Enää mitään irl
Onko toiveita
29
426
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ainakin on. Pientä koskettelua
- Anonyymi
Mistä koskettaisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä koskettaisit.
Selkää, kaulaa, kasvoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkää, kaulaa, kasvoja
Ai selkää kaukaukaulaa,mä on sitte herkkä kutiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai selkää kaukaukaulaa,mä on sitte herkkä kutiaan.
Sieltäkö pitäisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltäkö pitäisi
No ny sie heitit pahan, emmiä kehtoo sannoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltäkö pitäisi
Älä maindaa palstaäijän aataminomenasta👍
- Anonyymi
On. En luovuta, vaikka joku voisi tyhmäksi kutsua. Olen vaan neuvoton tässä tilanteessa. Tuntuu kuin käteni olisivat sidotut vasten tahtoani, mutta ei vasten hänen tahtoa.
- Anonyymi
On. Haluaisin istuttaa ruusumanteli pensaan. Mut se ei menesty täällä päin.
- Anonyymi
itselle on vierasta tuo tyyli millä elätte, eli ei ole toiveita. Katson vähän häirinnäksi tuon jatkuvan annan tämän ja, haluan tuota. Kun ei haluta antaa, tai saada tuolla tyylillä. itse teen muualle töitä, ja tavallisesta elämästä tulee, ja kiva kun nuo "työhakkaukset" loppuu. En tee töitä sillä tavoin että olisi niin sanotusti vajaa. Ollaan eri tyylisiä. Kaikille tulee ostoja ja, juttuja perusjutut, henkilöiden mukaan ja työllä saa lisää. En siis tykkää joista jutuista. Ja jos joskus ystävä kanssa juttelen tai jonkun kanssa sekstaan, niin ei siitä veloiteta 🙂
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
miksi ei?
- Anonyymi
Koko elämä
- Anonyymi
❤️
❤️
- Anonyymi
On vain turhia toiveita.
- Anonyymi
Rikastua
- Anonyymi
Voi, kun sais halata häntä.
- Anonyymi
En mieti tulevaa, katson mitä elämä tuo eteen.
- Anonyymi
On mutta en voi tässä kommentoida
- Anonyymi
On. Tein jopa hölmön Hei-lapun, jos en muuta heti sanottua.
- Anonyymi
Niin kauan kuin on elämää on toivoakin. Kaikki riippuu sinusta ja sinun siirroistasi. En voi tehdä niitä sinun puolestasi. Pallo on sinun kädessä. Teetpä mitä tahansa minä hyväksyn kohtaloni.
- Anonyymi
On toiveita. Ketään ei vain kiinnosta.
- Anonyymi
Ei ole ollut pitkään aikaan, en edes enää muista milloin oli viimeiset toivet ja haaveet.
- Anonyymi
Pysy kaukana.
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Olen niin arka että en halua toivoa mitään. Kun on tosi vaikeaa ellei mahdotonta minua rakastaa ja ottaa minut omaksi. Enkä edes haluaisi että nainen sillä tavalla olisi minun vuokseni valmis näkemään vaivaa. Loppuelämä menisi vaan itkiessä sitä kuinka ihana hän on, jos toimisi niin. Mieheltä herkältä ja aralta.
- Anonyymi
Oletko aina ollut yhtä arka ja herkkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aina ollut yhtä arka ja herkkä?
Vaihtelevasti. Olin pikkuisena kyllä tosi herkkä jo ja arka, mutta toisinaan tuhmakin.
- Anonyymi
Kaikki on ohi. Hyvästi.
Menee J alkavalle mua lyhyemmälle miehelle!
NAiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425814
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753