Kaverini on tulossa Kärsämäelle ja ajatteli että kun Kärsämäestä kyse niin haluaisi yösian.
Mistä hän voisi löytää yösian, ihan siis yhden yön juttu olisi kyseessä.
On kuullut varmoista lähteistä että Kärsämäellä nimenomaan olisi yösian löytäminen mahdollista, niin sillä kyselee.
Mielellään rauhallisesta paikasta kun hänen kumminkin tekee mieli karjua.
Kummi aikoo tulla Kärsämäelle seuravana viikonloppuna.
Yösian tarve
Anonyymi-ap
5
157
Vastaukset
- Anonyymi
Porsasmäeltä löytyy yö sika.
- Anonyymi
Toinenkin tuttu kyselee että hänen ulkomaalainen tuttunsa on tulossa Kärsämäelle. Mutta ummikkona ulkomailla hän kaipaisi paikallista opastusta.
Onkohan mahdollista löytää paikallinen opas ulkomaiselle ummikolle? - Anonyymi
Menehän takaisin sinne Pyhäjärven palstalle....
- Anonyymi
ps. Eikö ole mielenkiintoista pyhäjärven trolli kuinka sinun viestisi säilyy sensuuriltasi joissa auot päätä kärsämäki palstalla pyhäjärven trollille eli itsellesi? Muiden viestien kadotessa sekunneissa joissa se todetaan. 😂 😂
- Anonyymi
Yösian vai yösijan?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2039003
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265548- 534671
- 914539
- 593629
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703330Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262866Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502732- 432631