Oli toukokuun alkua ja meillä oli perjantaina viimeisellä tunnilla terveystietoa. Opettajana oli nuori noin 22-vuotias mies. Muistin että minulla on yksi koe rästissä joten päätin mennä tunnin jälkeen kysymään milloin teen sen.
Opettaja sanotaan häntä nyt vaikka Lukaksi kysyi heti että enkö haluaisi suorittaa koetta helpommalla tavalla. ”Tietysti haluan” vastaan koska en tiennyt millä tavalla sen voisin suorittaa. Luka käveli ovelle ja laittoi sen lukkoon. Luokassa ei ollut ikkunoita. Ihmettelin miksi hän laittoi oven lukkoon. Luka oli todella hyvän näköinen. Hän tuli luokseni ja kuiskasi seksikkäällä äänellä ”Nyt saat näyttää mitä oikeasti tiedät terveystiedosta”.
Katsottiin toisiamme silmiin ja aloin suudella Lukaa muutama kielarikin siinä taisi vaihtua. Ensin Luka otti minulta paidan pois ja alkoi hiereoa rintojani rintsikoiden läpi. ”Kyllä ne saa poiskin ottaa” sanoin Lukalle. Samalla kun Luka avasi rintsikoitani otin häneltä paidan pois. Varmaa 5minuuttia siitä Luka hieroi ja imi minun nännejä ja samalla otin Lukan housuja pois. Otin omat housuni pois ja tajusin että nyt seison minua 7v vanhemmat opettajan edessä pelkillä stringeillä, mutta se ei minua haitannut koska olin niin kiihottunut. Luokan perällä oli pieni sohva. Sohvalla eka vain istuimme ja samalla Luka sormitti minua. Yht äkkiä päätin nousta Lukan päälle ja loin ratsastaa siinä.
”Uhhhh….ahhhh…….mmhhh” ähisin
”Älä lopeta! tulen kohta ahhhhhh……uhhhhh” Luka ähisi. Olimme yhdynnässä varmaan 20minuuttia. Olimme molemmat saanneet orgasmin. Puimme päälle. Luka kutsui minut hänen luo menin sinne. Sanoin äidille että olen kaverilla yötä, mutta oikeasti olin Lukalla. Pantiin vaikka ja missä saunassa, sohvalla, sängyssä, keittiössä. Olimme koko sen ajan alasti ja suutelimme vähintää joka toinen minuutti.
Terveystiedon rästikoe
Anonyymi-ap
2
1296
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunista!
- Anonyymi
Toivottavasti harrastitte myös anaaliseksiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337