Et pitää vältellä irl
Milloin tajusit
20
398
Vastaukset
- Anonyymi
Ai, pitäälö siihen jotenkin havahtua?
- Anonyymi
Hän sai tajuamaan.
- Anonyymi
Mikä siihen auttoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siihen auttoi
Auttoi? Tämähän on kidutusta. 💔
- Anonyymi
En ole päättänyt vältellä. Jos olen paennut, se on ollut jännityksen aiheuttama pelkurimainen reaktio kun en oikein ymmärtänyt mitä tunsin. Ja miten vahvasti.
- Anonyymi
On vaikea olla ihmisen kanssa samassa paikassa, joka on satuttanut joko tahallaan tai tahattomasti. Uskon, että tarkoituksella, mutta toivon että tahattomasti.
- Anonyymi
Hyvin pohdittu.Jotkut vaan on sosiaalisesti rajoittuneita eikä osaa kommunikoida tilanteessa mikä on jännittävä.
- Anonyymi
Minä en ole kuullut sinusta mitään pahaa sanovat juoksujalkaa
- Anonyymi
Ei niin koska he ovat niitä jotka sanovat pahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö psyykata? No hyvä, niin minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti osittain näinkin, mutta se kertoo myös siitä vaiheesta kun rapaa alkaa lentää tuulettimiin, niin kukaan ei halua muistaa niitä juttuja enää mitä antaumuksella jauhettu tai myöntää olleensa vain välikappale muiden pelilaudalla
- Anonyymi
Pidät mua varmaan lihavana.
- Anonyymi
Mitä siinä millään pitämisellä on osaa paksu mikä paksu
- Anonyymi
Silloin kun tiesin että hän on varattu.
- Anonyymi
Et ole yks ihminen koska se ei ole vältellyt hänen kaivattua.Hän päinvastoin opetteli elään kaivatun rytmien mukaan että pysty näkeen usein sitä.Ovatkin jo kumppaineita, kolmen kimppaa.
- Anonyymi
En välttele mitenkään.
- Anonyymi
Ei tarvetta vältellä. Molemmat tulee ja menee arkensa mukaan ja jossain ulko-oven molemmin puolin kohdataan jos kohdataan. Ehkä ensi viikolla, ehkä sitä seuraavalla, ehkä ehkä ehkä sitä sitä sitä sitten joskus, kait.
- Anonyymi
En välttele, enkä näe mitään syytä vältellä.
- Anonyymi
En välttele siellä. Ollaan vaan ihan rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535986
- 755339
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773