Nurmeksen keskustaan olisi tarpeellista saada kahvibaari, vaikka pikku purtavineen, varsinkin viikonloppuisin jää kahvit juomatta, kun ei ole avointa paikkaa. Kesä tulossa ja toivottavasti turistitkin ovat tulossa tutustumaan kauniiseen kahden järven välissä olevaan kaupungin keskustaan ja etenkin puu Nurmekseen. Levähtäessä kupponen kahviakin olisi varmaan paikallaan, jos jostakin vain saisi tutustumisen välissä. Nurmes-Hovi jos alkaisi toimimaan, niin siinä olisi jo rakennustyyliltään historiallinen paikka, ja monelle myös muistojen ravintola.
Kahvipaikka
14
172
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
ABC lla on kahvimahdollisuus, niin ja kommeita ukkoja.
- AnonyymiUUSI
Tosihyvä idea! Paikan vuokra sanotaan nyt 2000 ekee kk. Viikolla ei riittäisi asiakkaita. La ja su heräät 0400 leipomaan niitä pullia ja munkkeja, laittamaan paikkoja siistiksi. Ympäripyöreet päivät.
Viikonloppuna käy ehkä korkeintaan 10 asiakasta, niistäkin 5 haluaa santisikupin kahvia ILMAISEKSI ja kun ei saa alkaa valitus, että paskakahvila!
Tästä voit laskea sitten rinta rottingilla kannattiko? Viikon tulot ehkä 50 ekee ja siitä verot ja kulut pois. Plus tietysti vuokrat, sähköt yms. Jos on oikeen hyvä kuukausi niin ei tee tappiota kun noin 2500 ekee per kk, eikä tässä ole vielä laskettu omalle työlle mitään hintaa. Talvisin tietysti huonompi, koska ei saisi edes niitä kymmentä asiakasta!
Tässä olisi nyt hyvä paikka reipaalle yritäjälle, tervetuloa Nurmekseen!- AnonyymiUUSI
Noinhan se menee. Nurmeksessa. Alkaisi heti valitus, että ihan skeida kahvila, liian kallista, kahvi laihaa yms. vaikka koskaan ei edes asioida koko paikassa.
Sitten valitetaan kun ei ole kahvilaa. Nurmeksessa on ihan turha alkaa yrittäjäksi! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se menee. Nurmeksessa. Alkaisi heti valitus, että ihan skeida kahvila, liian kallista, kahvi laihaa yms. vaikka koskaan ei edes asioida koko paikassa.
Sitten valitetaan kun ei ole kahvilaa. Nurmeksessa on ihan turha alkaa yrittäjäksi!Ikävä todeta, mutta tottahan tuo on ☝
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten valitetaan kun ei ole kahvilaa. Nurmeksessa on ihan turha alkaa yrittäjäksi!Jos pääsee kaupungin kummiyrittäjäksi ja ELY- Keskuksen toimintatuet päälle.
Kyllä pärjää🤑🤑🤑🤑.
- AnonyymiUUSI
Vanhanaikaista tollaset kahvila ideat. Ei kansalaiset halua nykyaikana istua kahviloissa ja keskustella toisten lajitovereiden kanssa kasvotusten. Nyt tuijotetaan vai puhelimen näyttöä yökaudet....
- AnonyymiUUSI
On nähty myös erittäin kauniita Naisia.
- AnonyymiUUSI
Penan pupissako? 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Penan pupissako? 🤔
Ei kun puhelimessa.
- AnonyymiUUSI
ABC:llä on kommeita härkiä menkää sinne, hiki haisee ja polkka soi.
- AnonyymiUUSI
MunaMartat kokoontuu ABC.llä. Voit kuulla edellisen illan ja yön mehevimmät juorut🤣🤣.
- AnonyymiUUSI
Minä juon ainakin kahvini kotona..
- AnonyymiUUSI
Minä olen niin köyhä, ettei ole varaa kahviin. Joudun tyytymään veteen 🫤
- AnonyymiUUSI
Laadukas konditoria jos on niin kyllä siinä kävijöitä on.
Mutta jos örinän perään on enempi ja niistä saa vielä kiksijä, niin siinä tapauksessa ABC
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156