Hei 70 plussalaiset !

Anonyymi-ap

Matkustatteko "lomille" kesällä, vaikka olettekin lomilla koko ajan ?
Onko teillä kivoja kesäsuunnitelmia ?

31

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On. Suunnitellaan menoa katsomaan Pyynikin kesäteatteriin katsomaan tuntematon sotilas. Yksin aion mennä Taalintehtaan jazz-tapahtumaan Taalintehtaalle. Voisi tehdä myös autokierroksen lapsuuden maisemiin, viime kesänä tein. On hyvä joskus muutama päivä käyttää menneisyyden muistelemiseen ja omalta osaltani kunnioittamiseen ja kiitokseen. Yhdet lavatanssit pitää renkuttaa. Ja oman alueen kesäteatteriesitys, tottakai.
      Katsoin E-Suomen kaikki teatterit, mainioita esityksiä luvassa, laitan tähän yhden, mahtaa olla huumoria: Rantaan huuhtoutui Danny.
      "Muistinsa menettänyt ja läpimäräksi kastunut iskelmätähti päätyy kahden siskoksen hoiviin. Danny ei tiedä kuka on, siskokset eivät haluaisi kertoa, mutta tunnistaako joku kylän asukas hänet? Musiikkipitoinen fiktiivinen komedia sijoittuu 70-luvulle ja maaseudulle."
      https://kesateatterit.fi/sipoo-sipoon-teatteri/

• Anonyymi

Multialle tulen kirpparikierroksella kulkiessani,jospa lämpimiä sämpylöitä teekupillisen kera olisi tarjolla

• Anonyymi

Lähden "mökilleni" ulkomaille kuten joka kesä. Osan kesää vietän Suomessa.

• Anonyymi

Kesällä pois Suomesta? Järjetöntä!

• Anonyymi

Politiikka on ainoa mikä täällä kiinnostaa eikä se ole ollenkaan huono
      asia. Päinvastoin. Mihinkään muuhun aloitukseen ei vastaa juuri
      kukaan ja sitten persut vinkuu . . . ettei muita aloituksia mahdu.

• Anonyymi

Enemmän täällä on aloituksia, joissa persu kieltää kirjoittamasta yhteiskunnallisista
        asioista kuten politiikasta ja se johtuu tietysti siitä, että persu ei kestä PS:n rajua
        putoamista minipuolueeksi, mutta mitä aloitukseen tulee niin ei ole muuta
        suunnitelmaa kesäksi kuin tavata muutamia sukulaisia ympäri Suomen. Kesällä on
        mukavampi matkustella.

• Anonyymi

Missä ne persut vinkuu? En minä kuule mitään vinkumista. Ehkä sinulla vain on tinnitusta.

• Anonyymi

Varmaan työlästä, kun persut vinkuu korvien välissä yötä päivää :)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä ne persut vinkuu? En minä kuule mitään vinkumista. Ehkä sinulla vain on tinnitusta.

Yksi persu vinkuu kuin sika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän täällä on aloituksia, joissa persu kieltää kirjoittamasta yhteiskunnallisista
        asioista kuten politiikasta ja se johtuu tietysti siitä, että persu ei kestä PS:n rajua
        putoamista minipuolueeksi, mutta mitä aloitukseen tulee niin ei ole muuta
        suunnitelmaa kesäksi kuin tavata muutamia sukulaisia ympäri Suomen. Kesällä on
        mukavampi matkustella.

"tavata muutamia sukulaisia"

Vieläkö ne jaksavat kuunnella sinua ?

Epäilen kyllä, että olet täällä palstalla kuten viime kesänäkin.

• Anonyymi

Ai, moititko itseäsi?

• Anonyymi

Juhannusviikolla menen Saimaan rannalle ruikuttamaan ja heinäkuussa on oopperailta Olavinlinnassa. Lisäksi on aikomus käydä Rautjärvellä Simo Häyhä-museossa Miettilässä.

• Anonyymi

Ei jaksa mitään matkustelua, en ole koskaan jaksanut, mikään ei voita kotioloja.

• Anonyymi

Kyllä pari muutaman päivän reissua on suunnitelmissa, toinen ystävän luo toiselle puolelle maata ja toinen sitten toisaalle hotellireissu

• Anonyymi

Hyvä suunnitelma.

• Anonyymi

Tänä kesänä en lähde ulkomaille, ajattelin kierrellä näissä lähiympäristön eli Helsingin omissa nähtävyyksissä. Käydä Korkeasaaressa, Suomenlinnassa, ehkä Luonnontieteellisessä museossa... Ulkoilla puistoissa ja lähimetsissä. Ottaa vain kotipihalla aurinkoa.

• Anonyymi

Kyllä kotimaassa riittää nähtävää ja koettavaa.

• Anonyymi

Ensimmäinen matka jo takana. Pyrähdin Krakovassa. Lentoasemalla on vähän sompaamista lakon takia, Finnair hommasi toisen firman koneen, mutta kyllä sekin hyvin kotiin toi, vaikka vähän myöhemmin.

• Anonyymi

Käy Kolilla, vaihteeksi.

• Anonyymi

Kesä on kiva viettää Suomessa. Minulla on pienessä merenrantakaupungissa ns. kakkosasunto ja siellä vietän koko kesän, toki talvellakin siellä käyn silloin tällöin kun kaipaan maisemanvaihdosta lyhyemmän matkan takaa.

• Anonyymi

Kunhan uimavedet lämpenis kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan uimavedet lämpenis kunnolla.

Minä taas en ui ollenkaan, monen vuoden talviturkki yllä kuljen kesästä toiseen, joten en tarvitse lämpimiä vesiä, riittää kun on lämmintä ja sateetonta keliä.

• Anonyymi

Kesästä voi nauttia vaikkei matkustaisi mihinkään fyysisesti, mielikuvissaan vain.

• Anonyymi

Nautin tästä kesästä pienellä rahalla omissa lähiympyröissäni. Aion käydä paikkakuntani eli Stadin eri kulttuuripaikoissa eli tapahtumissa. Kuten Korkeasaaressa ja Suomenlinnassa.

• Anonyymi

Suakki on hieno paikka.

• Anonyymi

Eipä juuri matkustella, se juna meni jo niin sanotusti eli nuorempana tuli matkusteltua kun se vielä kiinnosti ja jaksoi jonotella eri lentokentillä tai juna-asemilla ja sieti niitä ihmismassoja ja turistirysiä.

Nykyisin lomaillaan mökillä toukokuusta lokakuuhun ja se tuntuu todellakin lomalta kerrostaloasumisen jälkeen. Ja jos tulee halu ihmisten ilmoille tai vaikka torikahville, mökiltä pääsee helposti kaupunkiin.

Aikuisten lasten luona käydään Etelä-Suomessa pari kertaa kesässä ja voi olla, että keksitään jonkin sortin pikkulomanen Juhannuksen ajaksi, siis ei mökkiä vaan esim. patikointia ja kotimaan matkailua Pohjois-SUomeen

• Anonyymi

Lähi-pubin kesäterassi houkuttaa.

• Anonyymi

Rippijuhlat tiedossa, matkaa parisataa km. Muuten en ehkä matkustele kuin Tampereelle :) pari km.

• Anonyymi

" vaikka olettekin lomilla koko ajan ?"

Ai et eläkkeellä oloko on lomaa ?

No ei minusta, niin kauan kun jaksoin remppasin asuntoa,
      ja nyt toista vuotta "lomailua" asunnon ja sairaalan väliä.

Tuo "lomailu" jatkuu jopa vaiken tahtoisi.

• Anonyymi

Onhan äniitä suunnitelmia vaikka miten paljon serkkujen luokse , velipojan luokse tuttavien luokse jotka asuvat satojen kilometrien päässä. Mutta matkassa ” Mutta”
      Itse sn oikein haluaisi niin pitkiä matkoja ajaa itse kon on monia satoja kilometrejä , ja yksikseni ollut jo monta vuotta . Ennen oli parempi kun mies , eli noin saatiin vaihtaa kuskinpaikkaa tasaisin väliajoin
      Joten nähtäväksi jää tuleeko kesäloma olemaan kotona vai jaksaako sitä reissata yksin .
      Kuulemma tulossa intiaani kesä sanoivat jossain ohjelmassa missä puhuttiin näistä epävakaisista ilmoista

• Anonyymi

Ei jaksa enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe