En ole päättänyt vältellä. Jos olen paennut, se on ollut jännityksen aiheuttama pelkurimainen reaktio kun en oikein ymmärtänyt mitä tunsin. Ja miten vahvasti.
0Äänestä
Anonyymi00007
On vaikea olla ihmisen kanssa samassa paikassa, joka on satuttanut joko tahallaan tai tahattomasti. Uskon, että tarkoituksella, mutta toivon että tahattomasti.
0Äänestä
Anonyymi00015
Hyvin pohdittu.Jotkut vaan on sosiaalisesti rajoittuneita eikä osaa kommunikoida tilanteessa mikä on jännittävä.
0Äänestä
Anonyymi00008
Minä en ole kuullut sinusta mitään pahaa sanovat juoksujalkaa
0Äänestä
Anonyymi00010
Ei niin koska he ovat niitä jotka sanovat pahaa
0Äänestä
Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Yritätkö psyykata? No hyvä, niin minäkin.
0Äänestä
Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Varmasti osittain näinkin, mutta se kertoo myös siitä vaiheesta kun rapaa alkaa lentää tuulettimiin, niin kukaan ei halua muistaa niitä juttuja enää mitä antaumuksella jauhettu tai myöntää olleensa vain välikappale muiden pelilaudalla
0Äänestä
Anonyymi00009
Pidät mua varmaan lihavana.
0Äänestä
Anonyymi00019
Mitä siinä millään pitämisellä on osaa paksu mikä paksu
0Äänestä
Anonyymi00011
Silloin kun tiesin että hän on varattu.
0Äänestä
Anonyymi00016
Et ole yks ihminen koska se ei ole vältellyt hänen kaivattua.Hän päinvastoin opetteli elään kaivatun rytmien mukaan että pysty näkeen usein sitä.Ovatkin jo kumppaineita, kolmen kimppaa.
0Äänestä
Anonyymi00013
En välttele mitenkään.
0Äänestä
Anonyymi00017
Ei tarvetta vältellä. Molemmat tulee ja menee arkensa mukaan ja jossain ulko-oven molemmin puolin kohdataan jos kohdataan. Ehkä ensi viikolla, ehkä sitä seuraavalla, ehkä ehkä ehkä sitä sitä sitä sitten joskus, kait.
0Äänestä
Anonyymi00018
En välttele, enkä näe mitään syytä vältellä.
0Äänestä
Anonyymi00020
En välttele siellä. Ollaan vaan ihan rauhassa.
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 19
Vanhimmat
Ai, pitäälö siihen jotenkin havahtua?
Hän sai tajuamaan.
Mikä siihen auttoi
Auttoi? Tämähän on kidutusta. 💔
En ole päättänyt vältellä. Jos olen paennut, se on ollut jännityksen aiheuttama pelkurimainen reaktio kun en oikein ymmärtänyt mitä tunsin. Ja miten vahvasti.
On vaikea olla ihmisen kanssa samassa paikassa, joka on satuttanut joko tahallaan tai tahattomasti. Uskon, että tarkoituksella, mutta toivon että tahattomasti.
Hyvin pohdittu.Jotkut vaan on sosiaalisesti rajoittuneita eikä osaa kommunikoida tilanteessa mikä on jännittävä.
Minä en ole kuullut sinusta mitään pahaa sanovat juoksujalkaa
Yritätkö psyykata? No hyvä, niin minäkin.
Varmasti osittain näinkin, mutta se kertoo myös siitä vaiheesta kun rapaa alkaa lentää tuulettimiin, niin kukaan ei halua muistaa niitä juttuja enää mitä antaumuksella jauhettu tai myöntää olleensa vain välikappale muiden pelilaudalla
Pidät mua varmaan lihavana.
Mitä siinä millään pitämisellä on osaa paksu mikä paksu
Silloin kun tiesin että hän on varattu.
Et ole yks ihminen koska se ei ole vältellyt hänen kaivattua.Hän päinvastoin opetteli elään kaivatun rytmien mukaan että pysty näkeen usein sitä.Ovatkin jo kumppaineita, kolmen kimppaa.
En välttele mitenkään.
Ei tarvetta vältellä. Molemmat tulee ja menee arkensa mukaan ja jossain ulko-oven molemmin puolin kohdataan jos kohdataan. Ehkä ensi viikolla, ehkä sitä seuraavalla, ehkä ehkä ehkä sitä sitä sitä sitten joskus, kait.
En välttele, enkä näe mitään syytä vältellä.
En välttele siellä. Ollaan vaan ihan rauhassa.