Enää aidosti musta välittää ja olla tukena
Tuntuu ettet halua
18
373
Vastaukset
- Anonyymi
Mustasta en väliyä mut valkonen välittää
- Anonyymi
Kyllä haluan.
- Anonyymi
Miksi mä olettaisin että joku vieras ihminen haluaisi tukea mua 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
On kans kaks hassua Villeä siinäkin jengissä! Mä oon niin rakastunut seiniin. 😍
- Anonyymi
No onhan politiikoillakin tukijansa. Ei siellä kaikki tukijat henkilökohtaisesti kaikkia tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan politiikoillakin tukijansa. Ei siellä kaikki tukijat henkilökohtaisesti kaikkia tunne.
Mitä sitä turhaan tutustumaan mihinkään aiheeseen tai kyseenalaistamaan kuulemaansa, mitä eksoottisempaa puhetulvaa sen ihanampaa, eikö se toisilla näin mene?
- Anonyymi
Minun pitää lainata äidiltäni kasettisoitin, jotta voimme kuunnella nuoruutemme lempikappaleita yhdessä.
Todellakin voi tuntua tuolta viiden aikaan aamuyöllä. - Anonyymi
Älä kaadu nyt uskonpuutteeseen.
- Anonyymi
Ei yksipuolisesti jaksa.
- Anonyymi
Ootkohan J•••e.
- Anonyymi
Itse ajattelen että vaikka joskus on jokaisella huonoja päiviä, rakastamaansa ihmistä pitäisi kohdella oikeudenmukaisesti ja puhaltaa yhteen hiileen, osoittaa hellyyttä, arvostaa ja huomioida.
- Anonyymi
Mitä tukea olisit palstasetä vailla- kaaritukia, maataloustukia, tukisukkaa jotain muuta?
- Anonyymi
Vertaistukea 💊
- Anonyymi
Muistathan, kuinka niin
Silloin kun me kohdattiin
Aina toistemme seurassa olla luvattiin
Tunsin sen, enää en
Yksin voi vaeltaa
Yhteinen onni kun odottaa
Käymme yhdessä ain
Käymme aina rinnakkain
Vaikka esteitä on
Joskus tiellä kohtalon- Anonyymi
Näin se oli Alku huuma on valtavaa.
- Anonyymi
Hänelle sanoisin: aina, ihan aina tukena. Milloin vain, mitä vain tarvitseekin. Välitän enemmän kuin..hän ei edes tiedä.
- Anonyymi
Pistit mut tylysti 🗑
- Anonyymi
tarviit jo penistukea?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1505902
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603378- 442980
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763