Suurmyymälä huittisiin

Anonyymi-ap

Suunnitelmisa on, että pitäjäämme perustettaisiin tietyn hektisen alan suurmyymälä koska kaavaluannos on viälä kesken, kuten lupaprosessikin, jätetään nimi mainittemati. Myymälän koko olisi 2-3 hehtaaria ja parkkipaikka sen erustalla samaa kokoluakkaa ellei enemmänkin.
Myynnisä olisi siis kattava valikoima komponenttejä eri laitevalmistajien kalustoon.Eli kaikkia varaosia saisi tähän salasa pirettävän liiketoiminnan kalustoon kaikkina vuarokaurenaikoina! Varaosapuali olisi niin kattava, että siältä löytyisi varaosat myäs laitteisiin jokka oot itte tehny ja luullu että ei saa varaosia kun oot itte tehny! Täältäpä saa siihenkin!
Hallisa olisi sisällä myäs testirata, josa myös talvella pääsisi kalustoa testaamaan lämpimisä olosuhteisa.
Hankkeen toteutuminen vaatisi savipeltojen pakkolunastusta myymäläkonseptin alta sekä myös rahaa paikallisilta sioittajilta. Saas nährä kui käy?

4

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomen, tai ilmeisesti nyt jo koko Läntisen Euroopan suurin sikapitäjä kun ollaan, niin kaupalliset palvelut pitää kanssa olla kunnossa. Suurmyymälä on hyvä ratkaisu jolla liätekaluston saatavuutta varmasti parannetaan.

• Anonyymi

Luulen että perustettava virma olisi jokin tietokonekompuutterivirma? Aloitustekstisä kun ei mainita että olisi lietealan toimintaa harjoitttava.

• Anonyymi

Itse epäilen kalastustarvikemyymälää. Pitäjämme järvien kalastusvolyymi on kasvusuuntaista johtuen lietepirtillä järjestettävistä valtakunnallisista kalastustapahtumista. Myös muilla järvillämme kalastus on ollut nousujohteista, eli kalaa on noussut venheeseen!

• Anonyymi

Pikatien vieressä olevalle paska pitäjälle lisää paskaa että saadaan lisää paskaa eli ihmisiä edes poikkee siis ihan tällaista et Koitetaan saada pikkukaupungista jotenkin mukamas vähänkin parempi mut ei se noilla kaupoilla muutu vaan sillä et ihmisten asenteet muuttuu että ihmiset ei ole paskaa ja tämä pätee kyllä ihan jokaiseen muuhunkin pikkukaupunkiin. Koko ihmiskuntaan. Paskaa kaikki!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1738
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      881
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      844
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe