Valitan kun kaupoissa ruuan hinta noussut mutta LISÄKSI tuotteiden koko pienentynyt.
Hinta noussut ja tuotteen määrä pienentynyt. Tosi törkeää. Tätä ei moni edes hoksaa.
Juuri oli juttua media uutisissa että mm.Pirkan grillimakkaraa oli paketissa ennen 400grammaa mutta nyt 360grammaa!
Kaupat kumminkin tehneet hurjia voittoja koronasta saakka.
Vaikka en ole köyhimpiä mutta en rikaskaan niin silti olen alkanut tarkkailla kaupoissa hintoja ja tuotteiden pakkauskokoa ja ihan vaan siksi että siinä säästän itse rahaa ja samalla pistän hanttiin ryöstäjä kauppiaille.
ValiVali ja vali
Anonyymi-ap
8
190
Vastaukset
- Anonyymi
Vali on Voivoi.
- Anonyymi
Pienempi pakkauskoko auttaa painonhallinnassa. Kun jatkaa syömistä samoin kuin aiemminkin, niin eikö silloin automaattisesti tule syötyä vähemmän.
- Anonyymi
Opiskelkaa hyvä ammatti niin on vara ostaa ruokaa,älkää täällä valittako🥰
- Anonyymi
Pilkun jälkeen sananväli.
-oikonomi- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilkun jälkeen sananväli.
-oikonomi-Ennen puhelin laskun muodostu mista näppäintä paina minen.
- Anonyymi
Syömään!
- Anonyymi
Äiti laittaa kohta sapuskaa.
- Anonyymi
"Kaupat kumminkin tehneet hurjia voittoja koronasta saakka", korona varmaan suuntasi huomioa pois muuhun suuntaan silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308