Juu, elo/syyskuussa lähdössä Antalyaan, ja en löytänyt kuin yhden kysymys/vastauksen siihen, että minkälainen paikka, minne kannattaa mennä, minkälaista porukkaa liikenteessä, mikä/missä halpaa/kallista jne.... Pliis, jos ootte käyny, kertokaa!
Antalya???
3
939
Vastaukset
- jonne
Olen ollut kaksi kertaa´. Antalyassa on suurkaupungin meininki. Keskusta on vilkas ja siellä ostokset on paras tehdä isossa bazaarissa.
Menomestat keskittyy keskustaan. Kaksi ranta-aluetta. Lara hiekka ja Konyaalt on mukulakiviranta.
Kulkeminen onnistuu Dolmuksilla niinkuin Turkissa aina, mutta siellä niitä on hirveästi ja ajavat tiettyä reitteijä. Tsekkaa oppaalta numerot, jolla pääset hotellilta keskustaan ja samalla tietysti pääse takasin. Pysähtyvät käden heilautuksella. - nisse
Oltiin Antalyassa viime kesänä ja mennään taas ensi viikolla. Oli mukava kaupunki, kun haluttiin nähdä muuta kuin turistikolosseja. Vanha kaupunki on kaunis ja satama-alue romanttinen. Tällä kertaa mennään Tuvana-hotelliin, joka sijaitsee sataman luona ja vanhassa kauoungissa. Viime klerralla oltiin kanssa ihan ok lägenhetshotellissa, mutta nyt haluttiin mennä juuri vanhaan kaupunkiin, kun kuitenkin oltiin siellä joka ilta syömässä ja kävelemässä. Muuten on mainostamisen arvoinen ravintola 7 Mehmet. Se on lähellä Konyalti-rantaa. Se on hyvin luksusravintolan tyylinen, iso paikka, jossa on hyvä palvelu ja todella herkulliset ruoat. Käsittömättömän edulliset hinnat ruokatasoon verrattuna. Siellä saa samalla hinnalla illallisen kuin turistipaikoissa keskellä kaupunkia.
Migros-ostoskeskus on kanssa käymisen arvoinen. Se on myös samalla suunnalla kuin 7 Mehmet. Siellä ei tarvi tingata hinnoista, kun ainakin minä olen huono tinkaamaan. Siellä on paljon liikkeitä, ja jonkun verran halvempia tuotteita kuin Suomessa. Mavi-merkkisiä vaatteita on paljon ja ne ovat huomattavasti halvempia Turkissa kuin kotona.Mutta nyt kun olette taasen menossa, tarkkailkaapa hintoja, onko ne nousseet niin paljon kuin on ollut puhetta. Lisäksi jos jaksat, niin kirjoittele reissun jälkeen lisää vinkkejä minne siellä kannataa suunnata ostokosille/illalla/syömään jne. Tulen itse menemään sinne vasta elokuun lopussa, joten aikaa on. Asun muuten Talya -hotellissa, onko siitä kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055