Mitä uskot sinun

Anonyymi-ap

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina

95

1131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Lähdemme tuu täysin eri suuntiin .
      Pitää etsiä uusi oikeasti pitkä kaivattu !

• Anonyymi
        UUSI

Jos sitä haluat

• Anonyymi
      UUSI

Törmätään ensi viikolla siellä. Sanon ujosti moi ja kävelen ohi sydän pamppaillen ja verta vuotaen.

• Anonyymi
        UUSI

Taasko sul on menkat 😅

• Anonyymi
        UUSI

Jospa vaan otan riskin ja katon mitä vastaat. En mä voi jatkaa tällä tapaa että huomaan että oot kiinnostunut mutta en uskalla rikkoa jäätä ja katsoa mihin se vois johtaa. Ehkä vaan eniten pelkään että kun molemmat on niin jännittyneitä toisten seurassa, niin jos vastaatkin kieltävästi kun menet niin lukkoon tilanteesta. En ite nimittäin vaivaa sen jälkeen enää jos kerran sanot ei.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa vaan otan riskin ja katon mitä vastaat. En mä voi jatkaa tällä tapaa että huomaan että oot kiinnostunut mutta en uskalla rikkoa jäätä ja katsoa mihin se vois johtaa. Ehkä vaan eniten pelkään että kun molemmat on niin jännittyneitä toisten seurassa, niin jos vastaatkin kieltävästi kun menet niin lukkoon tilanteesta. En ite nimittäin vaivaa sen jälkeen enää jos kerran sanot ei.

Sama

• Anonyymi
        UUSI

Olen rohkea ja joku päivä pyydän sua kahville. Jos sanot ei, niin en siitä loukkaannu. - sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taasko sul on menkat 😅

Erittäin lystikkäitä nämä sinun yksinpuhelusi, palstasetä. Onko naisten mensut todella niin kiinnostava aihe sinulle? Äitis ois saanu seurata tarkemmin kiertoa ns

• Anonyymi
        UUSI

Miks tollee ,onko joku mikä estää paremmin tutustua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen rohkea ja joku päivä pyydän sua kahville. Jos sanot ei, niin en siitä loukkaannu. - sivusta

Pistä sumppi pihiseen ,tulee se.

• Anonyymi
        UUSI

Ei törmätä, en tuu enään sinne.

• Anonyymi
        UUSI

Missä törmätään ?

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saunoiksemme.

Saunomiksemme.

• Anonyymi
      UUSI

Nähdään eräässä ja paikassa ja mennään kahvilaan juttelemaan.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä olis kiva 🩷

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä olis kiva 🩷

Ja toteutuukin.

• Anonyymi
      UUSI

Ollaan oltu nyt paljon yhdessä. En kesänä naimasiin😁💕💖

• Anonyymi
      UUSI

Matto saattaa lähteä ☺️

• Anonyymi
      UUSI

Ehkäpä päästäis vihdoinkin rakastelee

• Anonyymi
        UUSI

Missä se tapahtuu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä se tapahtuu

Jos on kysymys, niin loppuun tulee kysymysmerkki??????

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä se tapahtuu

Mun luona

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mun luona

Milloin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin

Ei sua palstagubbe kukaan ole tulossa panemaan. Aivan muita juttuja kyllä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on kysymys, niin loppuun tulee kysymysmerkki??????

Tuolla yhdellä naisella ei koskaan tule kysymysmerkkiä kysymyslauseeseen. Siitä tiedän, että ei ole minun kaivattu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin

Sit, ku aika on oikea. En osaa vielä sanoa,ku en tiedä sitä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sua palstagubbe kukaan ole tulossa panemaan. Aivan muita juttuja kyllä

Mutta kovasti se sitä vaan haluaa🤣

• Anonyymi
      UUSI

Aikaikkuna sulkeutuu. Se tarkoittaa sitä, että tilanne ratkeaa suuntaan tai toiseen. Jos vielä syksyllä nähdään, uskon, että molemmat on jo päässyt tästä yli.

• Anonyymi
        UUSI

Yhdessä sovitte aikaikkunan?

Vai onko kuitenkin niin, että se toinen osapuoli ei ole siitä edes tietoinen koska tuo on kaikki vain omassa päässäsi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai onko kuitenkin niin, että se toinen osapuoli ei ole siitä edes tietoinen koska tuo on kaikki vain omassa päässäsi?

Se voi hyvinkin koskea näitä palstaäijän kelailuja, ystävä netissä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, mutta se on fakta. Mä toivon, et jos ei nähdä, nää tunteet kuihtuu, koska tää tuntuu nyt aika pahalta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, mutta se on fakta. Mä toivon, et jos ei nähdä, nää tunteet kuihtuu, koska tää tuntuu nyt aika pahalta.

Niin sinulla on palstasetä aina joku määrittemätön synnytystuska päällä

• Anonyymi
      UUSI

Varmaan kierretään vähän kaukaa ja yritetään käyttäytyä normaalisti.

• Anonyymi
      UUSI

Yhyy, en mitään. Odottelen syksyä, jos sitten jotain...

• Anonyymi
      UUSI

Pallo on hänellä, vai onko sittenkään.. Joko käyttäytyy vihdoin kuten aikuinen mies tai voi unohtaa iäksi

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

En haluaisit ohjeistaa, että mikä mun mielestä olisi oikein ja vähintäänkin kohtuullista.

• Anonyymi
      UUSI

Fyysistä lähentymistä. Henkinen yhteytemme ei riitä enää kauaa.

• Anonyymi
        UUSI

...pelkästään siis.

• Anonyymi
      UUSI

Joskus asiat on niin ettei se ole mahdollista ja olisihan tuo tapahtunut aikaa sitten jo, jos olisi niin ollut tarkoitettu.

• Anonyymi
        UUSI

Kenelle vastasit?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle vastasit?

Aloitukseen vastasin/kommentoin omat ajatukseni.

• Anonyymi
        UUSI

Jarruttelua molemmilta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitukseen vastasin/kommentoin omat ajatukseni.

Siis ALOITUKSEESI, gubbe.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ALOITUKSEESI, gubbe.

Niinpä. Koittakaa nyt jo vaan uskoa tämä.

• Anonyymi
      UUSI

En osaa ennustaa tulevaa. Tietenkin toivon tapaamista kahdestaan, keskustelua, lähentymistä. En tiedä missä, miten ja milloin tämä voisi tapahtua.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt kun on nähty. Niin en tiedä.

• Anonyymi
        UUSI

Muuttuiko fiilikset?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muuttuiko fiilikset?

Tavallaan tai voimistui. Nyt enemmän sekaisin kuin aiemmin.

• Anonyymi
      UUSI

Mulla on semmonen olo ekaa kertaa pariin kuukauteen että ensimmäinen halaus odottaa jossain nurkan takana, jos sellainen tilaisuus tulee kahden. Sitten sovitaan että jutellaan jossain aamusta iltaan. 🙄

• Anonyymi
      UUSI

En usko tapahtuvan mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Ei tapahdu varmaan mitään, vaikka olisihan se ihanaa. Ainakin haaveissa. Tosielämä vähän muuta.

• Anonyymi
      UUSI

Minä uskon että olen monen tuntemani ihmisen, en kaikkien, muutosten vaiheissa ja osa jo tapahtunut, eli uusia ihmisiä tulee kaikkien elämään, niin aikuisia kuin lapsia, myös perheen lisäystä. uusia juttuja työelämään, matkoihin, harrastuksiin, myös ihmisuhteisiin ja eri syvyyksin. On aika vaikea aika varsinkin maailmassa ja monen taloudessa, joten monet muutokset tuovat varmasti positiivisia asioita monen elämään.

• Anonyymi
      UUSI

Ollaan siellä, kuten ennenkin. Muuta ei tapahdu.

• Anonyymi
        UUSI

Ei me pystytä kovin kauan enää vaan olemaan. On sietämätöntä muuten. sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sama

• Anonyymi
        UUSI

Siis missä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä. Jos nää tunteet on molemminpuoliset, me seotaan kohta. Ainakin mä sekoon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne on molemminpuoliset ja helkkarin vahvat. Jopa mun pelkuruus on väistymässä koska sydän sanoo että nyt vittu viet asioita eteenpäin tai kärsit kun et saa mitään aikaseks

Mieheltä nuoremmalle naiselle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla sekoaminen on jo tapahtunut. En mä meinaa kestää näin vahvoja tunteita, vaan kestettävä on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne on molemminpuoliset ja helkkarin vahvat. Jopa mun pelkuruus on väistymässä koska sydän sanoo että nyt vittu viet asioita eteenpäin tai kärsit kun et saa mitään aikaseks

Mieheltä nuoremmalle naiselle

Olisitpa hän.

Naiselta vanhemmalle miehelle

• Anonyymi
      UUSI

Koska asioita on tapahtunut, ne vaikuttavat siihen että asioita tapahtuu edelleen, meidän välillä. Jos tapahtuu riittävästi, puheyhteys on pakko avata. En tiedä millä aikavälillä tämä tapahtuu. Ja mihin suuntaan tapahtumat etenevät. Lähentymiseen vai etääntymiseen. Mun kohdalla työ on ainoa avain.

• Anonyymi
      UUSI

En jaksa enää uskoa, että mitään edistymistä tapahtuu. Hän ei varmaankaan sitten ollut kiinnostunut, tai ei ollut sitä tarpeeksi tehdäkseen asioille jotain. Minä olen ollut liian arka ja epävarma hänen suhteensa koko ajan, joten ei voi muuta kuin antaa periksi. Kohta ei enää olla tekemisissä niin tämä katkeaa viimeistään siihen.
      n>m

• Anonyymi
        UUSI

Pienellä vihjeellä voit muuttaa kaiken. Tietysti jos et halua olla tekemisissä, niin sitten.
        Älä tee mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pienellä vihjeellä voit muuttaa kaiken. Tietysti jos et halua olla tekemisissä, niin sitten.
        Älä tee mitään.

Tietenkin haluan olla tekemisissä jatkossakin, mutta en näin, vaan läheisemmin. Tämä mitä nyt on, on kuluttavaa, vain katsella ja jutella niitä näitä tai olla vaan hiljaa, kun ei voi sanoa mitä sydän tuntee eikä koskea ja olla lähempänä kuin on suotavaa.

Mikä se pieni vihje voisi olla? Jos tietäisin, että toinen on kiinnostunut ei mikään pidättelisi..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin haluan olla tekemisissä jatkossakin, mutta en näin, vaan läheisemmin. Tämä mitä nyt on, on kuluttavaa, vain katsella ja jutella niitä näitä tai olla vaan hiljaa, kun ei voi sanoa mitä sydän tuntee eikä koskea ja olla lähempänä kuin on suotavaa.

Mikä se pieni vihje voisi olla? Jos tietäisin, että toinen on kiinnostunut ei mikään pidättelisi..

Nämä naisenaesiintymistekstit for dummies on kyllä niin surkuhupaisaa liihottelua

• Anonyymi
      UUSI

en tiedä mutta nuo keski-ikäiset ja vanhemmat ahdistaa tosi paljon. Tulisko ne pian jo, ne mitä kytätään? Tiedän tehdä suunnitelmat, oletko ihan varma tästä paikasta? vaikea myydä pois, ja koko ajan yrittävät siihen niiden juttuun mukaan. on sitä muuallakin, mutta juuri nyt ainakin ahdistaa niin paljon. Kyllä se armas helpottaa kun pääsee välillä pois, mutta nyt oikein oksettaa.

• Anonyymi
        UUSI

Otappa palstasetä Jetroom tai johonkin muuhun kiinteistökuninkaaseen yhteyttä, kyllä myyvät pois vaikka ladonoven

• Anonyymi
      UUSI

alkaa seuraa mua somes ku palaan sinne

• Anonyymi
      UUSI

yritetään asua täällä muutama vuosi, vuokralle tämä menee helposti jos ei kaupaksi ja jos ei viihdytä. tämä on ollut niin hirveää mutta olisi ollut muuallakin.

• Anonyymi
      UUSI

Hän voi miettiä ihan keskenään että odotteleeko tälläinen nainen miestä joka ei emotionaalisesti tai muutenkaan ole saatavilla. Touhutkoon tyttöjen kanssa kuten tähänkin asti ✌️

• Anonyymi
        UUSI

Se on näin

• Anonyymi
      UUSI

Katsellaan jos vaikka vastaisi ensin viestiini🙏

• Anonyymi
        UUSI

Missä viesti luuraa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä viesti luuraa?

nii just

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä, olin viikon ilman kahvia, nyt join eilen ja toissapäivänä. Se on aivan vitsin iso muutos ja asia tässä maassa, ja henkilökohtaisella tasolla kun joutuu tavallaan opettelemaan elämään uudestaan. Huomisesta en tiedä, jatkuuko kahvin lipittäminen, toivottavasti ei, koska olen vähän semmoinen ihminen, joka on muutenkin tuolla jossain.
      Semmoinen käsitys on, että kaivattu siis juo kahvia. Miten sen sais selitettyä, että rakastelukin voisi olla parempaa ilman kahvia, koska nekin on vielä aika kaukaisia juttuja.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki maailman ihanimmat asiat, jos kaikki menee hyvin.

• Anonyymi
      UUSI

Kohdataan ja ollaan tekemisissä, mutta en voi paljastaa hänelle mitään.
      Hän ei tiedä ja kaikki jatkuu ennallaan.

• Anonyymi
      UUSI

Jatkan rakastamista ja hän luultavasti huomaa sen jostain vaikken näytä, ja pitää minua naurettavana.

• Anonyymi
      UUSI

Ei mitään, koska nyt hän sanoi ettei halua seurustella. Se on sama kuin ei kiinnosta ja pääsee korkeintaan friend zonelle.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kyllä tapahdu yhtään mitään. Meni sukset ristiin koronan aikana.

• Anonyymi
      UUSI

Väliin tulee korkeintaan majoneesi.

• Anonyymi
      UUSI

Toivoisin että naurettaisi hieman liian vapautuneesti mutta löydettäisi kuitenkin se yhteinen lanka ja tunnetila, millä olisi helppo johdattaa kahta aikuista eteenpäin.
      https://www.youtube.com/watch?v=9aC5HczJ294

• Anonyymi
      UUSI

Murha mutta tapoksi menee.

• Anonyymi
        UUSI

Meinaat ikäänkuin keventää tästä? Minussa on varmaan se tyyppivika ku naurattaa tällaiset

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaat ikäänkuin keventää tästä? Minussa on varmaan se tyyppivika ku naurattaa tällaiset

Todetaan ettei se ollu suunniteltu vaan hetkessä elettyä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Todetaan ettei se ollu suunniteltu vaan hetkessä elettyä.

No niin -olet siis sellainen spontaani mies

• Anonyymi
      UUSI

Seksuaalista kanssakäymistä..

• Anonyymi
      UUSI

Ei mitään, kuten ei tähänkään saakka.

• Anonyymi
      UUSI

Jokapäivä.en,sulje.Nettiä.
      Ei,voi,tapahtua,yhtään.Mitään.
      Sama,myös,hänellä.🫂🤳🤔🗣️💌

• Anonyymi
      UUSI

Eipä tai ol uskon asia

• Anonyymi
      UUSI

Ei minulla ole ollut kaivattua enää moneen vuoteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      89
      2142
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2131
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      46
      1861
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1452
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1349
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1316
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1131
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1026
    10. Aivottomat

Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie
      Kuhmo
      23
      867
    Aihe