vaikkei tuntematonta kai voi rakastaa. Muistan erilaisia asioita viime vuosilta. Esimerkiksi pakkasilman, kuun taivaalla ja pitkän pitkän kaipauksen.
Tai ehkä olen vain hullu.
Mille sinä tuoksut rakkaani
mille sinä tuoksut
Mikä on luontosi
kun seisot edessäni paljaana
Yön hämy ympäröi minua
kun katson sinua
olet niin lähellä
että kuulen luidesi liikkeen
Mille sinä tuoksut rakkaani
mille sinä tuoksut
Uskon että rakastat minua nainen
16
572
Vastaukset
- Anonyymi
Huhhuh, olipa upea teksti. Oikeasti! 🤩
- Anonyymi
Kiitos 😅
t.ap
- Anonyymi
Voit olla oikeassa.
- Anonyymi
Olen etsinyt sinua koko ikäni.
https://youtu.be/me3Jobzmo7w?feature=shared - Anonyymi
Olet oikeassa tuntematonta ei voi rakastaa, mutta omia mielikuviaan voi.
- Anonyymi
Itseasiassa sinä olet väärässä.
Ikävä kyllä, tuntematonta voi rakastaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa sinä olet väärässä.
Ikävä kyllä, tuntematonta voi rakastaa.No niin voikin.
- Anonyymi
Luut ja tuoksut. Kyllä tossa äijä pistänyt parastaan 😂
- Anonyymi
Tuo luiden liikkeen kuuleminen on aidosti ihan mieletön kielikuva. Tällä palstalla kukaan ei ole päässyt vastaavaan runoissaan.
Terv. kirjallisuustieteitä lukenut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo luiden liikkeen kuuleminen on aidosti ihan mieletön kielikuva. Tällä palstalla kukaan ei ole päässyt vastaavaan runoissaan.
Terv. kirjallisuustieteitä lukenut(Ja mielettömällä tarkoitan siis mielettömän upeaa, jos joku ei tuosta sitä ymmärtänyt.)
- Anonyymi
höpötystä
- Anonyymi
Olemmeko kokeneet nuo muistot yhdessä?
- Anonyymi
Aloittajan teksti osuu kyllä jotenkin minuun. En enempää kerro.
- Anonyymi
Onpa ihana!
- Anonyymi
Salainen ase on tuoksuni ja polvet kyllä välillä paukahtelevat🤔
- Anonyymi
Muistan kun kerroit kirjoittavasi runoja. Olet herkkä. Kuvittelit minut kai kylmäksi. Olit väärässä. Minulla oli syyni olla sekaisin. En vain luottanut sinuun tarpeeksi kertoakseni kaikkea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585524KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953547Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182358Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222355Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91138- 1021038
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621017Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181002Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79955- 80947