuustieteitä lukenut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo luiden liikkeen kuuleminen on aidosti ihan mieletön kielikuva. Tällä palstalla kukaan ei ole päässyt vastaavaan runoissaan.
Terv. kirjallisuustieteitä lukenut(Ja mielettömällä tarkoitan siis mielettömän upeaa, jos joku ei tuosta sitä ymmärtänyt.)
- Anonyymi
höpötystä
- Anonyymi
Olemmeko kokeneet nuo muistot yhdessä?
- Anonyymi
Aloittajan teksti osuu kyllä jotenkin minuun. En enempää kerro.
- Anonyymi
Onpa ihana!
- Anonyymi
Salainen ase on tuoksuni ja polvet kyllä välillä paukahtelevat🤔
- Anonyymi
Muistan kun kerroit kirjoittavasi runoja. Olet herkkä. Kuvittelit minut kai kylmäksi. Olit väärässä. Minulla oli syyni olla sekaisin. En vain luottanut sinuun tarpeeksi kertoakseni kaikkea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.134744Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48622- 70619
- 81561
- 39529
- 46500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36465- 21458
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449- 90407
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36391Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80385Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.84375- 13375
- 29374
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain63362- 20357